Lähtökohtaisesti kannatan tiettyjen asioiden uudistamista ja kaikenlaisia kokeiluja (sillä edellytyksellä, että aina voi palata takaisin tai kokeilla jotain muuta), mutten kaikkia näe positiivisina uudistuksina.
Lapsiparkki ei kosketa itseä mitenkään eikä myöskään Jorella ole vaikutusta matsiin lähtemiseen. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että osalle populaatiota nämä kaksi asiaa on otettu erittäin hyvin vastaan. Kaippa siis hyviä nämä.
Ja koska juuri teinivuodetkin on ohitettu (tai ihan jostain muusta syystä), niin emojikämit, dancekämit yms. -kämit ei kiinnosta. En ainakaan haluaisi nimenomaan JOUTUA moiseen. Jos näissä esiintyvät olisi esim ennen peliä ja erätauoilla vapaaehtoiseksi ilmoittautuneita, voisi näistä saada enemmänkin irti. Kisscam ehkä ainoa, jossa tilanteen yllättävyys luo "viihdettä" eikä siinä pitäisi ennakkoilmoittautua. Vaivaantunut liikehdintä eli "tanssi" ei ole pelitapahtumia kiinnostavampaa enkä haluaisi sellaista itse tehdä.
Esiintulobiisillä ei niin väliä (kunhan toimii), vaikka ES toki toimi varmasti. Alkushow oli ainakin muuten viime vuonna sellainen mitä ei voinut katsoa. Tuskin olin ainoa, jolla katsomoon suunnatuista kirkkaista valoista aiheutuu jotain negatiivistä ja siksi jäi alkujutut katsomatta. Tänä vuonna en ole vielä hallille päässyt, niin nykytilasta en tiedä. Toivoisin, että valohimmelit kohdistuisivat vain jäähän ja katsomossa saisi olla rauhassa.
Tanssitytöistä toki hyvät muistot, koska tuovat staattisiin katsomoihin liikettä, mutta muuten aika hmv.