Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 086
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Edelleen Pelicansin ensimmäistä CHL-matsia kuin pikkulapsi joulupukkia. Alkais jo!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odotan mielenkiinnolla, kenen tunnuksilla kukakin huomenna tänne kirjoittelee.
Niin eikös täällä joskus jonkun päivityksen jälkeen mennyt käyttäjät sekaisin? Se kuka saa minun käyttäjän voisi ystävällisesti käydä kirjoittamassa jotain järkevää, niin sitten saan vuosien päästä sanoa, että on mulla edes yksi hyvä viesti.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Odotan, että jatkoajan päivityskatko kestää pitempään kuin ennakoidut tunnin pari. Erityisesti odotan sen jälkeen ilmestyvää SOMERAIVOA koska kukaan ei osaa mitään ja näin se olisi pitänyt tehdä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tässä odottaa että mitä "kivaa" päivitys tuo tullessaan... tai että koska se edes alkaisi. Olen vähän utelias...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
On enää muutama vuorokausi jäljellä siihen, että kotimainen kiekkokausi laitetaan liikkeelle. Täällä päin aletaan olla täynnä innostusta. Palan halusta päästä seuraamaan lätkää: Ässien otteita, pelituloksia ja palstalla syntyviä keskusteluita. Kaikkia tulee odoteltua melkein innosta täristen. Sitä tulee taas vaihteeksi huomattua, kuinka paljon voi pitää yhdestä urheilulajista.

Parin tunnin kuluttua on edessä koko loppupäivä kahden ystävän kanssa. Tuota tulee myös odoteltua. Tänään on harmillisesti oleva sateinen syyspäivä, vaan sateessa on minusta kivaa kulkea, joten yksi lysti.
Kovasti odotan itsekkin kautta pian alkavaa. Varsinkin kun viimeisimmät harkkapelit ollut jotenkin kovasti lupauksia herättäviä niin nostaahan se kiimaa entisestään. Ässillä kuten Kalpallakin on kovasti petrattavaa viimekaudesta ja vahvasti näen näin käyvänkin.

Sateet muuttuu pian lumeksi. Sitä odotan.
 
K

Kiekkokatsoja

Odottelen lähinnä että menee pari tuntia, ja sitten menen nukkumaan. Oon ollut kovin väsynyt, ja liekkö jokin pöpö tulossa, kun kummallista pääkipua, tai mikä lie. Tänä viikonloppuna piti mennä autolla kuuntelemaan musaa, kun oli kaksikin sopivaa vaihtoehtoa, mutta lepo vie voiton.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä on nyt sen verran odotettavaa ja jännitettävää etten malttaisi oikein housuissani pysyä. Päällimmäisenä asiana odottelen Kelan päätöstä siitä maksavatko nuo minulle toimeentulotukea edes tässä kuussa? Tuo on tärkeä päätös rahojeni riittävyyden kannalta ja siksi jännityksellä odotan päätöstä. Ensi viikolla päätöksen pitäisi tulla. Netissä olleen laskurin mukaan minun pitäisi saada toimeentulotukea vähän vajaa 300 euroa tässä kuussa.

Sitten tuosta toimeentulotuen saannista ratkeaa moni muu asia jota odotan tällä hetkellä. Jääkö yhtään ylimääräistä rahaa kulutettavaksi vaikka iltarientoihin? Olen hahmotellut suunnitelmaa päiväohjelmaksi syntymäpäiviäni edeltävälle perjantaille mutta paljon riippuu tietenkin siitä että onko varaa. Jos on varaa niin odottelen myös tietoa siitä mitä leffoja tuolloin perjantaina pyörii Hämeenlinnan leffateatterissa, pyörisikö minun aikatauluihini sopivaa leffaa? Jos aikataulut natsaa niin menen varmaan tuolloin perjantaina ainakin leffateatteriin pitkästä aikaa.

Ensi viikkoa tosiaan odottelen aika paljon. Silloin ratkeaa niin moni asia ja etenkin tuo päätös toimeentulotuesta tulee silloin. Jos en saa toimeentulotukea niin ei kai tässä sitten muuta vaihtoehtoa jää kuin Irwinin laulun sanoin kokeilla köyttäkin kaulaan? No siinä tapauksessa ruokaa nyt onneksi saa aika hyvin eri ruokajaoista, mutta muutama lasku on maksamatta...

Sitten odotan sitä että saan avaimet tuonne uuteen vuokra-asuntoon. Pääsen sinne sitten muuttamaan. Tällä viikolla maksoin vuokravakuuden ja vuokraisäntä sanoi että menee 2-3 viikkoa että pääsen asuntoon. Joka tapauksessa minun pitäisi kuulemma pystyä muuttamaan asuntoon tämän kuukauden aikana.

Onhan sitä odotettavaa, ei elämä käy ainakaan tylsäksi.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seuraavana viikonloppuna Helsingin satamasta lähtee laiva kohti Tallinnaa. Ei mikä tahansa risteily kyseessä, vaan Radio Rock-risteily. Ja minä olen mukana. Tosin artistikattaus on melko kehno. Eläkeläiset ja Sparzanza kiinnostavat. Muu ei oikeastaan. Odotan silti.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraavana viikonloppuna Helsingin satamasta lähtee laiva kohti Tallinnaa. Ei mikä tahansa risteily kyseessä, vaan Radio Rock-risteily. Ja minä olen mukana. Tosin artistikattaus on melko kehno. Eläkeläiset ja Sparzanza kiinnostavat. Muu ei oikeastaan. Odotan silti.
Eli hyvä syy ryypätä?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli hyvä syy ryypätä?
Jäin kiinni. Luit todella hyvin rivien välistä. Paha vain tuo, että Sparzanza esiintyy kello 22.30 ja Eläkeläiset sitten sunnuntaina 14.30. Pahat ajat, nuo ovat normaalisti ne, mihin sijoittuu pahimmat nousut (ja siitä (kaiketi) johtuvat sinkoilut suuntaan jos toiseenkin). Kaiken lisäksi ensimmäinen kerta risteilyllä, joten kaikki on uutta ja mahtavaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meikäläisellä on sama edessä ensi helmikuussa abiristeilyn merkeissä. Olen ollut aiemminkin laivalla, mutta se tapahtui 6-9-vuotiaana, joten en laske sitä nyt mukaan. Paha sanoa paljonko tuosta risteilystä tulee nautittua. Aluksi en edes ajatellut meneväni sinne. Muutin mieltäni viime metreillä ja maksoin osallistumismaksun ensimmäisen osan. Toinen osa maksetaan ensi kuussa.

Tuota risteilyä ei tule kuitenkaan odotettua juuri nyt. Odotuksessa on perjantain kotiavaus Lukkoa vastaan. Ässät kiitää pitkästä aikaa Isomäen jäällä sarjapisteiden perässä. Samalla muutkin jengit loikkaavat rinkiin ja kannattajat pistävät fanipaidan päälle. Jeessöör, tykkään.
Tuostahan se risteilyn ainut miinuspuoli tulikin mieleen. Kova odotus Liigan avauksen suhteen, mutta se jää väliin tuon risteilyn takia. Onneksi heti seuraavan viikon keskiviikkona koittaa kotiavaus omalta osalta. Sitä odotan kyllä ihan yhtä lailla tuon risteilyn kanssa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Espoossa pyörii joku "nuoriso"ryhmä, joka ryöstelee väkivaltaisesti ohikulkijoita. Odotan sitä, että joku saa tarpeekseen ja järjestää pojat houkutuslinnulla ansaan. Aijaij. Siitä tulisi hienoa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka odotukset Tepsin osalta on lähes nollassa, niin kyllähän sitä silti ensi lauantaita odotan. Myös ensi viikon keskiviikkoa, kun itse olen paikalla Hakametsässä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ensimmäistä palkkapäivää, heh. Se vanha klisee että raha tuo vapautta ei ole ihan tuulesta temmattu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan juuri nyt tämän viikon keskiviikkoa kun saan vihdoin (minulle) uuden asunnon avaimet haltuuni ja tuolloin samalla myös muutto alkaa. Silloin näen pitkästä aikaa myös kunnolla lähimmäisiäni (isää, siskoa perheineen) ja odotan myös tätä.

Ollaan nähty kyllä siskon ja hänen poikansa kanssa lyhyen aikaa myös jäähallilla mutta muuton yhteydessä nähdään kunnolla pitkästä aikaa. Outokin tilanne kun täytyy tulla muutto että tavataan taas mutta elämä on välillä kai sitten niin hektistäkin.

Sitten odotan huomista A-klinikkakäyntiä. Mielenkiintoista nähdä mitä tapaaminen pitää sisällään ja odotukset terapiaa kohtaan ovat melko korkealla. Saanko tarvittavan avun peliongelmiini tätä kautta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitää kai odotella marraskuuta.

Elin jo hyvän tovin siinä uskossa, että tänä vuonna ei ilmesty enää yhtään hankkimisen arvoista uutta levyä. Yhden olen ostanut, Springsteenin Western Starsin. Nyt kuitenkin sain tietooni, että sekä The Who että Nick Cave and the Bad Seeds julkaisevat marraskuulla uudet albumit. Tästähän on tulossa innostavin tuoreen musiikin vuosi sitten... en edes muista.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Odottelen tonttihaun tuloksia. Ikinä ei ole oikein arpaonni suosinut joten en odottele liikoja, mutta olisihan se aika jees päästä rakennuttamaan omaa taloa.
 

Glove

Jäsen
Odottelen tonttihaun tuloksia. Ikinä ei ole oikein arpaonni suosinut joten en odottele liikoja, mutta olisihan se aika jees päästä rakennuttamaan omaa taloa.
Sama kävi itselleni aikanaan. Kerran arpoivat valintajärjestyksen ja saatiin numero 126 kaikkiaan 128:sta. Tontteja oli jaossa jotain 30-40 kpl.

Nuuri nyt odotan inspiraatiota. Istun sängyllä ja selaan jatkoaikaa. Jotain pitäisi keksiä, mutta ahaaelämys antaa odottaa itseään.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Eniten näitä kahta asiaa:
1. Eka palkkapäivä. Pääsen päivittämään puhelimeni uuteen ja mulla on vihdoin sen verran rahaa että voin mennä katsomaan Pelsua Lahteen.
2. Duunipaikan vuosijuhlia joihin on vielä noin kuukausi aikaa. Olen kerrasaan iloinen, kuinka hyvin mut on otettu tuolla vastaan. Mennään keilaamaan Töölöön ja siitä sitten loppuillaksi baariin nauttimaan ja kuuntelemaan livemusiikkia. Tuo ilta tulee varmasti olemaan mainio tilaisuus tehdä lähempää tuttavuutta työkolleegoihini siviilissä.
 

Glove

Jäsen
Dohan kisalähetysten alkamista. Ei tarvi miettiä mitä tekee seuraavat päivät 16-24. Lonkerot on kylmässä ja kaukosäätimessä uudet patterit.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Odotan sitä hetkeä perjantaina, jolloin saan viimeisteltyä ruotsin YO-kokeen vastaukset ja lähetän sen, minkä johdosta olen vapaa astelemaan ulos salista viikonloppua viettämään. Siinä kohtaa syksyn kirjoitukset on kirjoitettu ja voi viimeinkin hengähtää. Menivätpä kokeet sitten hyvin taikka huonosti, odotan tuota salista ulosastumishetkeä kuin kuuta nousevaa.

Tämä päivä odottelua, huomenna historia, ylihuomenna ruotsi. Ja sitten se on ohi. Luojan kiitos sentään.
Ne on sitten tältä erää ohi. Mitkä fiilikset ja mutulla voit sanoa miten meni?

Mä odotan huomista. Itse menen Narrien matsiin kiduttamaan itseäni, mutta poika tulee Tampereelta Nordikselle ja treffataan sen jälkeen. Sitä mä odotan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Dohan MM-kisojen ensimmäistä suoritusta... Miesten pituuden karsinnalla vissiin aloitetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös