Btw. Eikö Kuopiossa näy kuin yle1 ja 2 kun miestä ei näy?Inka Korhonen, @Roger Moore n unelma
Onko Sale siis nykynuori?Nykynuoret ei osaa oikeinkirjoitusta.
Kumpaa tarkoitat?Luulin joskus, että näitä pokaaleja saa nostella vain itse voittajat ja valitut läheiset, mutta tuo on ollut jo tänä iltana vaikka kenen kourassa :D
Tai sitten on jollain agenttikeikalla.Eikö Kuopiossa näy kuin yle1 ja 2 kun miestä ei näy?
Yrittää olla.Onko Sale siis nykynuori?
*eivät :)Nykynuoret ei osaa oikeinkirjoitusta.
Vaikka tänä vuonna tulee 40 täyteen niin pidän itseäni myös silti aika nuorekkaana.*eivät :)
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?
Alkaa muuten Jalonen olla aika suvereeni ykkönen NHL:n ulkopuolisista valmentajista. Ihme jos ei jotain kyselyitä rapakon takaa tule. Ja ihan jees (tai no ok) se veteli enkkua tuossa pressitilaisuudessa eilen.
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?
Raportoin viestisi.@Roger Moore on outo.
Siinä oli juuri mestarit saapuneet alueelle ja Sandstorm soi ja menikö siinä sitten hieman taimaukset vituiksi ja piti saada vielä jotain soundia ennen pääaktia, eli Leijonia. Hirveä hurmos, joka kieltämättä latistui tän Nellin myötä. En voi uskoa, että se oli suunniteltu kuvio, koska vaikutti todella hämärältä, tai sitten Dj Harkimo ei yhtään hiffannut hommaa ja pudotti suurimman bangerin liian aikaisin, tai jotain.. :)Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?