Mitä radiokanavia kuuntelet?

  • 12 996
  • 125

Mitä radiokanavia kuuntelet ja miksi?

  • Ylex

    Ääniä: 22 13,2%
  • Yle Puhe

    Ääniä: 49 29,3%
  • Suomipop

    Ääniä: 27 16,2%
  • Radio Rock

    Ääniä: 60 35,9%
  • Radio Nova

    Ääniä: 19 11,4%
  • Helmiradio

    Ääniä: 12 7,2%
  • NRJ

    Ääniä: 2 1,2%
  • Radio Aalto

    Ääniä: 3 1,8%
  • Loop

    Ääniä: 3 1,8%
  • Hitmix

    Ääniä: 21 12,6%
  • Radio City

    Ääniä: 28 16,8%
  • Iskelmä

    Ääniä: 3 1,8%
  • X3M

    Ääniä: 2 1,2%
  • Yle Radio Suomi

    Ääniä: 25 15,0%
  • Groove FM

    Ääniä: 0 0,0%
  • Radio Nostalgia

    Ääniä: 17 10,2%
  • Kiss

    Ääniä: 4 2,4%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 40 24,0%
  • En mitään.

    Ääniä: 13 7,8%

  • Äänestäjiä
    167

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Radio Novaa ja Nostalgiaa
Aiemmin, kun tuli ajettua työn takia paljon, kuuntelin autossa paljon Novaa siitä yksinkertaisesta syystä, ettei korpitaipaleilla oikein muut kevyen musiikin kanavat kuuluneet YLE:n valikoimaa lukuunottamatta, joista en ole löytänyt minulle mieleistä. Nykyisin Nostalgia on aina päällä, kun se vain suostuu kuulumaan, Nova korvikkeena ja vaimon ollessa kyydissä kuuluu joskus klassista musiikkia vaihteen vuoksi.
Eipä oo kanavat paljoa vaihtuneet, joskin Novan osuus on laskenut ja Nostalgian osuus noussut, kun se suostuu kuulumaan jo ihan kotipihasta asti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Yle Kuo/SuomiPop/Radio Rock
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Radio Suomipop/Kasari/Radio Rock/Radio Nova/Yle Suomi
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Autossa tulee pääosin kuunneltua... YLEXltä kuuntelen ainoastaan Lyömättömät, muuten autossa soi usein joko Nostalgia, Radio KSML, City tai Järviradio. Viimeisenä mainittu on kyllä mahtavaa kamaa etenkin lauantaisin klo 13. Top-7 on ohjelmien ohjelma. Tämäkin lätkytys on kyseisestä ohjelmasta bongattu: Surujen Le mans - Myötätuuli
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Näistä kolme viimeistä on mun suosikkeja. Miten osasit löytää kaikki tähän listaan?
No itse asiassa aiemmin kuuntelin enemmän suomipop mutta alkaa Jaakon jutut olemaan sen verran kulahtaneita ettei jaksa. Sitten löysin nämä kolme ja musa taivas aukeni
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
City tai rock. Mikäli jostain syystä en ole television äärellä, kun jääkiekkokierros tulee, niin silloin Yle puhe.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Kuuntelen nykyään radioasemaa nimeltä Star 104.5 joka sijaitsee kaupungissa nimeltä Gosford, Australia joka sijaitsee hieman Sydneystä pohjoiseen Listen to live Gosford radio on Radio Garden
Käytän Radio Garden.com sivustoa tietokoneella jolla saa kuuluviin kymmeniä tuhansia radioasemia ympäri maapalloa.
Sama Radio Garden appi muuten löytyy puhelimien appikaupasta ja mikä parasta ihan maksutta.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Musiikkia varten minulla on omat rajoittuneet ja erittäin vanhoilliset mieltymykseni. Autoillessani tavoittelen kuitenkin Yle Puheen tarjontaa ja paikallisradioiden omintakeista tajunnanvirtaa. Yliaktiivinen puhe- tai musiikkivirtaus on mielestäni ahdistavaa. Mainokset voi kelata pois useimmiten?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä kiristää kuunnella Mira Stenströmiä YLE Radio 1 Ykkösaamussa. Huono toimittaja ja vielä puhuu jotenkin oudosti takellellen. Vaikea vaan laittaa hyviä toimittajia näihin hyviin ohjelmiin. Esim. Aki Laine hoiti tämän Ykkösaamun paljon sujuvammin ja paremmin. En tiedä onko Stenström edes niin huono mutta itseä ärsyttää, no on se vähän huono kun muut hoitaa selvästi paremmin. Kokeneet tietysti mutta rookietkin.
 

Glove

Jäsen
Nyt kun tuo duuni alkoi niin olen pari kertaa ollut työkaverin autossa kun on siirrytty paikasta toiseen. Hänen autostereoistaan raikaa Radio Dei. No, nyt olen sitäkin sitten kuunnellut.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Radio Suomi ja Suomirck. Jos satun olemaan autoilemassa Tepsin pelin aikana niin sitten Auran Aallot.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yleensä Kasari tai Rock. Molemmat turhan paljon toistaa itseään, niin tulee käännettyä monesti myös Yle Suomen tai Puheen puolelle.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Radioo tulee töissä kuunneltua, autolla kun en itse ajele. Ennen vanhaan soi radio mafia ja sen jälkeen ylex. Ite veivaan aina basson taajuudelle jos saan päättää. Jännä ettei ketjun aloittaja ollut sitä laittanut listaukseen. Ihme tyyppi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun tuo duuni alkoi niin olen pari kertaa ollut työkaverin autossa kun on siirrytty paikasta toiseen. Hänen autostereoistaan raikaa Radio Dei. No, nyt olen sitäkin sitten kuunnellut.
Löysikkö heti Jeesuksen?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nostalgiaa ja Cityä. Autoillessa. Mainokset vaan vituttavat. Ja tietenkin ne on yhtäaikaa molemmilla kanavilla.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Radio Rock on mun kanava, paitsi silloin kun ne soittaa Blind Channellia, Ramsteinia tai Beast in Blackia, silloin vaihtuu kanava hetkeksi. Aika usein joutuu vaihtamaan.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
40 kun pamahti mittariin alkuvuodesta, aivoissa joku asetus kääntyi samalla ja aloin kuuntelemaan kasaria. Sopivan kevyttä musiikkia silloin tehty, tietyistä biiseistä tulee kyllä hyvä mieli. Muutama kova maininta:


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös