Nää ekat pelit on tosi usein olleet hyvin vaikeita. En yllättyisi yhtään jos tästä tulisi joku 3-1 vääntö, jossa nähdään vielä paljon virheitä ja tyhmiä jäähyjäkin.
Pitää varmaan toivoa että joku kärkiketjujen laitureista loukkaantuu niin Pulkkinen pääsisi sinne rooliin minkä harjoituspelien esityksillä olisi ansainnut. Toisin kuin esimerkiksi joukkueen kahden parhaan pelaajan rinnalla USAta vastaa kätkiketjussa nähty Laine esiintyi. Laine sai kooma esityksestä huolimatta edelleen paikan kärkiketjussa, ilmeisesti Kojolle peliesityksellä ei ole niin väliä, hypellä on.
Kyllä, 5vs5 peli voi olla yllättävänkin tasaista ja Valko-Venäjällä voi hyvinkin olla omat hetkensä pelissä ja peli pyörii Suomen päässä. Paljon virheitä ja kiekonmenetyksiä suomalaisilta. YV on Suomelle tosi tärkeää ja siinä tarvisi tulla onnistumisia.Usein sellaiset maat pelaa hyvin jossa iso osa pelaajista pelaa samassa KHL joukkueessa....Kun on eka peli niin hyvät saumat valkovenäjällä yllättää.
Siis hommahan jäi siitä kiinni ettei Lehkonen saanu viisumia harkkapeleihin kun sen ois pitäny olla viime viikon maanantaina Suomessa, mutta ei ehtiny silloin ja Kojo ei halunnu ilman leiritystä Lehkosta ottaa kisoihin mukaan. Mutta joo, kuten Tami ja Mertsi siinä videossa sano, että oishan tossa nyt Putiniin lätkän ystävänä ottaa yhteyttä niin sielt ois tullu sellasta pumaskaa et rajaviranomaiset ois seissy asennossa Lehkosen edessä. Tämä nyt tietty sanottuna tietämättä miten intensiivisesti Lehkoselle on viisumia yritetty saada.Pulkkisesta Lehkoseen: Onko teillä mitään tietoa, miksei Artturi ole tiimissä? Onko totta, mitä Tami ja Mertsi kertoi, ettei hänelle saa viisumia? Jos näin on, niin Suomen joukkueen joukkueenjohto on kyllä ihan lapsen kengissä. Roolituskaan ei voi olla hänen kisamatkan este, kun noilla näytöillä hän ei voi olla kuin vahvistus. Menisi heittämällä kärkiketjuihin.
Kuten olen aimmenkin todennut niin olen ihan sujut Pulun sijoittamiseen 4. ketjuun. Syöttökäsiä olen hänen rinnalleen toivonut. Vähän kyllä hämmentää tämä jatkuvasti toistuva mantra siitä kuinka Pulkkinen ei ole esittänyt mitään ihmeellistä 5-5 pelissä. Esittikö joku muu? Nimeä heidät.
Ismo Lehkonen kertoo tässä, miksi Artturi ei MM-kisoissa ole.Pulkkisesta Lehkoseen: Onko teillä mitään tietoa, miksei Artturi ole tiimissä? Onko totta, mitä Tami ja Mertsi kertoi, ettei hänelle saa viisumia? Jos näin on, niin Suomen joukkueen joukkueenjohto on kyllä ihan lapsen kengissä. Roolituskaan ei voi olla hänen kisamatkan este, kun noilla näytöillä hän ei voi olla kuin vahvistus. Menisi heittämällä kärkiketjuihin.
Ja lyhyesti referoituna niille, jotka eivät jaksa availla videoita:Ismo Lehkonen kertoo tässä, miksi Artturi ei MM-kisoissa ole.
SM-liigatähden MM-hylkäämisellä voi olla vaaralliset seuraukset - "EHT-kieltäytymisiä luvassa?" | Jääkiekko | Urheilulehti
A.Lehkosta koskeva osuus alkaa noin 5:n minuutin kohdalta.
Mä olen ainakin sitä mieltä että Blues-kasvatti Koskinen on liian suuressa roolissa ja mielummin näkisin Tepsi-kasvatti Rantasen kokoonpanossa kuin Bluesin junnuissa pelaneen Sallisen, Koskirannan taikka Philströmin. :Dja yllätyin, kuinka paljon itkua ja valitusta aiheuttaa se miksei oman seurajoukkueen kasvattia ole valittu tai peluutetaan liian pienessä roolissa.
Hieno juttu, respect!Mä olen ainakin sitä mieltä että Blues-kasvatti Koskinen on liian suuressa roolissa ja mielummin näkisin Tepsi-kasvatti Rantasen kokoonpanossa kuin Bluesin junnuissa pelaneen Sallisen, Koskirannan taikka Philströmin. :D
Puolentoista erän perusteella vaihtaisin Jokisen ja Ahon paikkoja. Siirron myötä Laine pääsisi vasempaan laitaan ja Jokinen toisi Koivun ketjuun maalintekotaitoa. Näin saataisiin myös tutut parit Laine-Aho ja Koivu-Jokinen yhteen.
Laine Barkov Aho
Jokinen Koivu Granlund
Totta. Aivan ansaitusti hävittiin jo avausottelu Valko-Venäjälle.Huutonaurua mikäli nokan papereissa Koskirannan ketju on ykkösketju. Vieläköhän saadaan kisat sössittyä valmennuksen toimesta?
Rantanen 3. kentän keskellä? Ooksie sekasi?Kiva peli pojilta. Muokkaisin silti ketjuja seuraavaan peliin tähän muotoon:
Laine Barkov Aho
Pulu Koivu MG
Komarov Rantanen Jokinen
Pyörälä Koskiranta Pillu
Juurikin näin nuo ketjut. Koivun ketjussa kaikki enemmän tai vähemmän pelinrakentajia. Lisäksi vielä tuo Ahon paikka ylivoimalla av-neliön keskellä on kyllä Sebun taitojen hukkaamista. Ihan väärä mies siihen paikkaan.Puolentoista erän perusteella vaihtaisin Jokisen ja Ahon paikkoja. Siirron myötä Laine pääsisi vasempaan laitaan ja Jokinen toisi Koivun ketjuun maalintekotaitoa. Näin saataisiin myös tutut parit Laine-Aho ja Koivu-Jokinen yhteen.
Laine Barkov Aho
Jokinen Koivu Granlund