MM 2016 – case Puljujärvi

  • 43 437
  • 299
Tila
Viestiketju on suljettu.

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, niin se pitää. Sen mielestä Pulju on vasta 3. potentiaalisin seuraamansa U18-ikäinen suomalainen viimeiseen 20 vuoteen Suomessa. Barkovin ja Laineen jälkeen.

Tämä jos mikä on Puljun pitämistä pienemmässä arvossa kuin pitäisi. Ainakin nimim. Erätauon mielestä.

Annetaan olla, kaikki on hyvin ja kyllä mä sunkin näkemyksiä ymmärrän, vaikka olenkin vähän eri mieltä joistain aiemmin kirjoittamistasi. Rauhaa nyt vaan eikös?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jaksa muuhun vänkäämiseen ottaa kantaa, mutta tajusin just että vuonna 2014 Teemu Selänne oli kiistatta maailman paras jääkiekon pelaaja, koska hänet valittiin tuolloin olympialaisten MVP-pelaajaksi - kisoissa, jossa kaikki parhaat pelasivat. Aika jännä juttu että 43-vuotiaana yhtäkkiä tollee pomppasi näiden tämmösten Crosbyjen ja Kanejen sun muiden Datsjukkien ohi. Vaikkei ees NHL:ssä kauheesti pelannut tuolla kaudella - no, toisaalta, sehän on semmonen paska pillerinsyöjien liiga muutenkin, ei siellä pärjänny Kukkosen Lasse eikä Pesosen Janne, joten jotain vikaa siinä koko liigassa on.

Minun mielestäni on myös Ville Kohon aliarviomista, jos kirjoittaa Jesse Puljujärvestä jotain eikä sivulauseessa sano että Ville Koho on kanssa hyvä pelaaja.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Pitäisikö mun hävetä sitä, etten harrasta eikä mua kiinnosta vedonlyönnit, Ei ennen eikä jälkeen Kristuks...eiku Laineen.;)

Tuon trollivihjauksen ymmärtää tollompikin kuin minä, joten anna jo olla. Kyllä täällä on yritetty ihan asiasta vääntää, mutta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan kysellään tyyliin ..kuka ketjusta pois...miten loukkaantunut voi pelata...ei riitä kyvyt...nuorisoketju oli hyvä Puljusta huolimatta....jne...ei jaksa ees kirjoittaa mitä kaikkea tänne on suollettu.Ja ketkäs ne pääasiassa tuota tekevät...eiköhän kirvesrinnat ole ahnaasti olleet asialla. Onko se teiltä jotenkin pois, että kirjoitamme täällä Puljusta? Miten se on Laineelta pois? Onko mahdotonta miettiä sellaista totuutta, että kun Laine maalaa, niin olen ihastuksesta mykkänä. On se vaan niin upee jätkä! Miksi en saanut unelmoida superketjusta, jossa Aho, Pulju ja Laine olisivat olleet? Mikä tässä on niin kauheaa? Laittavathan monet muutkin jos minkinlaisia kokoonpanoja, välillä ihan hullujakin, ja esittävät toiveita vielä mahdollisesti tulevasta pelaajasta. Eihän siinä sen kummempaa pitäisi olla, mutta osalle Laine-faneista se on liikaa, miksi kysyn vaan?

Lisäksi muillekin tässä vastauksia, kun olen tauolla ja kohta mentävä jatkamaan töitäni. Tunnen olevani satavuotias täällä ,koska kukaan, tai ainakaan suurin osa ei tunnu tajuavan, ettei vanhempi kirjoittaja ajattele teinien tyyliin Pulju on parempi kuin Laine. Tuon yli olen päässyt jo ajat sitten. Kyse on ollut vain ja ainoastaan siitä, että olisin halunnut tuon tietyn ketjun kokonaisuudessaan ja siitäkös on pullataikina valunut yli ämpärin reunojen. Sitä en ole halunnut ja minua jopa loukkaa se, että kuvittelette minun jotenkin aliarvostavan Lainetta. Katsokaa noita viestihistorioita, jos totuuden haluatte tietää! Jos ette, niin olette sitten trolleja.

Ei sun tarvitse sitä hävetä, ihmeen usein vain tuo "en harrasta vedonlyöntiä" -kortti tunnutaan vetävän esiin kun siihen päädytään. Rahallisen panoksen tuominen peliin todistaisi uskotko tosissasi itsekään väitteisiisi. Ymmärrän tosin jos ei vedonlyöntiä harrasta.

Keneltä meiltä? En ole Tapparan fani sen enempää kuin Kärppienkään. En ole myöskään Laineen fani sen enempää kuin Puljujärven tai kenenkään muunkaan. Itse asiassa kammoksun koko sanaa "fani". Tuntuisi hassulta jos puolta vanhempi aikuinen mies alkaisi fanittamaan jotain teini-ikäistä jääkiekkoilijaa. Kuten suurin osa tähän ketjuun kirjoittajista, olen vain neutraali kiekonseuraaja joka osaa katsella asioita objektiivisesta näkökulmasta sen enempää kumpaakaan suosimatta. Jos minun jotain joukkuetta pitäisi "fanittaa" olisi se sitten Keuruun Pallo. Seura kaupungista, jossa olen käynyt syntymässä muutama kymmenen vuotta sitten. En kuitenkaan kutsu itseäni faniksi vaikka siinä onkin seura, jota ehkä eniten symppaan vaikka sen pelejä tällä kaudella näin vielä vähemmän kuin esimerkiksi Kärppien ja Puljujärven. Itse asiassa kahtena viime keväänä olin finaaleissa hieman Kärppien puolella, joten sen verran Kirvesrintaa minussa on.

Toki saat esittää fantasiakokoonpanojasi ja ties mitä muita fanasioitasi, ei kukaan ole sellaista väittänytkään. Moni muukin vaati Puljujärveä kisoihin, toiset paremmin perustein ja osa taas vähän vähemmän paremmin. Tuo rasittava jankkaus on kuitenkin se asia, mistä monet täällä sinua vastaan vääntävät, ei mikään yksittäinen fantasiarosteri. Jos nyt et tätä ole vielä itse huomannut.

Mitä sitten Ahoon tulee, niin mielestäni juuri hän oli se U20 -kisojen paras pelaaja, jopa ohi Puljun ja Laineen. Hänen vahvuutensa on vielä enemmän piilossa kuin edellämainitun kaksikon, joka yleensä kerää ne suurimmat otsikot. Aho oli joka tapauksessa korvaamaton tuossa ketjussa. Olen itsekin hieman epäillyt Ahon riittävyyttä NHL:ssä, mutta eiköhän tuo siellä pärjää. Eilinen 3-0 -maalin aloittanut karvaus oli Ahoa parhaimmillaan. Moni näki maalissa vain MG:n syötön ja Ahon kliinisen viimeistelyn, mutta tuo Ahon hiipiminen ja täysin tyylipuhdas kiekonriisto oli se joka aloitti koko tapahtumaketjun. Ahoa parhaimmillaan, älykäs pelaaja joka tekee kentällä todella vähän, jos ollenkaan virheitä. Kyseinen suoritus toi vahvasti mieleen erään Pavelin, joka vastaavilla suorituksilla loi maineen meren toisella puolella. Ei ole hänkään varreltaan mikään varsinainen mörkö. Ja todellakin Ahon tulisi lähteä tavoittelemaan paikkaa NHL:sta jo ensi kaudella, vaikka sitten AHL:n kautta, kuten esim MG tai vaikka Mikko Rantanen. Suomessa Aholla ei ole enää mitään todisteltavaa, hän oli jo tällä kaudella ehkä jopa koko Liigan paras pelaaja, ainakin yksi parhaista. AHL:ssa oppii pienen kaukalon tavoille ja onnistuessaan saa mahdollisuuden ylhäällä, ellei sitä suoraan saa. Ei Aho vuodenkaan päästä varmaa NHL-paikkaa saisi, joten parempi lähteä jo ensi kaudeksi yrittämään.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ovatko Noitarumpu ja kumppanit muuten tietoisia, ettei Pulju olisi ilmeisen loukkaatumisensa vuoksi voinut edes osallistua kisoihin? En viitsinyt selata tätä syöpää lävitse.

Tämä ketju pitäisi muutenkin sulkea.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Enhän mä tiedäkään, mutta olisin halunnut KOKEILLA sitä ketjua. Mulla on jo rautalankarulla loppunut, mistä mä ny teille enää väännän selkoa...
Niin, siellä omassa pienessä fantasiassa (jossa Puljujärveä vähätellään, nyyh) olisit halunnut kokeilla. MM-turnaus ei ole mikään kokeilujen pelikenttä, usko tai älä. Sinne kai ymmärtääkseni valitaan pelipaikoilleen parhaimmat/sopivimmat pelaajat ja näyttää siltä että Nokka on valintansa tehnyt enempi tai vähempi hyvin. Eli nyt sitten palataan siihen kysymykseen, mitä arvoisa kirjoittaja kiertää viestistä toiseen: kenet jättäisit pois?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eiköhän lopeteta tämän ketjun seuraaminen, lukekaa tuo @Noitarumpu mielipide NHL:n liittyen niin tulee nopeasti selväksi, että oli sama asia kuin kinastelisi 15-vuotiaan fanitytön kanssa jääkiekosta joka ei ymmärrä siitä kyllä juuri mitään.

Ja kyllä, tämä oli provoava viesti Noitarummun suuntaan. Hävettää ihan saatanasti kuinka nyt Kärppäfanit tullaan leimaamaan tällä palstalla tämän takia.. KUKAAN EI OO VÄHÄTELLYT PULJUA!! Onko se niin saatanan vaikeaa ymmärtää?
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Ovatko Noitarumpu ja kumppanit muuten tietoisia, ettei Pulju olisi ilmeisen loukkaatumisensa vuoksi voinut edes osallistua kisoihin? En viitsinyt selata tätä syöpää lävitse.

Tämä ketju pitäisi muutenkin sulkea.

Samaa mieltä. En edes ymmärrä miten tästä aiheesta ollaan saatu näinkin paljon viestejä aikaiseksi. Puljujärveä oltaisiin voitu harkita kisoihin, mikäli hän olisi ollut kunnossa mitä hän ei tällä hetkellä todellakaan ole. Loukkaantunutta Puljua ei olisi ollut mitään järkeä raahata kisoihin. Kyllä Jesse kerkeää pelata vielä monet kisat.
 

Jupe#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sillä nyt ei ole paskankaan väliä mitä mieltä joku kirjoittaja on jostakin pelaajasta, antaako shittiä vai ylistääkö maasta taivaisiin. Tietenkin sitä toivoisi, että kaikki osaisivat arvostaa suomalaisia talentteja, joilla on lupaava tulevaisuus edessään jos ei mitään isompia loukkaantumisia satu. Ei nämä talentit tai kukaan pelaaja ylipäätään ole virheetön eikä täydellinen eikä siinä ole mitään pahaa jos pelaajan heikkoja kohtia kritisoi.

Ylenpalttinen haukkuminen ja ja virheiden korostaminen ja niiden jatkuva esiintuominen on asia erikseen ja se kertoo lähinnä kirjoittajasta itsestään enemmän kuin haukutusta pelaajasta. Esimerkkinä voi pitää Janne Niinimaata, joka eräissä geimeissä päästi erään pelaajan läpiajoon tekemään Suomelle maalin, ja taisi päästää kahteenkin kertaan. Tästä hän sai huonon maineen täällä foorumilla. Itse ihmettelin asiaa, sillä mitä pakki ehtii siinä tilanteessa tehdä jos on niin epäonnekas, että kiekko pomppaa yllättäen lavan yli eikä siihen ole pystynyt varautumaan mitenkään? Tilanne olisi ihan erilainen jos sähläisi itse kiekon vastustajalle. Ei Niinimaa ole ensimmäinen pelaaja, jolle tälläinen tilanne on käynyt eikä varmasti viimeinen. En väitä, että Janne mikään virheetön pakki ollut mutta se ylenpalttinen haukkuminen meni kyllä jossain vaiheessa ihan yli.

Sama asia näkyy olevan Kukkosen kanssa: vastustajan fanit valittavat Lassen vetävän koko ajan tajuttomia poikkareita vastustajaan Kärppien maalin edessä mutta eivät sitten muistaneet huomioida miten omat pakit vetivät ihan samanlaisia poikkareita näiden oman maalin edessä. Joka joukkueessa on näitä Kukkosia, jotka hierovat vastustajan hyökkääjien naamoja maalin edessä ja antavat poikkaria päälle.

Ymmärrän, että kaikki eivät jaa samaa katsantokantaa tiettyjen pelaajien suhteen ja osa kirjoittajista voi jopa inhota jotain pelaajaa tiettyjen ominaisuuksien vuoksi etenkin liigakentillä, se on vain inhimillistä. Mutta kun pelaaja pukee Suomi-paidan päälle niin silloin pelaaja pelaa Suomelle (toki pelaa myös itselleen parempaa tulevaisuutta) ja silloin ainakin minä toivon kisoihin valittujen pelaajien onnistuvan ja tuovan Suomelle kultaa.

Myönnän, että ajattelin runkosarjassa Laineen olevan ylihypetetty varsinkin kun Puljujärvi oli runkosarjan lopussa tehokkaampi kuin Laine. Toki Puljuakin hypetettiin 20-vuotiaden kisojen aikoihin ja jälkeen ihan kiitettävästi. Laine rupesi vituttamaan välieräsarjassa kun alkoi tekemään niitä ratkaisevia maaleja Kärppien verkkoon. Mutta se vitutus ei kohdistunut henkilöön vaan siihen miten tämä osasi jatkuvasti olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Silloin minustakin alkoi tuntua ettei se hypetys taida ollakaan turhaa Laineen osalta. MM-kisoissa jatkanut näyttöjen antamista ja täytyy olla iloinen miten kaveri on kehittynyt fyysisesti ja etenkin henkisesti. Itseluottamusta piisaa mutta se ei ole huono asia kun puheiden takana on niitä näyttöjä.

Se harmittaa, että Pulju meni rikki runkosarjan lopun HIFK-pelissä eikä palautunut siitä tällistä enää loppukaudeksi. Jotain meni rikki mutta kun vamman kanssa pystyi pelaamaan ja kun pelaamaan piti päästä vähän väkisinkin niin lopputulos ei ollut ihan sellainen mihin Pulju olisi parhaimmillaan pystynyt.

Annetaan ajan näyttää miten pojat pärjäävät ja annetaan näiden kavereiden kehittyä omaan tahtiin. Potentiaalia on molemmilla ihan hitosti ja toivotaan, että se saataisiin ulosmitattua molemmilta. Itse en ainakaan vielä uskalla sanoa kumpi pääsee loppujen lopuksi "pitemmälle" mutta tällä hetkellä Puljulla on kirittävää Laineeseen verrattuna.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Loistava osoitus sanonnasta "just because you are offended doesn't mean you are right".

Muuten olen sitä mieltä että ilman muuta Aho ja Pulju jo ensi vuodeksi Ameriikan puuroa syömään jos meinaavat miesten peleissä pärjätä.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Siis onko kukaan ensinnäkään väittänyt, että Puljujärvi olisi kaukana Laineesta?

Siis tätähän näkee joka puolella somea ja täälläkin. Mutta eipä se ole multa tai sulta pois vaikka jotkut eivät Puljujärven hyvyyttä näe. Kuten aikaisemmin sanoin joihinkin on Laineen lumolla tällainen sivuvaikutus.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mulla asuu kotona (kahden uroksen kämppä) -98 syntynyt jätkä. Kun mä katselen sen elämää ja touhotusta niin ihmettelen miten se saa aamulla lähdettyä kouluun / pysyy jotenkin puhtaahkona / ymmärtää välillä tuoda vaatteitaan pyykättäväksi / muistaa syödä välillä / pysyy yleensä hengissä. Ja täällä puhutaan noista mukuloista niin kuin aikuisista jääkiekkoammattilaisista? Joo, ehkä ne pojat tossa vielä ehtii pellaamaan jonkun vuoden, ja jokuset kisat.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
@Salama15 Kaikella kunnioituksella sua ja sun poikaa kohtaan, mutta jos todennäköisyyksiä on uskominen sulla on siellä ihan tavallinen pojankloppi kotosalla. Nää kaverit on oikeasti rakentanut uraansa ja valmistautuneet ammattilaisiksi jo pitkään. Ne on vielä matkalla ammattilaiseksi, mutta opetelleet tavon taloille jo hyvän matkaa. Kurinalaista hommaa toi urheileminen, kaikki tekeminen kun sitten näkyy tuloksissa - hyvinä tai huonoina suorituksina.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Case closed

Jesse Puljujärjen leikkaus esti nuorukaisen MM-kisamatkan, kertoo NHL:n suomenkielinen sivu.

Puljujärvi vahvisti kärsineensä pitkin kevättä alaraajavammasta.

- HIFK-pelissä maaliskuussa (4.3.) se jalka meni. Sen piti olla pikkuvamma, ja pelasin sillä pudotuspelit ja alle 18-vuotiaiden MM-kisat. Sitten sieltä löytyikin jotain isompaa, ja piti tehdä korjausoperaatio, Puljujärvi kertoo NHL.com/fi –sivustolle.

Puljujärvi paljastaa: Leikkaushoito esti MM-kisamatkan - Uutiset - MM2016 - Sport - MTV.fi
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Case closed

Jesse Puljujärjen leikkaus esti nuorukaisen MM-kisamatkan, kertoo NHL:n suomenkielinen sivu.

Puljujärvi vahvisti kärsineensä pitkin kevättä alaraajavammasta.

- HIFK-pelissä maaliskuussa (4.3.) se jalka meni. Sen piti olla pikkuvamma, ja pelasin sillä pudotuspelit ja alle 18-vuotiaiden MM-kisat. Sitten sieltä löytyikin jotain isompaa, ja piti tehdä korjausoperaatio, Puljujärvi kertoo NHL.com/fi –sivustolle.

Puljujärvi paljastaa: Leikkaushoito esti MM-kisamatkan - Uutiset - MM2016 - Sport - MTV.fi

Nyt voi @Noitarumpu kin itselleen myöntää ihan sataprosenttisen varmaksi sen, ettei Pulju olisi pärjännyt MM-kisoissa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt voi @Noitarumpu kin itselleen myöntää ihan sataprosenttisen varmaksi sen, ettei Pulju olisi pärjännyt MM-kisoissa.

Annetaanko näiden jo olla. Puljujärven tilasta ei kerrottu etukäteen ja kun hän pelasi vielä alle 18-vuotiaiden kisatkin ei täällä tainnut tietää monikaan loukkaantumisen vakavuudesta. Sitä olikin vähän vaikea päätellä kun Puljujärvi teki tuossa kunnossakin aika lailla pleijareiden parhaita ottelukohtaisia pisteitä, vaikka osa helpoimmista matseista jäikin väliin. Ei muuta kuin pikaisia toipumisia pojalle, vielä ehtii pelaillakin uran puolesta.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Annetaanko näiden jo olla. Puljujärven tilasta ei kerrottu etukäteen ja kun hän pelasi vielä alle 18-vuotiaiden kisatkin ei täällä tainnut tietää monikaan loukkaantumisen vakavuudesta. Sitä olikin vähän vaikea päätellä kun Puljujärvi teki tuossa kunnossakin aika lailla pleijareiden parhaita ottelukohtaisia pisteitä, vaikka osa helpoimmista matseista jäikin väliin. Ei muuta kuin pikaisia toipumisia pojalle, vielä ehtii pelaillakin uran puolesta.

Annetaan toki asian jo olla, sitähän sä olet nyt tässä 66 viestin verran toitottanut..
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Annetaanko näiden jo olla. Puljujärven tilasta ei kerrottu etukäteen ja kun hän pelasi vielä alle 18-vuotiaiden kisatkin ei täällä tainnut tietää monikaan loukkaantumisen vakavuudesta. Sitä olikin vähän vaikea päätellä kun Puljujärvi teki tuossa kunnossakin aika lailla pleijareiden parhaita ottelukohtaisia pisteitä, vaikka osa helpoimmista matseista jäikin väliin. Ei muuta kuin pikaisia toipumisia pojalle, vielä ehtii pelaillakin uran puolesta.
Pakko nyt sanoa vielä kerran tämäkin.. Tuntui että kaikki muut paitsi sinä ja Noitarumpu tiesivät tuosta Puljujärven loukkaantumisesta. Siitä huolimatta että vaikka kuinka moni mikä lukien yritettiin se teille kertoa.. Sosiaalisessa mediassa oli vaikka kuinka paljon juttua ja kuvia tästä, taisi olla vielä joku mummon haastattelukin missä sanoi Puljun olevan loukkaantunut.. Tämäkin kertoo että se luetun ymmärtämisen vaikeus taisi olla teidän päässä, millään ei osattu ymmärtää lukemaansa ja väitettiin paskaa jostain Puljun aliarvioimisesta.. Case closed.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko nyt sanoa vielä kerran tämäkin.. Tuntui että kaikki muut paitsi sinä ja Noitarumpu tiesivät tuosta Puljujärven loukkaantumisesta. Siitä huolimatta että vaikka kuinka moni mikä lukien yritettiin se teille kertoa.. Sosiaalisessa mediassa oli vaikka kuinka paljon juttua ja kuvia tästä, taisi olla vielä joku mummon haastattelukin missä sanoi Puljun olevan loukkaantunut.. Tämäkin kertoo että se luetun ymmärtämisen vaikeus taisi olla teidän päässä, millään ei osattu ymmärtää lukemaansa ja väitettiin paskaa jostain Puljun aliarvioimisesta.. Case closed.

Kannattaa katsoa omia viestejä eri ketjuissa ja miettiä miksi olet napit vastakkain niin usein. Itsestäni tuntuu, että pystyn yleensä asiallisiin keskusteluihin eri mieltäkin olevien kanssa, mutta sun töykeä ja ylimielinen kirjoitustyylisi ei houkuttele edes yrittämään. Tuon loukkaantumisasian suhteen olet siinä määrin väärässä, että se tuli mukaan ainakin tässä ketjussa vasta myöhemmässä vaiheessa keskustelua. Sosiaalista mediaa en niinkään aina seuraa, joten sillä puolella tulleet asiat on voineet hyvinkin mennä ohi.

Ja Luxray, toivoin vaan että tämä ketju, nyt kun se (valitettavasti) on taas ylhäällä, pysyisi asiallisena eikä turhia riidanhaastoja nähtäisi. Eli tarkoitin tuolla "annetaanko näiden jo olla" että ei hyökättäisi nimimerkkejä vastaan nyt kun ketju on saatu asialliseksi. Ei siis ollut tarkoitus sanoa pahasti. Ja en toki palstapoliisiksikaan tahdo. Case closed.
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Tuon loukkaantumisasian suhteen olet siinä määrin väärässä, että se tuli mukaan ainakin tässä ketjussa vasta myöhemmässä vaiheessa keskustelua.

Kyllä loukkaantuminen otettiin esille jo edellisessä ketjussa, kunnes aihe skipattiin pois Suomi-ketjusta häiritsemästä. Huhuja ei saisi kirjoittaa ja varsin myöhään Puljujärvi itse kertoi asiasta medialle. Pulju tuli poffeissa kokoonpanoon pakon edessä, kun peli kaipasi hänen panostaan. Julkaistun uutisen mukaan riski kevään peleistä olikin kohtalaisen suuri.

Nyt voi @Noitarumpu kin itselleen myöntää ihan sataprosenttisen varmaksi sen, ettei Pulju olisi pärjännyt MM-kisoissa.

Ei kuitenkaan voida olla 100-varmoja, mikä puljun panos olisi ollut hänen terveenä ollessaan. Todennäköisempää olisi ollut epäonnistuminen, ei tosin ainoana nimetyistä pelaajista. Aho/Laine/Pulju olisivat kaikki olleet arpoja MM-turnauksessa. Aho on tähän mennessä ollut lievä pettymys, johtuen hyvin onnistuneista alustavista otteluista. Odotukset taisi nousta itselläni tarpeettoman korkealle. Laineen puutteet (kehittymiskohteet) on myös tulleet selväksi, mutta eipä tuo ole häneltä huonosti sujunut pörssiykkösenä tässä vaiheessa keikkuessa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä loukkaantuminen otettiin esille jo edellisessä ketjussa, kunnes aihe skipattiin pois Suomi-ketjusta häiritsemästä. Huhuja ei saisi kirjoittaa ja varsin myöhään Puljujärvi itse kertoi asiasta medialle. Pulju tuli poffeissa kokoonpanoon pakon edessä, kun peli kaipasi hänen panostaan. Julkaistun uutisen mukaan riski kevään peleistä olikin kohtalaisen suuri.

Okei, kiitos tiedosta! Itse olin vähän liikaa tämän ketjun varassa, joten muiden ketjujen infoa meni varmasti ohi. Tokihan loukkaantuminen oli tiedossa, mutta se oli vähän epäselvempää minkä verran tuo oli ongelma painoi vielä kauden lopussa.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Kyllä loukkaantuminen otettiin esille jo edellisessä ketjussa, kunnes aihe skipattiin pois Suomi-ketjusta häiritsemästä. Huhuja ei saisi kirjoittaa ja varsin myöhään Puljujärvi itse kertoi asiasta medialle. Pulju tuli poffeissa kokoonpanoon pakon edessä, kun peli kaipasi hänen panostaan. Julkaistun uutisen mukaan riski kevään peleistä olikin kohtalaisen suuri.



Ei kuitenkaan voida olla 100-varmoja, mikä puljun panos olisi ollut hänen terveenä ollessaan. Todennäköisempää olisi ollut epäonnistuminen, ei tosin ainoana nimetyistä pelaajista. Aho/Laine/Pulju olisivat kaikki olleet arpoja MM-turnauksessa. Aho on tähän mennessä ollut lievä pettymys, johtuen hyvin onnistuneista alustavista otteluista. Odotukset taisi nousta itselläni tarpeettoman korkealle. Laineen puutteet (kehittymiskohteet) on myös tulleet selväksi, mutta eipä tuo ole häneltä huonosti sujunut pörssiykkösenä tässä vaiheessa keikkuessa.


Nooh eihän se ole Ahokaan täysin ehjä....näkyy pelissä lähinnä kontaktin välttämisenä, Pudotuspeleissähän Ahokin hajosi, Pelissä näkyy lähinnä kontaktin välttämisenä.... Olis voinut kannu tulla ouluun jos Nutivaara, Aho ja Puljujärvi olisivat olleet ehjänä....
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko nyt sanoa vielä kerran tämäkin.. Tuntui että kaikki muut paitsi sinä ja Noitarumpu tiesivät tuosta Puljujärven loukkaantumisesta. Siitä huolimatta että vaikka kuinka moni mikä lukien yritettiin se teille kertoa.. Sosiaalisessa mediassa oli vaikka kuinka paljon juttua ja kuvia tästä, taisi olla vielä joku mummon haastattelukin missä sanoi Puljun olevan loukkaantunut.. Tämäkin kertoo että se luetun ymmärtämisen vaikeus taisi olla teidän päässä, millään ei osattu ymmärtää lukemaansa ja väitettiin paskaa jostain Puljun aliarvioimisesta.. Case closed.

Ei tätä voitu tietää, koska Jessekin antoi haastattelun, jossa oli valmis kisoihin, jos käsky käy, mut epäili, ettei käy. Ihmettelen, jos ei sulle ja esim. Luxraylle tule edes muistutusta jankkauksesta ja turhista viesteitä, joilla yritätte herättää tätä ketjua henkiin. Onko täällä peräti suojeltuja nikkeja jotenkin. Piiri pieni pyörii vissiin, vaikkei mitään annettavaa sullakaan tässä. Suljettu tosiaan, mut silti piti teidän tulla. Jos tulee oikeaa asiaa voin palata, muuten tämä oli tässä. Turha laittaa viestiä.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nooh eihän se ole Ahokaan täysin ehjä....näkyy pelissä lähinnä kontaktin välttämisenä, Pudotuspeleissähän Ahokin hajosi, Pelissä näkyy lähinnä kontaktin välttämisenä.... Olis voinut kannu tulla ouluun jos Nutivaara, Aho ja Puljujärvi olisivat olleet ehjänä....

Totta. Paitsi jos Saravon Pekka olisi ollut ehjä. Silloin oltaisiin viety kaikki sarjat 4-0. Ja Mäntylän Tuukka.

Saravon Pekkapekkapekkapekkapekkapekkapekka...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös