Mitä odotat juuri nyt?

  • 371 911
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ensi perjantaita, monestakin eri syystä:
1. Saan silloin viimeistään tietää, poikiko keskiviikkoinen työhaastattelu minulle kovasti haluamani työpaikan
2. Kiekkokausi pyörähtää käyntiin Pitsiturnauksen merkeissä
3. Skillet, Northlane ja Bad Omens julkaisevat kaikki uusimmat albuminsa tuona päivänä

Oispa siis jo ens perjantai.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kebabbiahan minä ootan. No joo, tampereen maisterit voisi ihan luvalla ja kutsulla tulla mainintaa antamaan. Tammelan Kebabista tilasin evään valkosipuliperunoilla. Juomat on omasta takaa. On itseasiassa niinkin tuttu tapaus taasen luvassa, että ehkä hän joutuu taasen jutuille juuttumaan. Niinkuin on tapanansa. Hyvää suomea puhuva iranilainen ruokani tuonee.. Itte se lörpöttää, enkä ole pahakseni pistänyt.. Olen siis ennenkin heiltä tilannut. Mutta onko Tampereessa parempaa?

Tää tuleva evääni on kaiketi oikeesti jälleen ihan hyvä. En tapaa syödä paskaa..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Että pääsisi kotiin... Ihan kiva reissu Hämeenlinnaan. Kävin tykistömuseossa (museo Militaria) kiertämässä sen viimoisen päälle kolme kerrosta. Sitten ystävän kanssa syömässä Popinossa ylikypsää possua. Ystävän luona sitten poristiin elämästä, tutuista, tulevaisuudesta. Kiva taas tavata. Mutta kiva on päästä kotiin omaan sänkyyn miehen viereen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Odotan, että nämä helteet taittuvat tavanomaiseksi Suomen kesäksi. Pitäisi laatottaa takakuistin edustaa, n. 240 kpl 30x30 betonilaattaa, ja se on näillä keleillä aika tappavaa hommaa. Ensi viikolla sitten...
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Omaa vuoroa Verkkokaupan noutotiskillä. Helvetin tylsää hommaa.
Toissa viikolla olin kirjoittamassa tänne samansuuntaista motonetin varaovaraosatiskillä odottaessani, mutta juuri kun olin julkaisemassa viestiä, vuoronumeroita alkoi tulemaan oikein vauhdilla ja minäkin pääsin tiskille ja viesti jäi lähettämättä. Sulle ei sitten tainnu samoin käydä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Perjantaita ja katsomaan Lappeenrantaan Kalevan Kisoja
 

Baldrick

Jäsen
Moskovan kentällä lähes 7 tunnin vaihto ja vielä olis puolet jäljellä. Eka puolikas on tuntunut jo tarpeeksi puuduttavalta... Odotan malttamattomana siis jatkolentoani.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tällä hetkellä odotan eniten sitä, että mun tilaamat bändipaita sekä Northlanen Alien-albumi bändihupparin kera saapuvat perille.

Ja totta kai mä ootan myös ylihuomista pitsiturnausta innosta piukeana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Odotan lauantaita. On kummisedän synttärit.

En niitä synttäreitä niinkään, mutta yli 20 vuoden jälkeen ollaan kaikki serkukset samaan aikaan, samassa paikassa. Ja vielä serkkujen serkut. Viimeksi näin on tainut käydä 90-luvulla. Heidän kanssaan kun pentuna tuli vietettyä monen monta kesää. Muutamaa niistä en ole tosiaan nähnyt sitten 90-luvun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odottelen että uuni lämpiäisi että saisin lihapullat sinne. Unohdin laittaa uunin päälle kun aloin pyöritellä lihapullia pellille.

En niitä synttäreitä niinkään, mutta yli 20 vuoden jälkeen ollaan kaikki serkukset samaan aikaan, samassa paikassa.
Minulla on tasan tarkkaan yksi serkku ja hänet tapaan yleensä muutaman kerran vuodessa usein juuri äidin kotipaikalla kun sinne tulee joku "sukukokous" tai veljen luona jossain juhlissa tai tapahtumassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulla on tasan tarkkaan yksi serkku ja hänet tapaan yleensä muutaman kerran vuodessa usein juuri äidin kotipaikalla kun sinne tulee joku "sukukokous" tai veljen luona jossain juhlissa tai tapahtumassa.
Mulla on serkkuja 8, pikkuserkut kun lasketaan on 14.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Odottelen että uuni lämpiäisi että saisin lihapullat sinne. Unohdin laittaa uunin päälle kun aloin pyöritellä lihapullia .

Et siis mennyt Karismaan? Mä harvoin viitsin vain itselleni kokata. Lähinnä viikonloppuisin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Evertonin valioliigakauden avausta, Kärppien liigakauden avausta ja Denver Broncosin NFL-kauden avausta. Onneksi Broncos pelaa jo ens yönä Pro Football Hall of Fame - pelissä Atlanta Falconsia vastaan ,että jotain helpotusta luvassa tähän odotukseen. (Eikä tuo Evertoninkaan avaus enää niin kaukana ole).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Et siis mennyt Karismaan?
Menin ja tulin takaisin. Pyysin ystävän illalla syömään ja turisemaan... Minulla on tapana karkottaa pahaa oloa puuhamalla kaikenlaista ja lihapullien ja salaattien tekeminen on hyvää ajan kulua. Sain jo lihapullat paistettua ja salaatit on valmiina. Nyt voikin sitten odotella että ystävä tulee syömään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamukahvi kera Pitsiturnauksen.
 
K

Kiekkokatsoja

Mainoskatkoa elokuvaan, niin pääsen suihkuun.
Ja huomista iltapäivää, niin alkaa vkl vapaa. Tosin yhtään en tiedä mitä teen, kun palstaveli kielsi juopottelun. Ehkäpä ulkoilen ja siivoan.
Niin ja odotan ensiviikon veronpalautuksia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös