Taimen keittoa keittelin aluksi. Kuten yleensäkin, niin kotona kun kokkailen, niin aina tekee mieli tehdä lisää sapuskaa. Kaapin perukoilta löytyi kiinakaupasta ostettu tempura jauhopussukka. Friteerasin erinäisiä kasviksia ja possua vielä lisäksi.
Taisi olla sama ohje mitä itse käytin olikohan viime kuussa. Hyväähän siitä tuli.Tein chirizopastaa...
Chorizoa, herkkusieniä, savupaprikajauhetta, pippurikermaa ja suolaa tuli kastikkeeseen. Kastike tarjoiltiin fusillipastaan sekoitettuna ja lisäkkeenä oli vielä vihreäsalaatti (jääsalaatti, tomaatti, kurkku, viinirypäle) ja salaattijuusto. Ihan hyvää oli ja täyttävää.
Ruoka oli mukaelma tästä reseptistä...
Aloin matkimaan, jonkulainen texmexbowl syntyi lopputuloksena.Tällainen mitä kaapista löytyi-bowl eli
Tästähän se vaimo aina mulle valittaa, kun on pikkupurkkia, maustetta, maustekastiketta ja sun muuta kuulemma ihan liikaa.@cottonmouth on selkeästi tällainen "mitä kaapista löytyy" -tyyppinen kokkaaja. Ainoa vain, että kaverilta tuntuu löytyvän kaapista ihan kaikkea
Sitten sinä sanot, että älä ole huolissasi rakkaani, kyllä minä jotakin keksin ja loihdit taas jotakin hyvää.Tästähän se vaimo aina mulle valittaa, kun on pikkupurkkia, maustetta, maustekastiketta ja sun muuta kuulemma ihan liikaa.
"Mihin sie tätäkin meinaat käyttää?!?" :D
Ysärillä ja kaksituhatta luvulla kanssa syöty. Teen joskus itsekin.Yksi lapsuuden suosikkiruoka, perunat ja jauhelihakstike. Varmaan muutkin syöneet kasarilla?