Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ennen kuin aletaan roudaamaan pk-seudulta kansaa Artukaisiin, niin pitäisi huolehtia, että edes lähiseudun ihmisiä saataisiin aktivoitumaan Tepsin suhteen. Jos Salon seudulta, Loimaalta ja vaikka Forssasta ynnä muista lähikunnista saataisiin TPS-kannattajia tai TPS-henkisiä ihmisiä matseihin yhteiskyydein, olisi tämä todella iso juttu pitkässä juoksussa, koska puskaradio toimisi jos/kun kiekkoviihde miellyttäisi ja liput ja kyyditysmaksut olisivat kohtalaisia. Tepsin pitäisi olla ehdottomasti koko Turun- ja Varsinais-Suomen juttu, jos halutaan edes pientä valoa tunnelin päähän näihin yleisökeskiarvoihin, koska pelkästään Turussa markkinointi ei näköjään tuota tulosta. Mä nostan ihan valtavasti hattua niille Raahen seudulta tulleille TPS-faneille, jotka tuli linja-autolla surullisen kuuluisaan Tappara-matsiin ja vaikka kotijoukkueen esitys tv-pelissä oli karmeaa paskaa, niin joukkio oli sitä mieltä, että tämä pitää uudestaan kokea. Jotain tuollaista yhteisöllisyyttä kaipaisin lähikuntiikin.
Olen myös sitä mieltä, että eritoten matsipäivinä Tepsin pitää näkyä ja kuulua kaupungilla, josta niitä irtokatsojia saadaan. Kaikki eivät someta, twiittaa tai twerkkaa tai instaile ja kaikki eivät myöskään tilaa Turun Sanomia, joten katukuvaan enemmän Tepsiä ihan valomainoksin. Mun mielestä pelipäivinä jotain junnuja pitäisi valjastaa kaupungille pelipaidoissa jakamaan TPS-aiheista hevon humppahömppää (jotain avaimenperiä, pullon avaajia tai ihan mitä vaan) ja hokemaan, että illalla matsiin, jotta perttiperuskatsojia saadaan hallille. Ja jotta nuoret ja miksei vanhemmatkin äijät saadaan hereille, niin vaikka TPS-kissat keimailemaan ja oleilemaan jonnekin Wiklundin aulaan promoamaan illan matsia jne. Ei kaikki ihmiset ole köyhiä ja kipeitä, vaikka lama onkin. Ei tää nyt vittu voi olla näin vaikeet hei!
Olen myös sitä mieltä, että eritoten matsipäivinä Tepsin pitää näkyä ja kuulua kaupungilla, josta niitä irtokatsojia saadaan. Kaikki eivät someta, twiittaa tai twerkkaa tai instaile ja kaikki eivät myöskään tilaa Turun Sanomia, joten katukuvaan enemmän Tepsiä ihan valomainoksin. Mun mielestä pelipäivinä jotain junnuja pitäisi valjastaa kaupungille pelipaidoissa jakamaan TPS-aiheista hevon humppahömppää (jotain avaimenperiä, pullon avaajia tai ihan mitä vaan) ja hokemaan, että illalla matsiin, jotta perttiperuskatsojia saadaan hallille. Ja jotta nuoret ja miksei vanhemmatkin äijät saadaan hereille, niin vaikka TPS-kissat keimailemaan ja oleilemaan jonnekin Wiklundin aulaan promoamaan illan matsia jne. Ei kaikki ihmiset ole köyhiä ja kipeitä, vaikka lama onkin. Ei tää nyt vittu voi olla näin vaikeet hei!
Viimeksi muokattu: