Oi suuri jinxausguru...mulla menossa kaikki Kenot huomiseen, myöhäisillan arvontaan.Kokeillaan toimiiko jinxaus. Et ikinä voita lotossa päävoittoa.
Oi suuri jinxausguru...mulla menossa kaikki Kenot huomiseen, myöhäisillan arvontaan.Kokeillaan toimiiko jinxaus. Et ikinä voita lotossa päävoittoa.
Ei tule toimimaan... Ehkä et edes tänne tule kertomaan jos toimisi. Itse en ole lotonnut moneen vuoteen.. ei tarvitse päävoittoa odottaa.Kokeillaan toimiiko jinxaus. Et ikinä voita lotossa päävoittoa.
Ei tule toimimaan... Ehkä et edes tänne tule kertomaan jos toimisi. Itse en ole lotonnut moneen vuoteen.. ei tarvitse päävoittoa odottaa.
Oi suuri jinxausguru...mulla menossa kaikki Kenot huomiseen, myöhäisillan arvontaan.
Kokeillaan toimiiko jinxaus. Et ikinä voita lotossa päävoittoa.
Niinhän tuo olisikin. Luin huolimattomasti ja kommentoin silti. Sehän on keskustelupalstojen "syöpä" ja taas kerran syyllistyin siihen. Anteeksi...Niin siis jos toi toimisi, niin kipa84 siinä voittaisi, en minä.
Niinhän tuo olisikin. Luin huolimattomasti. Anteeksi...
Sama. Kattelen jo uusia autoja netistä. Helkkarin hienoa, että meilllä on @Hera80 :n kaltaisia shamaneja joukossa.Kiitos, nyt on luottavainen olo tulevasta! Vois melkein jo alottaa kattelemaan arvokämppiä ja muuta kivaa ostoslistalle.
Kävin vastaavan tekemässä pari päivää sitten.Odotan maanantaita, jolloin käyn antamassa kaksi allekirjoitusta. Työsoppariin ja irtisanoutumisilmoitukseen.
En voi kyllä yhtään valittaa tulevasta ex-työnantajasta. Hyvä ja huolehtiva työpaikka, mutta kyllä näin keski-iälläkin tuntuu vaihtelu virkistävän.Kävin vastaavan tekemässä pari päivää sitten.
No en minäkään. Aikaansa kutakin ja hyvä näin.En voi kyllä yhtään valittaa tulevasta ex-työnantajasta. Hyvä ja huolehtiva työpaikka, mutta kyllä näin keski-iälläkin tuntuu vaihtelu virkistävän.