Kotivarat kiertoon?Minulla on Excel-taulukossa ruuat valmiiksi suunniteltuna ajalle 29.5.-17.6. Tavoitteena on syödä kaapit tyhjäksi ruuasta. Ei tarvitse ostaa kaupasta kuin tuoretta leipää ja kasviksia lisäksi. Tänään söin tonnikalaciabattan. Huomenna ja ylihuomenna syön kasvishampurilaisia.
Välillä on hyvä syödä kaapit tyhjiksi. Ainakin hetkeksi säästää rahaakin. Tietysti pitää ostaa joskus taas kaapit täyteen ruokaa, mutta ei ihan heti ole pakko. Ja nyt ainakin varmistaa sen, että kaikki tulee syötyä, etteivät tuotteet ehdi pilaantua (kestäisi ainakin osa niistä tosin vielä vuosia).Kotivarat kiertoon?
Toi on totta, muutaman muuton yhteydessä on tullut harmiteltua/ihasteltua joidenkin kuiva-aineiden päiväyksiä.Välillä on hyvä syödä kaapit tyhjiksi. Ainakin hetkeksi säästää rahaakin. Tietysti pitää ostaa joskus taas kaapit täyteen ruokaa, mutta ei ihan heti ole pakko. Ja nyt ainakin varmistaa sen, että kaikki tulee syötyä, etteivät tuotteet ehdi pilaantua (kestäisi ainakin osa niistä tosin vielä vuosia).
Se on kyllä aina toimiva ruoka.Tyttö käymässä niin pastaa tiedossa. Spagetti bolognese.
Tytöllä on kaksi ruokaa mitä pyytää kun tulee tänne. Tacoja tai pastaa.Se on kyllä aina toimiva ruoka.
Lapset kun käy, niin hyvää ruokaa olla pitää.Tytöllä on kaksi ruokaa mitä pyytää kun tulee tänne. Tacoja tai pastaa.
Minulla on kaksi tyttöä, mutta samat toiveet.Tytöllä on kaksi ruokaa mitä pyytää kun tulee tänne. Tacoja tai pastaa.
Keiton maku paranee, päivän pari tekemisestä.
Lisään joukkoon pyttipannun.Lihakeitosta en tiedä mutta joidenkin ruokien maku tosiaan vain paranee seuraavana päivänä. Etenkin jos niitä lämmittää vaikka paistinpannulla (näsäviisaille tiedoksi että paistinpannun on oltava siis lämpimän hellan päällä tms). Tällaisia ruokia joiden maku vain lähinnä paranee ovat etenkin makaronilaatikko ja kaalilaatikko.
Ootko kokeillut Lidlin perunamuusijauhetta? Jotkut on kehunut sitä hyväksi... kun vielä lopuksi sekoittaa joukkoon vähän voita (ei mainita ohjeessa).Minä syön tänään perunamuussijauheesta tehtyä perunamuussia ja nakkikastiketta. Perunamuussi tuosta valmisjauheesta nyt ei ole kovin erikoisen makuista mutta nakkikastik