Mitä tänään syötäisiin?

  • 380 509
  • 3 371

Glove

Jäsen
On tuo mun tyttö hyvä leipuri. Tänään teki kuppikakkuja ja ne oli kyllä nam nam. Hieman itseä epäilytti kun taikinaan tuli bataattisosetta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tuo mun tyttö hyvä leipuri. Tänään teki kuppikakkuja ja ne oli kyllä nam nam. Hieman itseä epäilytti kun taikinaan tuli bataattisosetta.
Ehkäpä et saanut karkkia vaan kepposen
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Uunilohta, vähän paistettuja juureksia (porkkanaa, palsternakkaa, purjoa ja lanttua), pinaattikastiketta ja kylkeen hivenen perunamuusia. Ruokajuomaksi maitoa. Hyvää ja helppoa. Kelpaa katsella sitten formuloita.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On tuo mun tyttö hyvä leipuri. Tänään teki kuppikakkuja ja ne oli kyllä nam nam. Hieman itseä epäilytti kun taikinaan tuli bataattisosetta.

Mä en itte ymmärrä tätä bataatin tunkemista joka paikkaan. Sama kun kauppaan menee niin joka paikassa on pelkkää vegee ja liharuokia saa ettiä kissojen ja koirien kanssa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaalilaatikkoa. Kaali haissut täällä jo pari tuntia.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Mä en itte ymmärrä tätä bataatin tunkemista joka paikkaan. Sama kun kauppaan menee niin joka paikassa on pelkkää vegee ja liharuokia saa ettiä kissojen ja koirien kanssa.

Erikoista, kun itse näin Tampereella asuvana en ole törmännyt vastaavaan ongelmaan ollenkaan. Vegetuotteiden määrä on lisääntynyt(erittäin hyvä niin!), mutta ei se oo kyllä mun lihaostoksiani mitenkään vaikeuttanut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Stroganoffia meinasin tehdä. Laitoin jo kyytön kulmapaistin jo kattilaan hautumaan että kerkiää kunnolla kypsyä. En ole ihan varma miten kauan pitää hauduttaa mutta muistelisin että edellinen satsi tuli kahdessa tunnissa. Mutta otetaan varman päälle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuli isäinpäivänä tehtyä ja herkuteltua ulkofileestä tehdyllä nyhtöpossulla ja valkosipuliperunoilla. Ulkofileetä oli n. kaksi kiloa ja valkosipuliperunoita "riittävästi" eli niitä sitten syödään vielä tänäänkin eikä vielä kyllästytä yhtään.
Tein myös nk. paholaisenhilloa viimeisistä kasvarista poimituista chileistä, ym. asiaan kuuluvista värkeistä. Tuotos iskee hien pintaan aika ketterästi, sillä chilien määrä on iso, mutta maku on silti mukavan hedelmäinen ja istui ainakin em. lihan kanssa mainiosti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään jouduin tyytymään Kung Food Pandaan, kun oli kiire palaverien välillä. Kai sitäkin mieluummin syö kuin turpiinsa ottaa, mutta onhan se aikamoista rekkamieskiinalaista.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On muuten yksikertaisen hyvää, kotikonttorillakin uunilohi ja perunat.
Uunilohi tarvitsee vain suolaa myllystä päälle ja erittäin tärkeää että ei ylikypsennä vaan jättää mehukkaaksi että oikein valuu nestettä sisältä leikatessa. Ei tarvitse muuta kuin keitetyt perunat kylkeen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jälleen kerran kämpille paluuta odotti juurepedillä päivän verran pötkötellyt hirvikönttä. Ja kyllähän se edelleen toimii. Maksimoin riistaisuuden ja perinteisyyden kun eksoottisimmat mausteet oli tällä kertaa rosmariini ja katajanmarja.
 

MegaForce

Jäsen
Tacoperjantai.
Kanaa joka maustettu suolalla, pippurilla ja chilijauheella, tomaattia, kesäkurpitsaa ja jalapenoja, sekä sulanutta juustoraastetta pannulla.
Sitten cheddar-raastetta, salaattia ja ranskankermaa.

Ruokajuoman sekä jälkiruoan näette kuvan vasemmalta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201113-220419_Gallery.jpg
    Screenshot_20201113-220419_Gallery.jpg
    227,8 KB · kertaa luettu: 159

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä se tänään menee iltaruuan suhteen tilaukseen Woltin kautta. Intialaista tai kiinalaista. Ei tiedä vielä. Fiiliksen mukaan edetään. Aamiaisena oli katkarapuleipiä ja iltapäivän sapuskana perunoita, silliä ja ruisleipää graavatulla lohella. Meren antimista koostuu pitkälti tän päivän appeet, paitsi illalla sitten jotain enemmän kasvispainotteista tilaukseen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aamiaiseksi paistoin pekonia ja kananmunia. Lounaaksi nopeasti Tom Kha -valmismausteseoksesta kastike kanalle sekä riisille. Päivällisellä sitten lounasjämiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
RYHDIKÄS KÄYTÖS
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tortillaa meinataan syödä. Vähän kurkkua ja salaattia, paistettua paprikaa ja jauhelihaa, juustoraastetta ja salsakastiketta sisään ja lätty kiinno ja ääntä kohden. Kohta pitäis varmaan alkaa pilkkomaan vihanneksia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänään pääsen helpolla. Kasviskiusausta.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Nyt lähtee kana-pitoja itse tehdyllä salsalla. Paistaa kanat kevyesti mausteissa ja paahtaa uunissa. Sitten vaan viipaleita itsetehtyihin pitoihin (ei niin helppoa kuin ohjeessa väitettiin). Salsaan tomattimurskaa, kirsikkatomaatteja, valkosipulia, salottisipulia, korianteria ja chiliä. Antaa tunnin ottaa makua. Ka vot mie sano!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös