Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ja hyvältä, pitääkin testata!Gnocchivuokaa!
Gnocchipalleroita, mustapapuja, chorizoa, paprikaa, kirsikkatomaatteja, punasipulia, pestoa, mozzarellaa, tomaattimurskaa ja juustokermaa. 15 min pilkkomista ja uuniin lämpiytymään. Paranee vain jääkaapissa muutaman päivän marinoituneena.
Kevättalvella tuli tehtyä hieman riisuttua versiota yo. reseptistä monta kertaa, mutta hyvää se oli sekin.Gnocchivuokaa!
Gnocchipalleroita, mustapapuja, chorizoa, paprikaa, kirsikkatomaatteja, punasipulia, pestoa, mozzarellaa, tomaattimurskaa ja juustokermaa. 15 min pilkkomista ja uuniin lämpiytymään. Paranee vain jääkaapissa muutaman päivän marinoituneena.
On suht' nopea ja helppo tapa tehdä esim. pikkuporukalle lämmin (kuuma) ruoka, joka varmasti maistuu. Tietysti, jos joku ei pidä tulisesta ruuasta, tuo käyttämäni resepti ei silloin käy, mutta veli @Naska Paapuri:n resepti käynee kelle tahansa.Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ja hyvältä, pitääkin testata!
Joo, ja tämä on siitä hyvä että vuokaan voi upottaa mitä tahansa nyt kaapista sattuu löytymään. Broileria, jauhelihaa, kalaa... Kaikki menee. Nuutuneet kukka-/parsakaalit, paprikat ym.Kevättalvella tuli tehtyä hieman riisuttua versiota yo. reseptistä monta kertaa, mutta hyvää se oli sekin.
Joku linkkasi vuokareseptin tähän ketjuun, jonka mukaan sitten tein sitä.
On suht' nopea ja helppo tapa tehdä esim. pikkuporukalle lämmin (kuuma) ruoka, joka varmasti maistuu. Tietysti, jos joku ei pidä tulisesta ruuasta, tuo käyttämäni resepti ei silloin käy, mutta veli @Naska Paapuri:n resepti käynee kelle tahansa.
Oot selkeästi mun kanssa samassa työpaikassa, koska täällä sama ruoka, ainakin lähes, potut näytti olevan ranskalaisia. Itse toki söin itse tekemääni chili con polloa.Tänään lihamureketta, jonka eilen jo tein, paistettuja perunoita ja sienikastiketta. Löysin taas aamulla riittävästi koivunpunikki- ja voitatteja, joista teen kastikkeen. Lisukkeena(-kin) samat kuin eilen....
Mää missään työpaikassa oo... kotona hellan ja ikiaikaisten tottumusten ja odotusten välissä...Oot selkeästi mun kanssa samassa työpaikassa, koska täällä sama ruoka, ainakin lähes, potut näytti olevan ranskalaisia. Itse toki söin itse tekemääni chili con polloa.
Ai perhana... Noh, jotkut saa, toiset ei... pullaa...Ei tullut pyhäpiirakkaa, tuli pullaa...
Sun pitää ruveta leipomaan.... ;-)Noh, jotkut saa, toiset ei... pullaa...
Juuh... Paljonhan sitä pitäis, kun sais aikaseks...Sun pitää ruveta leipomaan.... ;-)
Eilen tuli Dillinger syötyä. Hyvä pitsa se on kun laittaa reilusti valkosipulia.Dillinger pizzasta sellaista sovellettua versiota meneillään. Viimeisiä minuutteja uunissa.