banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tyttären kanssa tehtiin pikainen kanapasta, vaan minkälainen. Huh.
Kassleria syödään täälläkin, olleet eilisestä marinoitumassa. Lisäksi grillissä tulee sieniä ja kesäkurpitsaa. Varmaan pottua ja joku salatti kylkiäiseksi. Kattoo nyt mitä tulee sillä hetkellä mieleen.Käsin leikattuja kasslerpihvejä (itse leikkasin). Eiliset paahdetut punajuuret leikkaan viipaleiksi, paistelen pannulla ja "murustan" joukkoon vähän vuohenjuustoa. Nämä on selvää. Loppua vielä mietitään. Ehkä taas perunaa, jotain kastia ja salaattia.
Tätä teen jälleen illalla. Hyväksi todettu resepti!Helppo, herkullinen ja nopea katkarapupata sinulle, joka haluat selvitä vähällä vaivalla ja vähällä tiskaamisella:
Yksi pakkaus MAMA katkarapunuudeleita (se isompi, 90 g pakkaus) Chilipussi on tulinen, jätä pois jos et pidä.
Yksi pussi pakastettuja katkarapuja (200-250g)
Yksi herne-maissi-paprika -pakastesekoitus
Yksi rasia Creme Bonjour valkosipulituorejuustoa
Valmista nuudelit ohjeen mukaan.
Sulata pakastevihannekset niin, että jäävät kuumiksi.
Sekoita nuudelikeittoon vihannekset, jäiset katkaravut, ja tuorejuusto, sekoita.
Valmis!
Riittää 2-3 hengelle.
Söin lounaaksi jauhlihakeiton jämät, siinä idea sinulle.Mitähän tänään syötäisiin, en vielä tiedä? Ideoita?
Kauppaostoksille lähdössä juuri.
Muuten hyvä idea, mutta kun sitä olen syönyt tässä viikollakin.Söin lounaaksi jauhlihakeiton jämät, siinä idea sinulle.
Minä en tiedä mitä syön illalla kun menen kaverin luokse saunomaan ja yleensä siellä on ruokaakin saanut. Eiköhän me grillata jotain.
Tuliko maukasta? Burgundinpata on ainakin minulle yksi ikisuosikeista. Resepteissä on tietysti jonkin verran vaihtelua, mutta ainekset ovat aina siinä määrin herkullisia, ettei pahaa tai edes keskinkertaista ole tullut koskaan.Haen kaksi kiloa naudan sisäpaistia ja alan väsäämään Burgundinpataa.