MM 2019 – kansanjuhlan liveseuranta

  • 193 872
  • 2 141

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luulin joskus, että näitä pokaaleja saa nostella vain itse voittajat ja valitut läheiset, mutta tuo on ollut jo tänä iltana vaikka kenen kourassa :D

Mun mielestä sitä voisi nostella pelaajien ja joukkueen jäsenten lisäksi pelaajien lapset ja Suomen tasavallan presidentti.

Amanda Harkimolta ylipäänsä vitun noloa ja moukkamaista tehdä itsestään numeroa, kun ei ole tuolla esiintyjänä, vaan pyörittämässä levyjä. Mutta tyrkky mikä tyrkky.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Sieltä tulee pojat subilta blade runner, kattokkee sitä. Tähän taitaa loppua tämän vuoden MM seuraus ennen U20 kisoja. KIITOS ja näkemiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mitä kaksi vuotta Lappeenrannassa tekee miehelle.
 

Liitteet

  • tertsi.jpg
    tertsi.jpg
    166,6 KB · kertaa luettu: 689

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt meni kuva, toivottavasti kohta äänikin.

Mitäs sitten pohditaan, sitä kuka oli eniten kännissä Leijonista?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alkaa muuten Jalonen olla aika suvereeni ykkönen NHL:n ulkopuolisista valmentajista. Ihme jos ei jotain kyselyitä rapakon takaa tule. Ja ihan jees (tai no ok) se veteli enkkua tuossa pressitilaisuudessa eilen.

Ei tule kyselyitä, nhl:ssä keskitytään nuuhkimaan pyllyjä eikä ottamaan parasta mitä on saatavilla.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jokohan nyt jo alkais Salatut elämät?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olin salilla ja missasin osan juhlasta, mutta vaimo kertoi, että oli kuulemma snadi downeri, kun Nelli "nevahööd" Matula oli hypännyt stagelle?
Siinä oli juuri mestarit saapuneet alueelle ja Sandstorm soi ja menikö siinä sitten hieman taimaukset vituiksi ja piti saada vielä jotain soundia ennen pääaktia, eli Leijonia. Hirveä hurmos, joka kieltämättä latistui tän Nellin myötä. En voi uskoa, että se oli suunniteltu kuvio, koska vaikutti todella hämärältä, tai sitten Dj Harkimo ei yhtään hiffannut hommaa ja pudotti suurimman bangerin liian aikaisin, tai jotain.. :)
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Allua ei lavalla näkynyt, joten Leijonat ovatkin vain kasa hanhinaamoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös