On tärkeää, että parisuhteessa on myös yhteisiä harrastuksia.Kaalilaatikon tein. Puolet jo söin, toisen puolen jaan naiseni kanssa. Illalla yhdessä sitten pierrään kilpaa. Nam.
Joskus ex-miehen kanssa tuli todettua et täs nyt ollaan parisuhteessa eikä vaan tapailla kun hän nukahti sohvalle leffaa katsoessa. Tietenkin niin että mun naaama oli hänen persauksen päällä. Siitä se sitten lähti.Kaalilaatikon tein. Puolet jo söin, toisen puolen jaan naiseni kanssa. Illalla yhdessä sitten pierrään kilpaa. Nam.
No, siinäpä tuli materiaalia samassa lauseessa Humble brag- ja Juntti-ketjuun... ainakin mitä tulee pihviin ihan vain lisukkeena... ja ainakin, mitä tulee Paistinpannu-ketjun vakiojäsenten arvon mielipiteisiin noista työvälineistä (imho)...
Itselleni paistoin tuohon kylkeen vielä 250g entrecotepihvin, mutta ihan vain lisukkeeksi... Ja Hackmanin teflon pannulla. Ihan hyvä tuli tuolleinkin.
Suottaapi olla Humble bragia, mutta Suottaapi olla olematta. Suottaapi olla kuittia paistinpannuketjuun, mutta Suottaapi olla olematta. Mistä näistä tietää...No, siinäpä tuli materiaalia samassa lauseessa Humble brag- ja Juntti-ketjuun... ainakin mitä tulee pihviin ihan vain lisukkeena... ja ainakin, mitä tulee Paistinpannu-ketjun vakiojäsenten arvon mielipiteisiin noista työvälineistä (imho)
A, ehä miekää nyt nii varma ole noist miu mielipitteist, mut hyöko olliit...Suottaapi olla Humble bragia, mutta Suottaapi olla olematta. Suottaapi olla kuittia paistinpannuketjuun, mutta Suottaapi olla olematta. Mistä näistä tietää...
Il Trenossa on myös makkaraa tarjolla. Mene sinne.Joka puolelta saa makkaraa. Ensin torilta ja sitten kapakasta. Kyllä se on joka toinen päivä hyvä syödä jotain. Tai joka kolmas. Ei se ole niin tarkkaa.
No jopas... Itse yleensä aloitan pizzan teon jo edellisenä päivänä. Teen pohjan jääkaappiin tekeytymään.. Jokunen vuosi sitten omistin Italian mamman juurta vuodelta kivikausi, jota jatkoin ja ruokin rakkaudella, kunnes sain tuon tapettua. Tuli hyvät pohjat.Pari erilaista itsetehtyä pitsaa on tarkoitus väsätä. Pohjan ohje äidiltä, joka ollut sama jostain 70-luvulta lähtien, hyvän makuinen ja nopea.
Sinusta olisi siis tullut myös hyvä suutari kun pohjat on kunnossa.No jopas... Itse yleensä aloitan pizzan teon jo edellisenä päivänä. Teen pohjan jääkaappiin tekeytymään.. Jokunen vuosi sitten omistin Italian mamman juurta vuodelta kivikausi, jota jatkoin ja ruokin rakkaudella, kunnes sain tuon tapettua. Tuli hyvät pohjat.
Olen näitä "parempia" pohjia tehnyt useamman kerran ja tullut siihen tulokseen, että tämä on paras pohja.No jopas... Itse yleensä aloitan pizzan teon jo edellisenä päivänä. Teen pohjan jääkaappiin tekeytymään.. Jokunen vuosi sitten omistin Italian mamman juurta vuodelta kivikausi, jota jatkoin ja ruokin rakkaudella, kunnes sain tuon tapettua. Tuli hyvät pohjat.
90-luvulla kun join vitusti ja olin työtön ja painoin ehkä jotain 55 kiloa niin oikeasti söin ehkä joka kolmas päivä. Joskus meni viikkokin ilman kiinteää. Meni aika rokkielämässä ja juopotellessa. Ei ollut tosin edes nälkä. Tatuointia en onneksi ottanut. Sellaista kuvaa ei ole keksitty, joka ei jossain vaiheessa alkaisi peilissä kaduttaa.Joka puolelta saa makkaraa. Ensin torilta ja sitten kapakasta. Kyllä se on joka toinen päivä hyvä syödä jotain. Tai joka kolmas. Ei se ole niin tarkkaa.
Ekaa kertaa ikinä olin katkolla ja ei se ehkä enää vaikuta, mutta jotenkin nollasi täysin kehon.90-luvulla kun join vitusti ja olin työtön ja painoin ehkä jotain 55 kiloa niin oikeasti söin ehkä joka kolmas päivä. Joskus meni viikkokin ilman kiinteää. Meni aika rokkielämässä ja juopotellessa. Ei ollut tosin edes nälkä. Tatuointia en onneksi ottanut. Sellaista kuvaa ei ole keksitty, joka ei jossain vaiheessa alkaisi peilissä kaduttaa.
Perkele kun saisi aivotkin nollattua. Reset. Pois pahat mietteet.Ekaa kertaa ikinä olin katkolla ja ei se ehkä enää vaikuta, mutta jotenkin nollasi täysin kehon.