Olen käynyt vähän silloin tällöin salilla, mutta nyt vähän koulussa puhuttiin, että tällä kertaa homma ei jää kesken, joten huomenna aloitan uudelleen salilla käynnin ja jatkan sitä ainakin armeijan alkuun (=heinäkuu) asti ja yritän jatkaa myös siellä.
Aikaisemminkin olen yrittänyt kerätä massaa, mutta ei se vain tunnu tarttuvan meikäläiseen, vaikka kuinka söisin. Tällä hetkellä mitat ovat n. 188cm ja 68 kg (!), ikää 18v, joten tutut ovat epäilleet, että aineenvaihduntakin saattaa olla vielä sen verran kiihkeää, että senkään takia en saa painoa nousemaan. Parhaimmillaankin paino on ollut vain n. 71kg, joten tuohon pitää nyt tarttua oikein kunnolla ja tehdä paljon massaliikkeitä (ainakin yläselkää, jalkoja ja rintaa), toki myös muita, mutta ei ehkä ihan niin paljoa kuin ennen.
Niin ja itse kysymykseen:
Cooperia en ole ikinä kokeillut, (koulussa oli vain 2000m ja 3000m kokeita, aikoja en muista) mutta kyllä sekin täytyy testata ennen inttiä, että tietää vähän millaista vauhtia jaksaa juosta.
Penkistäkin olen muistaakseni saanut ylös vain 67,5 kg, tosin reenin loppupuolella vasta, kun alkaa paikat olemaan jo aika hapoilla. Täytynee joskus kokeilla niin, että vetää vain sellaisen sopivan lämmittelyn ennen maksimia.
Jalkaprässissä olen muistaakseni saanut jotain 150 ja 200 kilon välistä.
Katsellaan tuossa parin kuukauden päästä uudelleen, minkälaisia tuloksia saan aikaiseksi.