Eihän tässä välissä ole kuin vajaat 7 tuntia ja olet jo perillä.Ihan luksusta, mikäs sun osoite onkaan? Hyppään autoon ja lähden ajelemaan sinnepäin.
Laitanko jo uudet lenkit folioon?
Eihän tässä välissä ole kuin vajaat 7 tuntia ja olet jo perillä.Ihan luksusta, mikäs sun osoite onkaan? Hyppään autoon ja lähden ajelemaan sinnepäin.
Älä laita. En ole ajokunnossa ainakaan puoleen vuorokauteen.Eihän tässä välissä ole kuin vajaat 7 tuntia ja olet jo perillä.
Laitanko jo uudet lenkit folioon?
Mökille tuli haiku täälläkin.@Krepo Tuo eväs kuulostaa siltä, että nautittuna mökillä takkatulen valossa, saunan jälkeen, voisi toimia erinomaisesti. Olisi tullut nälkä ellen olisi syönyt kuin pieni sika tänään.
Noni, päivitystä:Suomalainen Menestysresepti -mainosohjelmaa, ja onko tuotteet jo otettu testiin?
Leikkikalaa?Leikkalaa odotellessa.
Suomalaista kamabokoa! Villikalasta tehtyä kalaleikkelettä! Tai jos haluaa asian arkisemmin ilmaista, niin lahnapasteijaa.Leikkikalaa?
Fallerot, Boltsit ja muutama vastaava tuote putoaa ostoskoriin heti kun niihin ilmestyy se maaginen -30% -lappu.Noni, päivitystä:
Fallerot (punajuuri): genressään, eli kasvispalleroissa ehkäpä parasta mitä olen maistanut. Toki söisin mielummin vaikka Kivikylän pullia. Muutama fallero oli hajonnut jo pakkauksessa.
Minä sain pakkauksen suljettua painamalla pienen ulokkeen hahloon (ks. liite). En tiedä miten toimiva ratkaisu pitkän päälle.Kaurakas:
------
Huono pakkaus, kun ei ole suljettavissa.
No juu, olin varmaan uutuustuotekiihkossani repinyt tuon kannen vähän turhan voimallisesti ja ajattelin sellaista jotain tomusokerimaista sisäpussia tms, mutta varmaan tuo toimii aivan ok, kun pakkauskoko on vielä sellainen että kahden hengen talous tuosta keittää kahdet tai kolmet ateriakerrat.Minä sain pakkauksen suljettua painamalla pienen ulokkeen hahloon (ks. liite). En tiedä miten toimiva ratkaisu pitkän päälle.
Siemeniin voi kertyä raskasmetalleja kuten nikkeliä, kadmiumia, lyijyä ja elohopeaa.Hokkaidokurpitsasta tein sosekeittoa ja siihen sekaan paistoin kanan fileesuikaleita ja paahdoin kurpitsasta siemenet. Noista siemenistä tuli sen verran hyviä, että oon honaissut niitä jo aika läjän. Nyt aloin miettiä, että olikos kurpitsansiemenissä joku, ettei niitä saanut syödä hirveän paljon vai sekoitanko johonkin muuhun?
Siemeniin voi kertyä raskasmetalleja kuten nikkeliä, kadmiumia, lyijyä ja elohopeaa.
Evira kehottaa rajoittamaan siementen syömistä – "Enintään kaksi ruokalusikallista päivässä"
Ohjeiden mukaan siemeniä on käytettävä vaihtelevasti ja kohtuudella.yle.fi
Joo googletin noita samoja juttuja. Tuskin tässä nyt henki pakenee, vaikka niitä saattoi mennä kourallinen liikaakin. Varsinkin, kun ei noita nikkeleitä nyt muuten ole kartutettu kovin säännöllisesti järjestelmään.