Mitä radiokanavia kuuntelet?

  • 12 959
  • 125

Mitä radiokanavia kuuntelet ja miksi?

  • Ylex

    Ääniä: 22 13,2%
  • Yle Puhe

    Ääniä: 49 29,3%
  • Suomipop

    Ääniä: 27 16,2%
  • Radio Rock

    Ääniä: 60 35,9%
  • Radio Nova

    Ääniä: 19 11,4%
  • Helmiradio

    Ääniä: 12 7,2%
  • NRJ

    Ääniä: 2 1,2%
  • Radio Aalto

    Ääniä: 3 1,8%
  • Loop

    Ääniä: 3 1,8%
  • Hitmix

    Ääniä: 21 12,6%
  • Radio City

    Ääniä: 28 16,8%
  • Iskelmä

    Ääniä: 3 1,8%
  • X3M

    Ääniä: 2 1,2%
  • Yle Radio Suomi

    Ääniä: 25 15,0%
  • Groove FM

    Ääniä: 0 0,0%
  • Radio Nostalgia

    Ääniä: 17 10,2%
  • Kiss

    Ääniä: 4 2,4%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 40 24,0%
  • En mitään.

    Ääniä: 13 7,8%

  • Äänestäjiä
    167

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuuntelen radiota vain pakosta ja silloinkin harvoin, joskus taksissa kuulunut viimeksi.

Ai niin, tietysti magneettikuvauksissa sairaalassa on "pakko" kuunnella radiota, siellä saa sentään pyytää hoitajia valitsemaan kanavan. Valitsen aina Radio Classicin, Ylen Klassinenkin sopii.

Kerran kävi hoitajilta moka tai sitten he olivat sadisteja, jouduin makaamaan liki tunnin ahtaassa magneettikuvausputkessa voimatta liikkua ja päässäni olevista kuulokkeista soi Radio Nova. Hulluksi olin tulla, tai kenties tulinkin. Ehkä olen vieläkin siinä putkessa ja vain kuvittelen kirjoittavani asiasta Jatkoaikaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peris kun lähti Suomipopilta, vaihdoin Novaan, joka osottautui huipuksi päätökseksi. Harvoin kuulee samoja kappaleita päivän aikana, kun Suomipopilla soi samat saatanan renkutukset. Ihan sama millon laitoit päälle, niin joku Ellinoora laulaa "me laitettiiin itsemme peliiin....
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yle puhe noin 90% ajasta. Loppu 10% Radio Rock. Joskus tosin erehdyn jäämään kuuntelemaan Radio Vega mutta sen verran vähän että ei lasketa prosentteihin.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
YleX suurimman osan siitä ajasta, kuin kuuntelen. Nykyinen iltapäivän kolmikko on sellainen, että sitäkin tulee kuunneltua huomattavasti enemmän kuin aiemmin. Joskus vaihtelun takia sitten Rock, SuomiPop tai Loop. Ja jos vielä näistäkin kaipaa vaihtelua niin harvakseltaan Nova tai NRJ. Pitäisi ehkä kokeilla tuota HitMixiäkin joskus. Ylen Puhe mulla on tallennettu autossakin radion pikavalintoihin ihan vain siksi, että sieltä voi joskus autoillessa kuunnella kiekkokierrosta tai muuta urheilua. En oo kyllä koskaan autoillessa näin tehnyt.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Myönnän sen, Radio Novaa pääasiassa kuuntelen. Se on sopivan pullantuoksuista tasalakkikamaa niin juontajiensa kuin musiikkinsa puolesta. Toisinaan tulee kuunneltua Radio Suomea ja YleXiä.

Suomipop on minulla boikotissa, koska en voi sietää Aamulypsyä ja kanavan kahdeksasta artistista koostuvaa soittolistaa.

Aika usein tosin virittelen AUX-piuhan ikivanhan Toyotani Pioneer-mankkaan ja kuuntelen jotain urheiluaiheista ohjelmaa, kuten Kiveen hakattuja.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Lähinnä autossa kuuntelen. Yle Puhe, Nostalgia tai Kasari. Helmeäkin aiemmin, mutta taajuudet muuttuivat taannoin ja siinä se unohtui.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Täytyy sanoa, että viimeisen parin vuoden aikana on kyllä kuuntelut romahtaneet. Jos jotain niin City ja Rock - välillä vitsillä Kiekkoradiota. SuomiPoppia ei sitten ikinä, kaveripiiri kertoo paremmat pissakakkajutut ja musiikki siellä on helvetistä, todellista pahuutta.

Korvaava tuote on autossa usein spotify tms. Tänään tuli juuri Ramonesin It’s Alive levyä autossa kuunneltua ja mietittyä kuinka paljon mieluisempi setti siitä tuli kuin kovin itseä nykyään ärsyttävästä Radio Rockista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä oon tullu vanhaks jo alle 30-vuotiaana ja alkanu kuuntelemaan Radio Suomea. Mitä vittua mulle tapahtuu!

Suomipop ja Radio Rock toki soi satunnaisesti.
 
Autossa pelkästään tulee kuunneltua. Radioon olen tallentanut 6 kanavaa; City, Hitmix, Suomipop, Loop, Kiss ja NRJ. Näillä tulee sitten surffattua sen mukaan mistä sattuu tulemaan vähiten huonoa musiikkia.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Ihmettelen kyllä suuresti miksei koko suomalaisen radiokulttuurin tervaskanto Yle Radio 1 ole mukana äänestysvaihtoehdoissa. Toiminut kuitenkin jo 94 vuotta. (Tosin hieman välillä nimeään vaihtaen.) Samoin toinen perinteinen kanava Yle Vega puuttuu listoilta. Sekin on jo 57 vuotta toiminut. (Toki senkin nimeä on vähän vuosien varrella fiksailtu.)

Joo, ja niitä kuuntelen kun äänestin 'Joku muu. Mikä?'.
 
Radio City ja HitMix/Ysäri.

Sopiva sekoitus raskaampaa musiikkia ja jumputusta ysäriltä. Cityn aamuohjelma on nykyisin paras mitä tulee. Vaihdoin aikoinaan aamulypsyn siihen. Jaajon narsismi on aivan liikaa mulle.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Radio Rockia kuuntelen töissä ja kotona tulee pistettyä tietsikan kautta aika usein joku Brittikanava soimaan Radio Gardenin kautta Radio Garden
Kyseisellä sivulla voi kuunnella kätevästi radioasemia ympäri maailmaa. Kaikki nuo vihreät pisteet kartalla ovat radioasemia ja kun viet kursorilla tuon ympyrän keskipisteen vihreän pisteen päälle löydät kyseisen paikkakunnan radioaseman.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yle Puhe
Yle Suomi
Nostalgia

Kaikki kanavat vielä kuunnellaan miellyttävän hiljaisella volumella. Musiikit sitten omista kokoelmista huomattavasti kovempaa. Ei ole aikaa eikä halua kuunnella radiosta paskoja biisejä. Olen ilmeisesti setämies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Radiota kuuntelen ainoastaan autossa ja se on aina viritetty Citylle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos naisia treffailee, niin oikea vastaus tähän on Radio Helsinki ja Bassoradio. Yle Puhe saa olla kolmantena. Nämä kanavat kun mainitsee, niin yliopistojen humanistinaaraat kiihottuvat.
 

Ralph

Jäsen
Rock ja City kärkikaksikko, kolmas Helmiradio. Synnyinseudulle saapuessa soi 957.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En mitään, kaikki paskaa. Bassoradiokin on ihan sontaa nykyään. Onneks on levyt ja spotify jne.
Tosin ylepuheessa ja ne on pointtinsa, kun musiikki ei oo pääasia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
YleX, Ysäri ja Radio Pori.

YleX edustaa minulle RadioMafian kaukaista pikkuserkkua edelleen, Ysäri oli musiikin paras vuosikymmen ja Radio Pori paikallist ja Ässii, tiäks kato hei.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen tainnut vastata Radio Rockin, kuuntelinkin tuolloin lähinnä sitä tai Citya.

Nyt taitaa TOP 3 olla

1. SuomiRock
2. Ysäri
3. Radio Suomi

Rokkiahan noin yleisesti eniten kuuntelen, mutta radio soi sellaisissa tilanteissa, että jokin muukin kelpaa. Hieman parilla ensimmäisellä häiritsee tällä hetkellä Perussuomalaisten mainokset, mutta toisaalta, hörähdän niille lopulta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ennen Helmi radiota ja nykyään sen tilalle tullutta Kasaria, Helmi oli monipuolisempi 70 ja 80 -luvun musiikillaan.
Ysäriä olen pari kertaa koittanut kuunnella, mutta olen saanut siitä vain hirveän jysärin sillä sen verran hirveää musaa sieltä on tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös