Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 093
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mä en oikein tiedä ymmärränkö asevastaisuutta syynä ihan täysin kun aika pienessä osassahan jotkut aseet armeijassa on. Välillä joku myös puhuu jostain tappamisesta, mikä ihmetyttää vielä enemmän.

No mutta mä kävin jonkun puolesta kun kahteen kertaan sen vedin.

Pakkailtiin jo kamoja ennen kotiutumista kun päätin etten haluukaan lähteä ja menin puhumaan.
No oli asiassa toinenkin puoli. Armeijassa noudatetaan todella tarkkoja päivärutiineja sekä tiukkoja sääntöjä enkä tiedä miten kaltaiseni persoona olisi sopeutunut sellaiseen. Olisin saattanut kokea olevani ikään kuin 'ansassa'. Toisille armeija varmasti sopii, ei epäilystäkään. En kuitenkaan usko että se olisi ollut oikea paikka minulle, joten en ole joutunut häpeämään c-papereitani päivääkään.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No oli asiassa toinenkin puoli. Armeijassa noudatetaan todella tarkkoja päivärutiineja enkä tiedä miten kaltaiseni persoona olisi sopeutunut sellaiseen. Olisin saattanut kokea olevani ikään kuin 'ansassa'. Toisille armeija varmasti sopii, ei epäilystäkään. En kuitenkaan usko että se olisi ollut oikea paikka minulle, joten en ole joutunut häpeämään c-papereitani päivääkään.
Juu tietty on monia hyviä syitä. Mulle jotenkin hassusti, vaikka oonkin tällainen laiska hörö, sopi se kuri ja täsmällisyys. Kotona ei niinkään ole väliä ja missään töissä kukaan ei ole korkea-arvoisempi kuin toinen. Ehkä se oli joku elämänvaihe. Kasvaminen ja jollain tapaa vapaudesta nauttiminen.

Armeijassa oli myös sellainen kaiho kun jotenkin tajusi että sen jälkeen ihmiset enemmän tai vähemmän kuplaantuu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en oo käynyt armeijaa enkä sivaria. Muutenkin ollut vähän heikkoa. Ylioppilas olen ja oikein semmonen tutkintokin, jolla nyt tekee sen, että voi joskus paperin kanssa sanoa, että pässit, mä oon opiskellut tätä alaa ja kenties tiedän asiasta jotain. Tosin siitä sitten enintään aiheutuu, että motkotetaan "toi pätee tutkinnollaan". Mutta: huomenna on vaimon sisaren vanhimman lapsen yo-juhlat. Sitä tässä ehkä odottaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Lähinnä levähdän, ku oon paskakuntonen. Ja sit että kalja antaa virtaa. Sahaamisen pitäis jatkua pian.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Käyntiä TAYS:a ja CPAP-laitetta. Reilut pari viikkoa täytyy lusia, mutta sitten toivon mukaan pääsen takaisin elävien kirjoihin. Zombina vedetty muutama vuosi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sub näyttää maanantaista lähtien Frendit alusta lähtien juhlavuoden kunniaksia. Näitä ei varmaan ole näytettykään ensiesityksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Crash Team Racing: Nitro Fueledin julkaisua PS4:lle. Enää reilu pari viikkoa.. Sormet syyhyää jo jännityksestä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Crash Team Racing: Nitro Fueledin julkaisua PS4:lle. Enää reilu pari viikkoa.. Sormet syyhyää jo jännityksestä.
Jumalauta, mikä homma? Miks en oo ollut tietoinen tämmöisestä? Tota alkuperäistä tuli pelattua kyllä paljon PS2:lla. Pitää kyllä tutustua ja varmaan laittaa hankintaan, kun tulee
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jumalauta, mikä homma? Miks en oo ollut tietoinen tämmöisestä? Tota alkuperäistä tuli pelattua kyllä paljon PS2:lla. Pitää kyllä tutustua ja varmaan laittaa hankintaan, kun tulee
Loppuvuodesta 2018 tuli jo ensimmäinen uutinen tästä tulevasta HD remasterista. CTR oli minun ensimmäinen konsolipeli, kun sain pleikkarin vuonna 2000 joululahjaksi. Ja voi pojat tuliko tuota pelattua! Crash Team Racing on minulle se ajopelien klassikko numero uno! Mario Kartejakin on tullut vuosien mittaan pelailtua mutta CTR on juurikin edellämainitusta syystä mulle se kaikista nostalgisin pleikkapeli ja ajopelien kingi.

Tosifaneille suosittelen ehdottomasti Nitros Oxide editionin hommaamista. Maksaa vain 10 euroa ekstraa ja mukana tulee kivasti lisäsälää verrattuna tohon halvempaan versioon. Tarkka julkaisupäivä pelillehän on siis 21. kesäkuuta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loppuvuodesta 2018 tuli jo ensimmäinen uutinen tästä tulevasta HD remasterista. CTR oli minun ensimmäinen konsolipeli, kun sain pleikkarin vuonna 2000 joululahjaksi. Ja voi pojat tuliko tuota pelattua! Crash Team Racing on minulle se ajopelien klassikko numero uno! Mario Kartejakin on tullut vuosien mittaan pelailtua mutta CTR on juurikin edellämainitusta syystä mulle se kaikista nostalgisin pleikkapeli ja ajopelien kingi.

Tosifaneille suosittelen ehdottomasti Nitros Oxide editionin hommaamista. Maksaa vain 10 euroa ekstraa ja mukana tulee kivasti lisäsälää verrattuna tohon halvempaan versioon. Tarkka julkaisupäivä pelillehän on siis 21. kesäkuuta.
Joo CTR on myös minulle legendaarinen ajopeli ja sain sen muistaakseni serkultani, joka oli ostanut sen uutena. Muutenkin lähivuosina on tullut/tulossa paljon remastereita peleistä, joita pelasin pienenä. Ainakin Spyro:sta ja Warcraft III:sta. Onkohan Sly 5:sta tulossa koskaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisi lähteä ajamaan Turkua kohti puoliltaöin. Ajan koko yön, niin kuin Roy Orbison... Aamulla laivaan, buffettiin, sitten nukkumaan. Illalla Tukholmassa, sitten taas ajellaan koko yö Etelä-Ruotsiin. Takaisin laiva tuo lauantaina, Suomessa illalla ja ajelemaan koko yöksi kohti kotia. Tykkään ajella yöllä, vähemmän liikennettä, ja päivälaivat ovat edullisempia.

Kohta pitänee vetää muutama tunti unta kuulaan että jaksaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tilasin netin kautta veneeseeni tarvikkeet kiinteän polttoainetankin laittoon ja nyt niitä kiihkeästi odottelen, jotta saisin paatin vesille huomattavasti isommalla toimintasäteellä eikä tarvitse enää ryömiä peräpenkin alle perätilaan(!) vaihtamaan irtosäiliötä toiseen. Tankkaaminen käy myös kätevästi ulkopuolelta, joskin sama määrä polttoainetta täytyy roudata veneelle, mutta irtotankkien nostelu täytenä perätilaan ja kiinnittely jäävät pois. Edelleen, polttoainemäärän tarkistaminen käy jatkossa monitoimimittarilta koelaudassa eikä tarvitse ryömiä tarkastamaan irtosäiliöiltä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juhannusta ja pidennettyä viikonloppua muutenkin. Taaskaan ei ole mitään sovittu etukäteen, mutta ei sitä vielä voikaan tietää mistä itsensä löytää esim. pe-la yönä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Huomista. Sain sähköpostiin keskiyön paikkeilla ilmoituksen, että mun Crash Team Racing on valmiina noudettavaksi. Taitaakin olla ensimmäinen kerta kun saan pelin käsiini päivä ennen virallista julkaisua :o Pitäs ennakkotilata useemminki.

Sikälikin hyvä homma, koska ylihuomenna on vappuaatto ja myymälä silloin vain 6h auki niin saattaisi olla niilo22 lainaten turvoksissa koko Verkkokauppa.com sillon.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuolemaa. Kuten aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös