Vaan sanoppas kun noin kärkkäästi aloitit, että mitä mieltä itse olet pohdinnasta OJ:n osalta?
Niin, minähän se aloitin kärkkäästi suu vaahdossa:)
Olen samaa mieltä, OJ on ollut ehdottomasti suurin alisuorittaja, ja hänelle on vaikea tällä hetkellä löytää paikkaa. Mutta koska alla on tehoton ja tappiollinen peli, ja toinen suuri alisuorittaja löytyy ykkösen laidalta, niin mielestäni tämän maailmanluokan maalintekijän sijoittaminen ykköseen olisi ihan harkittava vaihtoehto.
SILTI, itse kotisohvavalmentajana sijoittaisin OJ:n ja Villen molemmat kolmoseen. Pihlströmin rooli on tällä hetkellä täydellinen, olet oikeassa, mutta me tarvitaan ykköseen juuri hänen kaltaista pelaajaa. Mielestäni Suomella on lupa asettaa Pillu isompiin saappaisiin tämän turnauksen näytöillä!
Pihlström-SKoivu-Selänne
Ruutu-MKoivu-JJokinen
Peltonen-Kapanen-OJokinen
Bergenheim-Hahl-Pirnes (jos Sean ei ole kunnossa niin Pyörälä)
Kolmonen saa Sheddeniltä aika paljon vastuuta, tuossa pelottaa ainoastaan onko kolmonen tuossa muodossaan tarpeeksi puolustusorientoitunut..? Siksi mietin OJ:ta ykköseen ja Pihlströmiä kolmoseen. Joko tai, mutta nämä ovat mielestäni vaihtoehdot.
OJ:sta ollaan siis samaa mieltä, kuten myös Pihlströmistä. Jos koet viestini kärkkäiksi, niin se johtuu vain siitä, etten pysty käsittää Ville Peltosta ykkösketjussa enää yhdessäkään pelissä.