Niin eikös täällä joskus jonkun päivityksen jälkeen mennyt käyttäjät sekaisin? Se kuka saa minun käyttäjän voisi ystävällisesti käydä kirjoittamassa jotain järkevää, niin sitten saan vuosien päästä sanoa, että on mulla edes yksi hyvä viesti.Odotan mielenkiinnolla, kenen tunnuksilla kukakin huomenna tänne kirjoittelee.
Kovasti odotan itsekkin kautta pian alkavaa. Varsinkin kun viimeisimmät harkkapelit ollut jotenkin kovasti lupauksia herättäviä niin nostaahan se kiimaa entisestään. Ässillä kuten Kalpallakin on kovasti petrattavaa viimekaudesta ja vahvasti näen näin käyvänkin.On enää muutama vuorokausi jäljellä siihen, että kotimainen kiekkokausi laitetaan liikkeelle. Täällä päin aletaan olla täynnä innostusta. Palan halusta päästä seuraamaan lätkää: Ässien otteita, pelituloksia ja palstalla syntyviä keskusteluita. Kaikkia tulee odoteltua melkein innosta täristen. Sitä tulee taas vaihteeksi huomattua, kuinka paljon voi pitää yhdestä urheilulajista.
Parin tunnin kuluttua on edessä koko loppupäivä kahden ystävän kanssa. Tuota tulee myös odoteltua. Tänään on harmillisesti oleva sateinen syyspäivä, vaan sateessa on minusta kivaa kulkea, joten yksi lysti.
Eli hyvä syy ryypätä?Seuraavana viikonloppuna Helsingin satamasta lähtee laiva kohti Tallinnaa. Ei mikä tahansa risteily kyseessä, vaan Radio Rock-risteily. Ja minä olen mukana. Tosin artistikattaus on melko kehno. Eläkeläiset ja Sparzanza kiinnostavat. Muu ei oikeastaan. Odotan silti.
Jäin kiinni. Luit todella hyvin rivien välistä. Paha vain tuo, että Sparzanza esiintyy kello 22.30 ja Eläkeläiset sitten sunnuntaina 14.30. Pahat ajat, nuo ovat normaalisti ne, mihin sijoittuu pahimmat nousut (ja siitä (kaiketi) johtuvat sinkoilut suuntaan jos toiseenkin). Kaiken lisäksi ensimmäinen kerta risteilyllä, joten kaikki on uutta ja mahtavaa.Eli hyvä syy ryypätä?
Tuostahan se risteilyn ainut miinuspuoli tulikin mieleen. Kova odotus Liigan avauksen suhteen, mutta se jää väliin tuon risteilyn takia. Onneksi heti seuraavan viikon keskiviikkona koittaa kotiavaus omalta osalta. Sitä odotan kyllä ihan yhtä lailla tuon risteilyn kanssa.Meikäläisellä on sama edessä ensi helmikuussa abiristeilyn merkeissä. Olen ollut aiemminkin laivalla, mutta se tapahtui 6-9-vuotiaana, joten en laske sitä nyt mukaan. Paha sanoa paljonko tuosta risteilystä tulee nautittua. Aluksi en edes ajatellut meneväni sinne. Muutin mieltäni viime metreillä ja maksoin osallistumismaksun ensimmäisen osan. Toinen osa maksetaan ensi kuussa.
Tuota risteilyä ei tule kuitenkaan odotettua juuri nyt. Odotuksessa on perjantain kotiavaus Lukkoa vastaan. Ässät kiitää pitkästä aikaa Isomäen jäällä sarjapisteiden perässä. Samalla muutkin jengit loikkaavat rinkiin ja kannattajat pistävät fanipaidan päälle. Jeessöör, tykkään.
Sama kävi itselleni aikanaan. Kerran arpoivat valintajärjestyksen ja saatiin numero 126 kaikkiaan 128:sta. Tontteja oli jaossa jotain 30-40 kpl.Odottelen tonttihaun tuloksia. Ikinä ei ole oikein arpaonni suosinut joten en odottele liikoja, mutta olisihan se aika jees päästä rakennuttamaan omaa taloa.
Ne on sitten tältä erää ohi. Mitkä fiilikset ja mutulla voit sanoa miten meni?Odotan sitä hetkeä perjantaina, jolloin saan viimeisteltyä ruotsin YO-kokeen vastaukset ja lähetän sen, minkä johdosta olen vapaa astelemaan ulos salista viikonloppua viettämään. Siinä kohtaa syksyn kirjoitukset on kirjoitettu ja voi viimeinkin hengähtää. Menivätpä kokeet sitten hyvin taikka huonosti, odotan tuota salista ulosastumishetkeä kuin kuuta nousevaa.
Tämä päivä odottelua, huomenna historia, ylihuomenna ruotsi. Ja sitten se on ohi. Luojan kiitos sentään.