Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 294
  • 2 528
K

Kiekkokatsoja

Tästä tuli jotenkin nostalginen olo. Näinhän se joskus meni.
Odottelen pimeitä iltoja.

Joo en oo arkisin katsonut illan elokuvia kokonaan muutamaan vuoteen. Nyt katson. Ei johdu elokuvan hyvyydestä.
Itse puolestaan harmittelen, kun illat pimenee. Odotan ensi kevään loppua, ja kohti valoa, kasvukautta, ja kesälomaa.
 

Glove

Jäsen
Mulla on serkkuja 8, pikkuserkut kun lasketaan on 14.
Onko mulla jotenkin laaja suku kun serkkujakin on jotain 70-80 välillä? En muista tarkkaa lukua. Äidin kanssa kyllä joskus laskettiin. Samalla sukunimellä on n. 150 ihmistä ja niistä suurin osa taitaa olla sukua.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Onko mulla jotenkin laaja suku kun serkkujakin on jotain 70-80 välillä?

No kyllähän tuo aika iso luku on. Jos nyt esimerkiksi ihmisen molemmilla vanhemmilla olisi 5 sisarusta ja heistä jokaisella 5 lasta, niin siitäkin tulisi vasta 50 serkkua.

Itsellänikin serkkuja "vain" 9
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko mulla jotenkin laaja suku kun serkkujakin on jotain 70-80 välillä? En muista tarkkaa lukua. Äidin kanssa kyllä joskus laskettiin. Samalla sukunimellä on n. 150 ihmistä ja niistä suurin osa taitaa olla sukua.
No on sulla. Meitä ei samalla sukunimellä ole kuin 10. Italiasta löytyy lisää, eivät ole sukua.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huomista koulun alkua. Hullua, ei aikaisemmin olisi voinut kuvitellakaan tämän päivän koittavan, että odotan kesäloman loppumista. Pääseepähän pois töistä. Vaikkakin huomenna myös töitä koulun lisäksi.

Ja tietenkin pidemmällä katsannolla odotan Liigan alkua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Odotan että josko ne tilaamani bändituotteet tulisivat jo huomenna postin mukana?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin aikaisin. No toivottavasti odotus on täyttänyt. Itse odotan että alkaisi väsyttää että voisi alkaa unta odottaa. Tietty asiaa ei auta tämä netin tuijotus. Mutta kaikki aikanaan?

Mies on tullut tänään reissusta ja odotat unta, että alkaisi väsyttämään? Come on nyt siellä lahden suunnalla!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies on tullut tänään reissusta ja odotat unta, että alkaisi väsyttämään? Come on nyt siellä lahden suunnalla!
Mitä sinä haluat sanoa? Että minut olisi pitänyt panna niin puhki etten jaksa muuta kuin nukkua... Olen toipunut, hyvillä mielin ja mies nukkuu... mikä on ihan normaalia kun pitää aamulla herätä ajoissa. Voin vielä valvoa pitkään kun on endorfiinit kohdillaan ja mieli kirkas. Joskus minulle käy niin... Odotan edelleen väsymyksen tunnetta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä sinä haluat sanoa? Että minut olisi pitänyt panna niin puhki etten jaksa muuta kuin nukkua... Olen toipunut, hyvillä mielin ja mies nukkuu... mikä on ihan normaalia kun pitää aamulla herätä ajoissa. Voin vielä valvoa pitkään kun on endorfiinit kohdillaan ja mieli kirkas. Joskus minulle käy niin... Odotan edelleen väsymyksen tunnetta.

Kyllä juuri sitä halusin sanoa.
 
K

Kiekkokatsoja

Noin aikaisin. No toivottavasti odotus on täyttänyt. Itse odotan että alkaisi väsyttää että voisi alkaa unta odottaa. Tietty asiaa ei auta tämä netin tuijotus. Mutta kaikki aikanaan?
Tälläkertaa uni tuli aikaisin. Hyvä niin. Joskus on tilanteita, jolloin aikaisin nukkumaan. Joskus.
 

Baldrick

Jäsen
Illalla pitäisi mennä töiden puolesta käymään Hongkongissa Wan Chaissa. Muuten ei mitään, mutta ainakin protestien merkeissä aluetta vielä eilen ihan ansiokkaasti kylvettiin kyynelkaasulla. Nyt odottelen infoa, että missä hippaset ovat tänään ja jos ne noilla seutuvilla jatkuvat, niin lienee parempi vaihtaa päivämäärää. Niin tärkeä tämä työasia ei minulle ole, että ehdoin tahdoin kyynelkaasuille ja mahdollisesti vihaisen väkijoukon läpi puikkelehtimiselle haluaisin antaa osan ajastani. Vaikka eivätpä nuo mulle olisi äkäisiäkään, joten ainut damage, jota syntyä voi on juurikin joukon ohessa kaasujen hönkiminen.

Edit. No nyt tulikin tieto, että tänään ei oo myllyjä eli voinen jatkaa elämääni ilman kokemusta kaasutetuksi tulemisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä tässä jo odottaa, että jääkiekkokausi käynnistyy perjantaina. Hienoa kun jalkapallokausikin samalla menee kohti huipennustaan.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viikonloppua vaimon kanssa Tallinnassa.
Koko kesä lasten kanssa pääasiassa kotona. Joka päivä ei pysty olemaan puuhamaassakaan.
En tiedä teidän kesälomista, mutta "kesäloma" lasten kanssa on kyllä yhtä helvettiä.
 

Ralph

Jäsen
Ratinan tapahtumia ja mielenkiintoisia vieraita. Lauantaina Rammstein ja kuukauden päästä Italian jalkapallomaajoukkue.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Koko tämän viikon olen odottanut tietoa siitä miten minun käy noissa työkokeiluasioissa. Mahdollisesta työkokeilupaikasta oltiin alustavasti kiinnostuneita ottaa minut työkokeiluun ja pyydettiin ottamaan yhteyttä heti työvalmentajaani tämän palattua lomilta.

Työvalmentaja palasi maanantaina lomalta ja olin heti maanantai-aamusta häneen puhelimitse yhteydessä. Työvalmentaja lupasi selvittää asioita ja lupasi olla yhteydessä minuun vielä tämän viikon aikana. Nyt tuota yhteydenottoa odottelen...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odotan että ystävä tulee keräämään marjoja meidän pensaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös