eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Brent Burns
Luulin joskus, että näitä pokaaleja saa nostella vain itse voittajat ja valitut läheiset, mutta tuo on ollut jo tänä iltana vaikka kenen kourassa :D
Mun mielestä sitä voisi nostella pelaajien ja joukkueen jäsenten lisäksi pelaajien lapset ja Suomen tasavallan presidentti.

Amanda Harkimolta ylipäänsä vitun noloa ja moukkamaista tehdä itsestään numeroa, kun ei ole tuolla esiintyjänä, vaan pyörittämässä levyjä. Mutta tyrkky mikä tyrkky.

"My name is TJ Markiewicz, I'm a real person."

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt meni kuva, toivottavasti kohta äänikin.

Mitäs sitten pohditaan, sitä kuka oli eniten kännissä Leijonista?

No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Brent Burns
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?

"My name is TJ Markiewicz, I'm a real person."

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alkaa muuten Jalonen olla aika suvereeni ykkönen NHL:n ulkopuolisista valmentajista. Ihme jos ei jotain kyselyitä rapakon takaa tule. Ja ihan jees (tai no ok) se veteli enkkua tuossa pressitilaisuudessa eilen.
Ei tule kyselyitä, nhl:ssä keskitytään nuuhkimaan pyllyjä eikä ottamaan parasta mitä on saatavilla.

Kun saksalaiset laittaa kypärän päähän ne on aina tosissaan, oli laji mikä hyvänsä. -Juhani "Don Tami" Tamminen

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jokohan nyt jo alkais Salatut elämät?

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?
Siinä oli juuri mestarit saapuneet alueelle ja Sandstorm soi ja menikö siinä sitten hieman taimaukset vituiksi ja piti saada vielä jotain soundia ennen pääaktia, eli Leijonia. Hirveä hurmos, joka kieltämättä latistui tän Nellin myötä. En voi uskoa, että se oli suunniteltu kuvio, koska vaikutti todella hämärältä, tai sitten Dj Harkimo ei yhtään hiffannut hommaa ja pudotti suurimman bangerin liian aikaisin, tai jotain.. :)

Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy