Miten rauta nousee? Entä cooper? Käsi sydämelle ja totuus esiin!

  • 106 570
  • 565
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen huomannut saman ilmiön.
Olen harrastanut punttia yli 20v ja, kun laitan hihattoman kesällä päälle, pullistelen. 60 kiloiset kurpat eivät sitä tee...vaikka paita olis saman valmistajan!


P.S. Anteeksi kurpille. Itse olen possu, sika, läski...ym
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Vuosi sitten kun menin inttiin niin cooperi oli 2850m. Ihan hyvä tulos mielestäni, varsinkin kun en ole kestävyysurheilun harrastaja. Penkistä nousi, myös intissä, 90kg. Nyt vuotta myöhemmin on tulokset tippuneet reilusti. Cooperin arvioisin 2300-2500m välille, penkki ehkä 80kg. Nämä vielä optimistisia arvioita. Puolustusvoimat - suomen suurin kuntokoulu.. Isoin epäkohta intissä on mielestäni se, ettei lihaskuntoa harjoiteta. Kannetaan useita kymmeniä kiloja ryömien, juosten tai kävellen, mutta voima harjoittelu puuttuu kokonaan. Tämä siis vuoden kokemuksella.

Niin ja toki tuo tulosten tippuminen intissä on myös omaa syytä, kyllä siitä ~3h:n päivittäisestä vapaa-ajasta olisi voinut välillä nipistää urheiluunkin aikaa.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huomioita tästä tyypillisestä kommentista penkkiä kohtaan: Jos joku kertoo juosseensa maratonin, sitä ei pidetä pullisteluna.

Jos joku kehuu juosseensa maratonin alle kolmeen tuntiin, niin sitä pidetään pullisteluna. Siinä on se pieni ero. En ole täälläkään huomannut kenenkään pitävän pullisteluna sitä, että joku käy salilla. Joka on se harrastus. Samoin kuin esimerkiksi se maraton. Siinä vaiheessa kun aletaan esitellä tuloksia, niin pullistelukommentteja alkaa tulla ihan samaan tahtiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huomioita tästä tyypillisestä kommentista penkkiä kohtaan: Jos joku kertoo juosseensa maratonin, sitä ei pidetä pullisteluna. Jos joku kertoo vetävänsä 20 leukaa, sitä ei pidetä pullisteluna. Jos joku kertoo sotkeneensa 200 kilsaa pyörällä, sitä ei pidetä pullisteluna.

Jos joku kertoo nostaneensa 150 kiloa penkissä, se on pullistelua.
Ilmaisin itseäni hiukan epäselvästi. En tarkoittanut tässä ketjussa tapahtuvaa tulosten ilmoittelua, koska täällä on nimenomaan tarkoitus niitä luetella. Lähinnä meinasin sitä, että useimmiten treenaamisesta puhuttaessa varsinkin nuorempien ja ehkä joidenkin hiukan vähälahjaisempien jannujen kanssa lähtökohta on penkkitulos. "Pena nostaa 170 kiloo, se niinku silleen pompauttaa sen."

Ei mua todellakaan häiritse se, että esim. te treenaatte penkkiä tavoitteellisesti, eikä penikseni pienene siitä, että nostan ehkä puolet teidän kiloistanne. Muista tiedoistanne pystyy päättelemään, että kokonaisuus on muutakin kuin penkkipullistelua.

Sen verran kuitenkin vänkään, että jos vaikka 180/90 -kokoinen tyyppi ilmoittaa tekevänsä 20 leukaa tai juoksevansa yli 3000 cooperissa, on hänen kuntonsa oltava kokonaisvaltaisesti aika hyvä. Jos taas samankokoinen jannu kertoo penkkaavansa 150 kg, ei se kerro oikeastaan muuta, kuin että mun olisi turha lähteä penkkikisaan. Jossain tatamilla se saattaisi olla edelleen vain tupakalle käryävä läski amis, joita olen vääntänyt solmuun ennenkin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen harrastanut punttia yli 20v ja, kun laitan hihattoman kesällä päälle, pullistelen. 60 kiloiset kurpat eivät sitä tee...vaikka paita olis saman valmistajan!
Mielestäni asia on päinvastoin. Jos paidan alla on jotain, ei ainakaan minua haittaa mitkään muskelipaidat tippaakaan. Sen sijaan juuri nuo ensitöikseen lisäainevalmistajan mainospaidan hommaavat 60 kiloiset joonakset huvittavat suuresti. Tai sitten vaparipuolella Afflictionin vermeissä liikkuvat, juuri ukemin oppineet ninjat. No, osittain nuo menee tietysti nuoruuden piikkiin.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Olen huomannut saman ilmiön.
Olen harrastanut punttia yli 20v ja, kun laitan hihattoman kesällä päälle, pullistelen. 60 kiloiset kurpat eivät sitä tee...vaikka paita olis saman valmistajan!


P.S. Anteeksi kurpille. Itse olen possu, sika, läski...ym

Yksi näkemys tuokin. Totuus on kuitenkin se, että ei oikeasti ketään kiinnosta millainen paita jollain on tai pullisteleeko jo treenatumpi kaveri vai ei? Toki huvitusta aiheuttaa jos joku tsekkailee huomiota herättävästi näkyykö hauiksesta suonet tarpeeksi jokaisesta peilaavasta pinnasta, mutta ihmisillä nyt vaan on tapana kiinnittää huomiota normaalista poikkeavaan käytökseen muutenkin. Painojen nostelu on harrastuksena ihan yhtä hyvä kun mikä tahansa muukin vapaaehtoinen liikunta, mutta jos oma identiteetti rakentuu pääosin tuon lihaksikkuuden tai voimatason perusteella, niin silloin saattaa kehittyä tällaisia mielipiteitä mitä Taistelukirves yllä esitti.

Sampion kommentti Affliction-vaatteiden käytöstä ei ihan auennut, mutta ilmeisesti vääntäjien maailmassa nuo sällit jotka noita vaatteita käyttävät ovat jotenkin kovempia tai parempia kuin muut, tai sitten oikeus hankkia ja käyttää noita vaatteita kuuluu vain ammattilaisottelijoille?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sampion kommentti Affliction-vaatteiden käytöstä ei ihan auennut, mutta ilmeisesti vääntäjien maailmassa nuo sällit jotka noita vaatteita käyttävät ovat jotenkin kovempia tai parempia kuin muut, tai sitten oikeus hankkia ja käyttää noita vaatteita kuuluu vain ammattilaisottelijoille?
Samaa meinasin kommentoida tuohon liittyen kun meni hieman kanssa yli oman ymmärrykseni.

Onko se ulkopuolisen silmissä vastaavasti yhtä huvittavaa kun käyn ulkojäillä Eastonin pipo päässäni vaikka liigatason jätkät eli kunnon kiekkoilijat veisivät minua miten tahtoo, tai kun kesällä potkin paikallisella tekonurmella futista jalassani Adidaksen F50-pöksyt, vaikka en tosiaan ole kuitenkaan ihan samalla tasolla kun ne mainoskuvissa vastaavissa housuissa pelailevat kundit kuten esim. Kaká ja ketä muita niitä nyt Addun "leirissä" olikaan?

Pullistelut ja bousailut sikseen, jos sellaista tekee niin se huvittaa oli päällä mitä tahansa, mutta pelkkien niiden kuteiden perusteella on aika jyrkkää lähteä porukkaa tai heidän luulojaan arpomaan mihinkään suuntaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen käynyt vähän silloin tällöin salilla, mutta nyt vähän koulussa puhuttiin, että tällä kertaa homma ei jää kesken, joten huomenna aloitan uudelleen salilla käynnin ja jatkan sitä ainakin armeijan alkuun (=heinäkuu) asti ja yritän jatkaa myös siellä.

Aikaisemminkin olen yrittänyt kerätä massaa, mutta ei se vain tunnu tarttuvan meikäläiseen, vaikka kuinka söisin. Tällä hetkellä mitat ovat n. 188cm ja 68 kg (!), ikää 18v, joten tutut ovat epäilleet, että aineenvaihduntakin saattaa olla vielä sen verran kiihkeää, että senkään takia en saa painoa nousemaan. Parhaimmillaankin paino on ollut vain n. 71kg, joten tuohon pitää nyt tarttua oikein kunnolla ja tehdä paljon massaliikkeitä (ainakin yläselkää, jalkoja ja rintaa), toki myös muita, mutta ei ehkä ihan niin paljoa kuin ennen.

Niin ja itse kysymykseen:

Cooperia en ole ikinä kokeillut, (koulussa oli vain 2000m ja 3000m kokeita, aikoja en muista) mutta kyllä sekin täytyy testata ennen inttiä, että tietää vähän millaista vauhtia jaksaa juosta.
Penkistäkin olen muistaakseni saanut ylös vain 67,5 kg, tosin reenin loppupuolella vasta, kun alkaa paikat olemaan jo aika hapoilla. Täytynee joskus kokeilla niin, että vetää vain sellaisen sopivan lämmittelyn ennen maksimia.
Jalkaprässissä olen muistaakseni saanut jotain 150 ja 200 kilon välistä.

Katsellaan tuossa parin kuukauden päästä uudelleen, minkälaisia tuloksia saan aikaiseksi.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Aikaisemminkin olen yrittänyt kerätä massaa, mutta ei se vain tunnu tarttuvan meikäläiseen, vaikka kuinka söisin. Tällä hetkellä mitat ovat n. 188cm ja 68 kg (!), ikää 18v, joten tutut ovat epäilleet, että aineenvaihduntakin saattaa olla vielä sen verran kiihkeää, että senkään takia en saa painoa nousemaan. Parhaimmillaankin paino on ollut vain n. 71kg
Olet kieltämättä melkoisen laiha kaveri, mutta en nyt silti huolestuisi tuosta vielä. Pojilla pituuskasvu tulee yleensä ennen massakasvua, ja massakasvu taaseen voi ajoittua hyvinkin armeijaan tai sen jälkeiseen aikaan.

Minä olin lukioiässä sen 181cm/60-65kg, eikä paino noussut vaikka söin kuinka. En edes harrastanut mitään kestävyysliikuntaa. Armeijan alussa painoin vielä alle 70kg. Armeijan aikana paino nousi 74 kiloon ja armeijan jälkeen vielä noin vuodessa sinne 85kg asti (myönnettäköön, että tässä oli jo vähän ylimääräistä, nykyään painan hieman vähemmän).

Luulen että tämä johtui siitä että murrosiässä aineenvaihdunta nopeaa ja hormonitoiminnasta/pituuskasvusta/kasvusta ylipäätään johtuva kulutus suurempaa. Kun sitten tämä vaihe meni ohi ja aineenvaihdunta tasaantui, mutta en ruokailutottumuksia muuttanut, niin painoa alkoi tulla.

Jos elämäntavat on terveet, niin uskoisin että sinullekin sitä massaa tulee jossain vaiheessa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sampion kommentti Affliction-vaatteiden käytöstä ei ihan auennut, mutta ilmeisesti vääntäjien maailmassa nuo sällit jotka noita vaatteita käyttävät ovat jotenkin kovempia tai parempia kuin muut, tai sitten oikeus hankkia ja käyttää noita vaatteita kuuluu vain ammattilaisottelijoille?

Pullistelut ja bousailut sikseen, jos sellaista tekee niin se huvittaa oli päällä mitä tahansa, mutta pelkkien niiden kuteiden perusteella on aika jyrkkää lähteä porukkaa tai heidän luulojaan arpomaan mihinkään suuntaan.
Suurimmalla osalla varmasti on ihan puhdas fanitus taustalla tai sitten ulkoinen habitus tukee harrastusta. Lähinnä meinasin sitä, että kyllähän noilla vermeilla haetaan aivan selvästi statusta nykyään, ja jotenkin sen salillakin välillä aistii, miten kova juttu on, kun harrastaa kamppailulajeja, ja se pitää jollain tapaa tuoda esille. Futis- ja lätkäpaidat ovat aika normia, mutta nykyään tuntuu nämä erilaiset vaparijärjestöjen paidat ja bodarikamapaidat olevan se kova juttu. Ehkä olen vain turhan nuiva, mutta mun mielestäni on kovin huvittavaa, että suurinpiirtein ensimmäinen juttu on hankkia jotain, mikä kertoo tyypin kuuluvan johonkin kerhoon, enkä nyt tarkoita mitään lajiin liittyviä perusvarusteita. Vähän sellaista leijonakorumeininkiä. Mutta voi olla, että tämä näyttää tältä vain sisältäpäin katseltuna.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivitys

Päivitetäänpä penkki: tämän viikon penkkitreeni 1x162,5 ja 5x150.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Suurimmalla osalla varmasti on ihan puhdas fanitus taustalla tai sitten ulkoinen habitus tukee harrastusta. Lähinnä meinasin sitä, että kyllähän noilla vermeilla haetaan aivan selvästi statusta nykyään, ja jotenkin sen salillakin välillä aistii, miten kova juttu on, kun harrastaa kamppailulajeja, ja se pitää jollain tapaa tuoda esille. Futis- ja lätkäpaidat ovat aika normia, mutta nykyään tuntuu nämä erilaiset vaparijärjestöjen paidat ja bodarikamapaidat olevan se kova juttu. Ehkä olen vain turhan nuiva, mutta mun mielestäni on kovin huvittavaa, että suurinpiirtein ensimmäinen juttu on hankkia jotain, mikä kertoo tyypin kuuluvan johonkin kerhoon, enkä nyt tarkoita mitään lajiin liittyviä perusvarusteita. Vähän sellaista leijonakorumeininkiä. Mutta voi olla, että tämä näyttää tältä vain sisältäpäin katseltuna.

Kyllä se sitten vaan pitää uskoa, että jotain edgeä kamppailulajien harrastaja saa verrattaessa normaaliin painonnostajaan, vaikka aikuisten maailmassa tuo tuntuukin vähän kaukaa haetulta. Kuntosaleilla touhu taitaa olla vähän primitiivisempää, kuin vaikkapa kirjakerhon illoissa. Saleillahan on mentaalista "sodankäyntiä" ja tientynlaista hierarkisuutta vahvasti ilmassa, joten ainoa keino laittaa kamppailijat ruotuun taitaa olla pukeutua maastohousuihin ja vaikkapa johonkin erikoisjoukkojen tai ilmavoimien treenipaitaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos nyt siltä tuntuu, niin ei muuta kuin baskeri päässä rautaa vääntämään. Pointti nyt oli lyhykäisyydessään se, että joillekin tuntuu olevan kova halu asemoida itsensä johonkin tiettyyn jengiin, ja mulle siitä tulee mieleen jossain määrin nämä kuuluisat isänmaanystävät kiitos-paitoineen ja leijonakoruineen. Anteeksi, jos pilasin jonkun fiiliksen juuri ostetusta UFC-paidasta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Jos nyt siltä tuntuu, niin ei muuta kuin baskeri päässä rautaa vääntämään. Pointti nyt oli lyhykäisyydessään se, että joillekin tuntuu olevan kova halu asemoida itsensä johonkin tiettyyn jengiin, ja mulle siitä tulee mieleen jossain määrin nämä kuuluisat isänmaanystävät kiitos-paitoineen ja leijonakoruineen. Anteeksi, jos pilasin jonkun fiiliksen juuri ostetusta UFC-paidasta.

Baskeri? Niitähän käyttää homot ja sivarit. Pitäisikin käydä ostamassa UFC-paita kun ovat aivan helvetin tyylikkäitä ja laatukin lienee ok. Baskerin lisäksi hinttareilla on useasti myös olkalaukut mukanaan.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Penkistä 105kg yhdeksän toistoa. Parhaassa kunnossa ollessani 100kg 19 toistoa, harmikseni en silloin maksimeja jostain syystä tullut koittaneeksi. Muut tulokset syystä tahi toisesta hivenen perässä, kyykkyä on tullut tehtyä 80kg:lla, mavessa heiluu huikeat 110kg:n rojut. Toistomäärät kyykyssä ja mavessa 3x8-10. Kyykkyyn saa tasaisesti lisäillä enemmän painoja, vuoden päästä tavoitteena vetää tuplalla nykyisestä.. :)

Cooperia jos ihan mutulla heittäisin, niin liikuttaneen jossain 1800-2000m tienoilla. Pari, kolme vuotta sitten intissä tulokset 2000-2300m välimaastossa, alussa enemmän lopussa sitten hieman vähemmän.

Pituus: 180cm
Paino: 102kg
Ikä: 22v
Sukupuoli: mies
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Baretti piti sanomani, ei baskeri.
 
Ikä: 19v
Pituus: 180 cm
Paino: 78 kg
Penkki: 62 kg menee 3 kertaa, mutta ei tietoa maksimeista
Coopper: Ilman oikean etureiden sivuilla oleviakin lihaksia (surkastuneet 4ever) meni kokeilumielessä koulussa pari vuotta sitten reilut 1600 m, nyt luulisi menevän sitten ainakin 2000 m, kun muu kroppa astetta paremmassa kunnossa.
Leukoja: 8 kappaletta
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ikä: 17v

Pituus/Paino: 177/73

Punttiksella tullut käytyä nyt ehkä 3 kuukautta, vaihtelevalla aktiivisuudella.

Penkki: 105kg
Leuat : 15~
Cooper: 2800-3000 jotain (viime syksynä juoksin 2000m aikaan 7:25)

Heh. Ajattelin palata tähän ketjuun monen vuoden jälkeen. Ylläolevasta viestistänihän nousi silloin kuusi vuotta sitten melkoinen paskamyrsky, moni tuomitsi minut valehtelijaksi, douppaajaksi ja miksi ikinä keksikään.

Kävin intin jälkeen, vuonna 2009, salilla puolisen vuotta, jonka jälkeen penkistä nousi 140kg. Tein sarjoja 100kg:lla 2x10 ja 1x8 toistoa.

Sen jälkeen (kolmeen vuoteen) en ole puntilla käynyt, mutta nyt viimeaikoina liikkunut vähän enemmän, ja tehnty 3-5 kertaa viikossa punnerruksia iltaisin. Kävin sitten huvikseen kokeilemassa tuossa viime viikolla vanhaa kunnon penkkiä, ja sain 100, 105, 115 nostamisen jälkeen maksimiksi 120. Tai sen enempää en kokeillut.

Juoksin tuossa myös coopperin, tosin huonoilla kengillä huonossa säässä, 2650m. Ensi viikolla on duunin järjestämä cooper, ja jalassa uudet Niken Lunareclipse 2+ -kengät, joten 2800 on toiveissa.

All in all:

Pituus/Paino 177/81. Paino on tippunut jonkin verran, vuosi sitten keväällä paukuteltiin jo 90kg rajoja. Ihme kyllä tuollainen 10kg ei varressani kuitenkaan ole dramaattisesti näkynyt, vaikka kuvitella saattaisi.

Penkki: 120kg
Cooper: ~2650, parannusta odotettavissa.
 

#8 Manoel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka
Tänään kävin eka kerran intin jälkeen puntilla(2kk tauko), enkä maksimeja kokeillut eli tulokset on sieltä armeijan loppupuolelta:

Ikä 21
Pituus 182
Paino 84

Penkki 100
Leuat leveällä apinaotteella 15
Leuat kapealla vastaotteella(se perinteinen) 20
Cooper 2850

Intissä se punttikipinä oikeestaan iski, nyt 2kk tauon jälkeen alkaa ensi kesään asti(ainakin) ulottuva raaka punttijakso, koska olen pimppiaddikti ja ilman paitaa sitä saa helpoiten.
//Edit. Leuat
 
Viimeksi muokattu:

Alfredsson#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa, Jokerit
Ikä: 20 v
Pituus: Vähän alle 170 cm
Paino: n.68 kg
Penkki: 80-90 kg
Coopper: Nuorempana meni lähemmäs 3000, nyt arviolta n. 2400-2700.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikä: 39
Pituus: 185
Paino: 76

- Penkissä tein tällä viikolla 70 kg:lla kolmosia
- Kyykyssä 80 kg:lla kutosia
- Mavessa 100 kg:lla nelosia

Cooperista en tiedä, mutta kympin juoksin just aika tasan 39 minuuttiin, joten eiköhän se Cooperin testi jonkin verran yli 3000 menis.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ikä: 23 v.
Pituus: 184 cm
Paino: 86 kg

Penkki: 110 kg 1-2 toistoa
Kyykky: 115 kg 5x5 toistoa
Mave: 120 kg 3x5 toistoa

Nuo kun viimeksi olen maksimeita kokeillut tuossa helmikuun puolella.

Cooperin olen juossut viimeksi armeijassa, jolloin tulos oli 2850 metriä. Tällä hetkellä varmaan hieman yli 2700 metriä olisi realismia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
23/175/87

Viime syksynä:

penkki 110
takakyykky 145
etukyykky 115
mave 180
leuka 45 lisäpainokilon kanssa
pari sarjaa dippejä 35 lisäpainokilon kanssa

EDIT: Kaikki tulokset ilman vöitä tai siteitä.

Noiden jälkeen en ole tehnyt kunnon pätkää voimatreeniä, eli jos nyt pitäisi lähteä rykäisemään, tulos jäisi varmasti joka lajissa. En ole mielestäni kovin hyvin hermottunut voimantuottoon ja olen myös ollut malttamaton parantamaan asiaa.

Intissä:

Cooper 3300m

Kolmetonnia pitää mennä aina.

***

Tulevaisuudessa olisi makeaa penkata yli 125, kyykätä tuo nyk. maveykkönen ja mavettaa kolmatta sataa. Mutta katsotaan nyt, mihin riittää osaaminen ja kyvyt.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Pituus: 170 cm
Paino: 83 kg

Penkki: 80 kg x 2 meni ensimmäistä kertaa viikko sitten. Elämän ekat penat tehty muutama kuukausi sitten syyspuolella.

Jalkakyykky: 65 kg x 8-10 kertaa. Enempää en polvien takia taida koskaan uskaltaa laittaakaan. Myöskin selän kanssa oltava varovainen, tekniikka ei vielä kuitenkaan ole kovin hyvin hallussa.

Maastaveto: Sarjoja 75 kg x 8-10. Tässä varottava myös selkää koko ajan. Syksyllä pullahti maastavetoa tehdessä joku levy? selässä ja muutaman viikon oli selkä aika ikävässä kunnossa. Olisi kiva tietää, paljon maastavedossa oikeasti saisi ylös, koska olen alkanut pitämään tästä liikkeestä ja sen antamasta koko kropan vahvasta olosta. Mutta todella varovaisesti pitää nostaa, koska selkä on muljuillut aiemminkin. Ei uskalla laittaa rautaa tankoon kunnolla..

Cooper: 2150 metriä kävelylenkkien jälkeen syksyllä. Veikkaisin että potentiaalia on 2500 metriin..

Leukoja meni viimeksi 4 kpl ½ vuotta sitten.

Hauikset käsipainoilla 16-19 kg päivästä riippuen.
 

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Ikä: 33v
Pituus: 179cm
Paino: 80kg

Penkki: 115kg
Maastaveto: 190kg
Kyykky: ?
Cooper: Joskus mennyt 3250m, nykykunnossa hyvä jos 3000m
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös