Joo jos en lähde sinne saunomaan ja grillaamaan.@Glove syö minun reseptillä tehtyä kaalilaatikkoa. Ihan villi arvaus.
Joo jos en lähde sinne saunomaan ja grillaamaan.@Glove syö minun reseptillä tehtyä kaalilaatikkoa. Ihan villi arvaus.
En voi mitään, mutta risotosta tulee aina mieleen tämä Noin Viikon Uutisten juttu, aikaleima 0:32.Muuten hyvä idea, mutta kun sitä olen syönyt tässä viikollakin.
Päädyin ostamaan broilerin filepaloja, kun oli tarjouksessakin. Jonkilaista risottoa siitä väännän kohtapuolin.
Jo vain tuli. Vaikka en muuten sienistä niin piittaa mutta tässä tuoreet herkkusienet kyllä nostavat maut esiin.Tuliko maukasta? Burgundinpata on ainakin minulle yksi ikisuosikeista. Resepteissä on tietysti jonkin verran vaihtelua, mutta ainekset ovat aina siinä määrin herkullisia, ettei pahaa tai edes keskinkertaista ole tullut koskaan.
Tänään olisi tarkoitus kokeilla erästä kiinalaista reseptiä. Täytyy sen vuoksi lähteä kauppaan ostamaan kaiken maailman osterikastikkeita ja muita tököttejä, joita siihen tulee, koska eihän kellään normaalilla ihmisellä, saatana, sellaisia kotona ole. Sietäisi tulla hyvää. Jos ei tule, raportoin asiasta vitutusketjuun.
Saa kyllä ja kuoria vaahtoa. Itse tykkään keitellä lavasta tai etuselästä. Ei se kyllä sen nopeammin tule nekään.Lihakeittoa tänään naudan ulkopaistista - saa muuten kypsytellä ihan huolella, vaikka paistia onkin...
Kaikki eivät kuori vaahtoa, mutta mummuni (ja äitini) opettivat minut sen tekemään, joten näin toimin.Saa kyllä ja kuoria vaahtoa. Itse tykkään keitellä lavasta tai etuselästä. Ei se kyllä sen nopeammin tule nekään.