Arvon Noitarumpu, minua vähän hävettää Kärppäfanina tuo käytös sillä leimaaminen tällä palstalla on aika yleistä. Itse olen lukenut tämän case-Puljun läpi ja en kyllä ole löytänyt Puljua väheksyviä kommentteja. Pulju ja Laine on pitkälti muuten samalla viivalla, mutta tuo Laineen laukaus on niin käsittämätön, että sen takiahan se kisoissa on ja Pulju ei. Lisäksi Pulju on loukkaantuneena, tämän näkee helposti jos seuraa sosiaalista mediaa (lukuisat kuvat, jopa Puljun äiti taisi sanoa tämän). En voi ymmärtää miten sinulla nuo lasit on noin vahvat. Tässä ollaan Suomen asialla niin toivon, että nämä jätettäisiin välistä.
Vielä tähän kaikille: Ensinnäkin arvon Epätietoinen. Ei se mitään, jos sua hävettää meikäläinen. Itseäni eivät kirjoitukseni kylläkään hävetä.Olen yrittänyt selkeästi asiani esittää, mut kierretään jotain saakelin noidankehää*heh*. Halusin siis kisoihin kevään superupean nuorisoketjumme ja sen jälkeen ei rauhan hetkeä. Mua on teilattu, loukattu, suolattu, pilkattu ja mitä kaikkea vielä erityisesti Laine-fanien taholta, joka on sikäli käsittämätöntä, että itse Patea en ole koskaan dissannut. Enkä ole edes halunnut vertailuja, kun pelaajat ovat niin erilaisiakin tyyppeinä, mutta aina se on väkisinkin painettu lapselliseen tyyliin kumpi on parempi.Tapparammiehelle lähinnä sen pitkän kirjoitukseni tein, koska hänen arvionsa erään Kärppä"fanin" kanssa Puljusta oli käsittämätön. Voitte käydä lukemassa vastineeni, johon olen järjellisemmin laittanut molemmista pelaajista, kun se hemmetin vertailu oli niin sairaasti pielessä.
En tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut, kun ihan Kärppäkannattajakin toteaa, että Puljun plussa on hyvä alkuvauhti luistelussa, sittenhän loppu menikin taas vastapuolen ylistelyksi. Sanattomaksi sitten veti. Mut se näistä. Unelmaketjua ei tullut, niin mulle on sama kuka missäkin ketjussa on, pääasia, että Leijonat voittaisivat. Pulju tulee kyllä vielä ja sellaisella ryminällä, että saatan vetää pahimpien dissaajien kirjoitukset framille ja vähän muistutella.
Pulju siis on kuin onkin loukkaantunut ,siitä yhdestä puheestaan huolimatta, joten mun puolesta tän ketjun voi lukita, koska mitään uutta tähän ei tule. Se, mikä ärsyttää, on tuolla seurantaketjussa joidenkin vittuilu Puljusta maalinylivetämisineen yms. Voiko enää ala-arvoisempaa olla. Jos mulla olisi moden valtuudet, niin pistäisin vähintäänkin kisojen yli menevälle jäähylle. Pilaavat koko ketjun. Huonoa voittamisen kulttuuria.
Kiitokset niille, jotka ovat kyenneet asiallisesti käsittelemään case Puljua. Eiköhän tämä ollut tässä.