Varo vaan ettet joudu jonkun tamman selkään, joudut paneen. Ja sitten tulee viä pikkupettereitä. Ja joudut niistäkin huolehtiin. ;)Frendillä kohta synttärit ja sammujaiset aikoo järjestää. Sehän sopii mulle. Ei tarvii kahta kertaa kutsua.
Varo vaan ettet joudu jonkun tamman selkään, joudut paneen. Ja sitten tulee viä pikkupettereitä. Ja joudut niistäkin huolehtiin. ;)
Miksi joku ajaisi enää nykypäivänä nastoilla? Riskikuljettajilla tietysti ne pitäisi olla pakolliset, mutta meille normaaleille, ennakoiville kuskeille ne ovat täysin turhat.Odotan että huomenna Iltapulut kertovat, kuinka talvi yllätti autoilijat. Minua ei kuitenkaan yllättänyt. Vaihdoin eilen illalla kitkat, ja kunhan kunnon talvi tulee niin laitan nastat. Olen ekomies, edelläkävijä, välimallin renkaiden mannekiini.
Tule kokeilemaan kitkoilla Pohjois-Karjalan sivuteille keskitalvella. Ne ovat peilijäässä. Välillä tuntuu ettei nastatkaan riitä.Miksi joku ajaisi enää nykypäivänä nastoilla? Riskikuljettajilla tietysti ne pitäisi olla pakolliset, mutta meille normaaleille, ennakoiville kuskeille ne ovat täysin turhat.
Nastarenkaat, nuo meluavat, ilmaa pilaavat ja teitä tuhoavat turhakkeet pitäisi kieltää melkein kokonaan.
Vanhana lusijana lohdutan, että kyllä se elämä jatkuu vaikka kakkua tulisi. Käy kävelyllä, katsele maisemia. Lue kirja. Kuuntele hyvää musiikkia. Käy leffassa ja pizzalla. Tapaa ystäviä. Maailmaa ja elämää on atk:n ulkopuolellakin.Pelikieltoa, kun arvuuttelin palstaveljeä kuolleeksi oliko räppäriksi. Mitä sitä ensi viikolla tekisi vai tuleeko kuukauden kakku?
Vanhana lusijana lohdutan, että kyllä se elämä jatkuu vaikka kakkua tulisi. Käy kävelyllä, katsele maisemia. Lue kirja. Kuuntele hyvää musiikkia. Käy leffassa ja pizzalla. Tapaa ystäviä. Maailmaa ja elämää on atk:n ulkopuolellakin.
No eihän toi todista mitään, kun lainaamassasi viestissä se luki. Helppohan siitä on lähteä tavaamaan. Mutta noin muuten hyvää pelistudiota teille sinne kavereiden kanssa ja ottakaa sitten iisisti, että pääsette nauttimaan myös itse kisoista 2020.Osaan toki. Liechtenstein. L-i-e-c-h-t-e-n-s-t-e-i-n. Hieman haastava nimi, muttei mahdoton. Ja peliä odottelen minäkin. Juuri hetki sitten sovin kavereiden kanssa, että katsotaan meikäläisen luona.
Sun viestissä lukee oikeastaan Liechtenstain, ei Liechtenstein. Hähähää. Melkein mutta ei aivan. Tällaisena kielipoliisina tulee huomattua monesti pieniäkin kirjoitusvirheitä.
Yksi paikalle saapuva jätkä on kova futisfani ja odottanee matsia innokkaammin kuin minä. Olen itse aika vahvasti lätkäihmisiä enkä sinällään seuraa jalkapalloa, mutta maajoukkueen puolella on oltava aina lajista riippumatta. Onhan se kerrassaan älytöntä, että huomenna mennään mahdollisesti ekaa kertaa maailman suosituimman urheilulajin arvokisoihin. Vihdoin ja viimein. Suomalaisesta jalkapallosta on muodostunut vuosien mittaan melko negatiivinen kuva. Olemme kuulemma aivan paskoja emmekä pärjää koskaan, tuskinpa tulevaisuudessakaan.
Hah, väärin. Kyllä me pärjäämme. Pukki on ollut läpi vuoden aivan liekeissä. Futisväki kuplii paraikaa jännityksestä ja maajoukkuetta hehkutetaan joka käänteessä. Huomenna enemmän kuin koskaan aiemmin, jos voitetaan. Koko Huuhkaja-parven ympärillä on todella jännittynyt sekä positiivinen ilmapiiri. Olen siitä onnellinen. Ja kun/jos huomenna kaadetaan hiirenpaska Liechtenstein, olen onnellinen kaikkien kotimaisten futishenkilöiden puolesta. Voitto on oleva iso ja ikimuistoinen kokemus hyvin monelle. Mikäpä sen parempaa.
Mahtava kuvio kerrassaan. Ja lauantaina "aamu-tv-lähetyksenä" televisiosta Pasila-pätkä Kontiovaaran lähetyksestä siitä jaksosta, jossa Suomi pelaakin tasan ja menettää kisapaikkansa, lukuisten epäonnekkaiden pomppujen päätteeksi.
Huomenna ei pompi. Huomenna ei sählätä eikä tehdä mahdottomasta kamaluudesta mahdollista. Huomenna mennään kisoihin. Sitä nuo pelaajat haluavat, sitä koko maa ja kansa haluaa. Ja paikka myöskin saavutetaan.
Peliä odotellessa. Oluttakin on tarjolla. Pukki party is gonna be wider and bigger than ever before.
Stay tuned.
...joskin tulen tuon matsin missaamaan töiden takia kuinka ollakaan...
Voi hemmetti että olisi ihanaa kun näin voisikin tuosta noin vain tehdä! En saanut millään ketään ottamaan mun tän illan vuoroa ja pomon vaihtoehtoinen ehdotuskin olisi ollut oikeastaan vain vielä huonompi mulle, kun olen saanut nukutuksi tänään ja eilen yhteensä sen noin 5h, niin kärvistellään nyt ensin läpi työhelvetin sitten, ennen kuin huominen on taas vapaa. Tai toivotaan ihmettä että perjantai-iltana ei olisi ruokakaupassa asiakkaita. (really?)Ilmoita pomollesi ettet ole tulossa matsin takia töihin. Ilmoita myös että ihastuttava työparisi ei tule töihin koska on kanssasi katsomassa matsia sinun luonasi, sohvalla, sinun sylissäsi. Kerro myös pomollesi että aiotte peliä katsellessa nauttia punaviiniä juustolautasen kera. Mainitse myös että ette lähde matsin jälkeen juhlimaan voittoa torille vaan rakastelette koko yön. Jätä myös pomollesi auki että oletteko tulossa seuraavaankaan työvuoroon koska yö meni rakastellessa eikä nukkuessa, joten väsymystila voi olla tapissa. Korosta ettei tässä ole mitään henkilökohtaista pomoasi kohtaan vaan tää nyt vaan menee näin.
Takaan että pomosi ymmärtää! Ei muuta kuin näillä opeilla perjantain viettoon.