Semmonen täsmennys, että olisin käynyt kyllä useammassa lätkäpelissä jos perhe-elämä olisi sallinut. Olisin myös herkemmin lähtenyt vaikka muksujen kanssa kolmistaan jos tietäisin miten saisin järjestettyä meille kolme vierekkäistä paikkaa jo maksamani kausari hyödyntäen. En halua mennä randomille vapaalle paikalle ilman asianmukaisia lippuja koska paikan vaihto pienten lasten kanssa on aina oman projektinsa. Joka viikko voisin käydä helposti, ainakin yksin jos tosiaan olisi mahdollista.
Suurimman osan peleistä lapsen kanssa käyn katsomossa ja muutamia eriä omalla virallisella paikkalla olen ollut katsomossa. Yleensä istumme/seisomme missä nyt on tilaa. En ole kertaakaan joutunut vaihtamaan paikkaa. Ekassa erässä vilkaisee missä on tyhjää, niin sillä pärjää hyvin loppupelin. Aina jokaisella on omat syynsä lähteä peleihin tai olla lähtemättä.
Kun noita penkkejä tuolla hallissa on vapaana niin kyllä tässä olen kallistunut siihen suuntaan että tätä polkumyyntiä pitäisi yläkerran osalta koittaa. Jos ihmiset ostavat eivätkä käy niin eipähän tarvitse siivota käymättömien jälkiä Loppukauden kausari runkasarjan osalta satku, onko liian kallis? Jos ostaa kaksi saa jonkun pikkualen. Painopiste siinä että koitetaan myydä lippuja useampi kerralla jotta rpeleissä käymiselle olisi ryhmän paine kun liput on kerran hommattu. Kerkisi pukin konttiin vielä?
Historia ei tue käsitettä, että lipun hinta olisi mitenkään hirvittävän merkittävässä osassa siinä, että lähtee otteluun. Lisäksi olen hyvin skeptinen siinä, että aikuisille mitään polkumyyntiä kannattaa harjoittaa. Nuoriin ja lapsiin suuntaisin suurimmat kamppanjat itse panostaisin. Jos nyt jo mennään kuuteen euroon per ottelu, niin kovin monelle aikuiselle tuon ei pitäisi olla kynnys.