Pitäisikö mun hävetä sitä, etten harrasta eikä mua kiinnosta vedonlyönnit, Ei ennen eikä jälkeen Kristuks...eiku Laineen.;)
Tuon trollivihjauksen ymmärtää tollompikin kuin minä, joten anna jo olla. Kyllä täällä on yritetty ihan asiasta vääntää, mutta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan kysellään tyyliin ..kuka ketjusta pois...miten loukkaantunut voi pelata...ei riitä kyvyt...nuorisoketju oli hyvä Puljusta huolimatta....jne...ei jaksa ees kirjoittaa mitä kaikkea tänne on suollettu.Ja ketkäs ne pääasiassa tuota tekevät...eiköhän kirvesrinnat ole ahnaasti olleet asialla. Onko se teiltä jotenkin pois, että kirjoitamme täällä Puljusta? Miten se on Laineelta pois? Onko mahdotonta miettiä sellaista totuutta, että kun Laine maalaa, niin olen ihastuksesta mykkänä. On se vaan niin upee jätkä! Miksi en saanut unelmoida superketjusta, jossa Aho, Pulju ja Laine olisivat olleet? Mikä tässä on niin kauheaa? Laittavathan monet muutkin jos minkinlaisia kokoonpanoja, välillä ihan hullujakin, ja esittävät toiveita vielä mahdollisesti tulevasta pelaajasta. Eihän siinä sen kummempaa pitäisi olla, mutta osalle Laine-faneista se on liikaa, miksi kysyn vaan?
Lisäksi muillekin tässä vastauksia, kun olen tauolla ja kohta mentävä jatkamaan töitäni. Tunnen olevani satavuotias täällä ,koska kukaan, tai ainakaan suurin osa ei tunnu tajuavan, ettei vanhempi kirjoittaja ajattele teinien tyyliin Pulju on parempi kuin Laine. Tuon yli olen päässyt jo ajat sitten. Kyse on ollut vain ja ainoastaan siitä, että olisin halunnut tuon tietyn ketjun kokonaisuudessaan ja siitäkös on pullataikina valunut yli ämpärin reunojen. Sitä en ole halunnut ja minua jopa loukkaa se, että kuvittelette minun jotenkin aliarvostavan Lainetta. Katsokaa noita viestihistorioita, jos totuuden haluatte tietää! Jos ette, niin olette sitten trolleja.