Animal kirjoitti:
Minä en puhunut mistään tuomioistuimista, vaan siitä mitä pedofiileille tulisi tehdä. Onko joku nykyaikainen tuomioistuin olemassa, joka määrää kuolemantuomioksi piikkilangalla hirttämisen?
Eli ymmärränkö oikein ettei edes tarvittaisi tuomioistuimia vaan "kansalaiset" yksissätuumin saisivat päättää mitä epäillylle pedofiilille tehtäisi?
Jos näin on niin aika kammottava on yhteiskunta tuolloin koska ihan kuka tahansa voi joutua epäillytksi ja pahimmassa tapauksessa tuomituksi kansalaiset mielestä kuolemaan.
Kerro minulle kuka päättäisi tuomion ja kuka panisi sen toimeen sinun yhteiskunnassasi?
Entäpä jos tuomittaisi väärä henkilö? Mitä tuolloin tehtäisi - pää poikki kaikilta jotka syyllistyisivät alkup. tuomion antamiseen?
Älä käytä enää useammin jatkumoa pedofilia->kostonhimo meikäläisen kohdalla. Minä en ole kyseisen asian uhriksi joutunut, eikä ole tietääkseni kukaan muukaan suvussani tai tuttavapiirissäni.
Eli kyse ei ole kostosta, vaan mielipiteestä mikä minun mielstäni olisi oikea kohtelu näille mätäpaiseille.
Vaikka et olekaan itse joutunut pedofilian kohteeksi tai kukaan sukulaisesi ei ole joutunut niin siitäkin huolimatta toimintametodist ovat aika kostonhimoiset ja vielä kostonhimoisemmiksi ne mielestäni käyvät kun ottaa huomioon sen mitä yllä kirjoitit.
Kuka tuomitse ja missä, vai päättävätkö kostonhimoiset kansalaiset sen, että joku on pedofiili tutkimatta asiaa ?
Kolme vuotta linnaa, joista viimeinen ehdonalaista ja vlad on tyytyväinen?
Vaihtoehtoja on muitakin kuin kolme vuotta linnaa tai teloitus, vaihtoehtojen skaala on huomattavasti laajempi mutta onhan sitä helppoa kiihkossaan sortua helpoimpaan mahdolliseen tuomioon eli teloitukseen kun asiaa ei tarvitse millään muotoa tarkistella objeksiivisesti.
Et muuten ottanut kantaa siihen, että entäpä jos tuomittaisi syytön? Onko parempi, että yhteiskunta (kansalaiset) teloittavat kiihkossaan syyttömiä ja onko parempi, että annetaan tuomioita jotka voidaan peruuttaa jos paljastuu, erttä tuomion alkp. perusteet ovat väärät.
Pedofilia on useimpien kohdalla sairaus, onko sinusta oikein, että sairaat ihmiset teloitetaan vai pitäisikö kenties tehdä sittenkin jotain muuta?
vlad.