Veikkaan kyllä, että Paukki ja Harkimo ottaisi ennemmin matsia.
Tissit katsomossa!
Amandalle välittömästi kenkää, voitolla menty yöhön jo viidettä kertaa. En usko että katsoi edes kisoja
Paskasta ripuliahan nämä juhlat oli, paitsi joukkue itse. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä!On kyllä niin perisuomalainen tämä seurantaketju. 95% viesteistä valittaa jostain asiasta, yleensä mistä tahansa mitä näkyy tai kuuluu.
Nää on vittu juhlat missä juhlitaan maailmanmestaruutta. Ihan vitun sama jos kaikki ei ole tapahtumassa täydellistä, hyvä meno siellä on kuitenkin.
Nauttikaa kun kerrankin on siihen aihetta!
Juu alussa oli, ehkä ne otti jo jossain vaiheessa erätauolla. Toivottavasti Paukki voitti.Oli vähän pahan suopaa katseiden vaihtoa
Amanda oli saanut piriä tai penistä, kun tuolla lailla jaksoi pörrätä.
Illan häpeällisin hetki: Amanda Harkimo nappasi Pojan.
Jos ja kuitenkin...
On kyllä niin perisuomalainen tämä seurantaketju. 95% viesteistä valittaa jostain asiasta, yleensä mistä tahansa mitä näkyy tai kuuluu.
Nää on vittu juhlat missä juhlitaan maailmanmestaruutta. Ihan vitun sama jos kaikki ei ole tapahtumassa täydellistä, hyvä meno siellä on kuitenkin.
Nauttikaa kun kerrankin on siihen aihetta!
Kun tällä aikataululla laitetaan juhlat pystyyn, niin on päivänselvää että se on enemmän tai vähemmän sekasortoa ja kaikkia mahdollisia artisteja ei paikalle saada. Ei tämän kuulukaan olla täydellistä, vaan tärkeintä on että saadaan joukkue lavalle ja bileet käyntiin.Paskasta ripuliahan nämä juhlat oli, paitsi joukkue itse. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä!
Toivottavasti yleisö edes nautti.
Luulin joskus, että näitä pokaaleja saa nostella vain itse voittajat ja valitut läheiset, mutta tuon on ollut jo tänä iltana vaikka kenen kourassa :D
Kyllä voi olla väsynyttä meininkiä, taidan olla vain liian vanha saadakseni mitään nautintoa television katselemisesta.
Kiertävä palkinto jota kierrätetään ja käytetään, näkee monenlaista käyttäjää ja käyttötapaa.Luulin joskus, että näitä pokaaleja saa nostella vain itse voittajat ja valitut läheiset, mutta tuo on ollut jo tänä iltana vaikka kenen kourassa :D