Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 008
  • 2 528

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sitä kautta milloin Kärpät ja HIFK kohtaa finaaleissa. Nää välierät tulee liian aikaisin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
The Word Aliven keikkaa, sitä että sais ekaa kertaa jättää takin himaa ku lähtee ulos ja NHL:n playoffeja nyt kun Pelsun kaus päätty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tiistain hammaslääkärikäyntiä. Niin kova särky nytkin vasemmalla puolella hampaissa että hammaslääkärikäynti on varmasti hyvä juttu.

Toivottavasti vaan burana 600-tabletti tuo väliaikaisen helpotuksen särkyyn että saa nukuttua.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomista Der Klassiker-peliä Bayern München - Borussia Dortmund odotan innolla. Pitkästä aikaa on joku muu kuin Bayern Bundesliigan johdossa kauden loppuvaiheilla.

SM-Liiga ei ole kiinnostanut Jokerien lähdön jälkeen ja ryssäliigaa en viitsi enää seurata. Hyvä, että on edes yksi kiinnostava liiga, Bundesliiga.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK:n finaalitunnaria. Keväällä 2010 sellainen tehtiin mutta tehdäänkö nyt? Nyt äkkiä musaa tekemään, HPK ja finaalit ovat sen ansainneet.

Tosin ei hätäisesti tekemällä taida tulla kuin huono lopputulos mutta jäädään silti odottelemaan mitä sieltä tulee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Rairuohojen itämistä... Kohta on pääsiäinen ja ruohot nukkuu vielä. Hei kaverit, itäkää, kasvakaa ja täyttäkää koko alusenne....
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Vähemmän yllättäen odotan hallituksen muodostumista.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Rairuohojen itämistä... Kohta on pääsiäinen ja ruohot nukkuu vielä. Hei kaverit, itäkää, kasvakaa ja täyttäkää koko alusenne....

Mä sain joltain vaaliehdokkaalta jotain ohran siemeniä tai vastaavia. Sanoi, että näistä voi sitten kasvattaa rairuohot. Hetken jo mietin, mutta sitten kelasin, että tarvisi varmaan ostaa multaa ja vastaavia, joten ei kyllä ihan niin paljoa kiinnosta.

Pääsiäistä kyllä poikkeuksellisesti odotan, koska ilmaiset, mutta palkalliset vapaapäivät kelpaavat tähän väliin.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Mä sain joltain vaaliehdokkaalta jotain ohran siemeniä tai vastaavia. Sanoi, että näistä voi sitten kasvattaa rairuohot. Hetken jo mietin, mutta sitten kelasin, että tarvisi varmaan ostaa multaa ja vastaavia, joten ei kyllä ihan niin paljoa kiinnosta.

Pääsiäistä kyllä poikkeuksellisesti odotan, koska ilmaiset, mutta palkalliset vapaapäivät kelpaavat tähän väliin.

Siemen itää talouspaperillakin. Vanha poikamiehen sanonta.

Ei vaan oikeasti. Pistät vaikka lautaselle muutaman kerroksen märkää talouspaperia ja siemenet siihen. Ainakin rairuoho alkaa kasvaa tuossakin. Ei tarvii mullan kanssa kikkailla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siemen itää talouspaperillakin. Vanha poikamiehen sanonta.

Ei vaan oikeasti. Pistät vaikka lautaselle muutaman kerroksen märkää talouspaperia ja siemenet siihen. Ainakin rairuoho alkaa kasvaa tuossakin. Ei tarvii mullan kanssa kikkailla.

En ole ostanut talouspaperiakaan pariin vuoteen, mutta tietty tän takia voisi kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Frendiä venailen, ettei tarttis yksikseen tässä siemailla olutta. Tai no, onhan mulla tämän palstan arvoisa väki onneks seurana siihen saakka.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Frendiä venailen, ettei tarttis yksikseen tässä siemailla olutta. Tai no, onhan mulla tämän palstan arvoisa väki onneks seurana siihen saakka.
Nyt perkele ne kaljat naamaan ja sinne kauppaan mars!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Odotin tätä iltaa, oli jo liputkin. Pers ja ttu kun NYI voitti suoraan. Ois nyt yhden hävinneet.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nyt perkele ne kaljat naamaan ja sinne kauppaan mars!
Ei mulla oo kun kaks kättä saakeli. Tai on mulla kova tsemppi täs kanssa, että kyl tää tästä.
Ajatteleekohan se kassaneiti mua sillei kaihoisasti siellä kans. Varmaan ihmettelee, että missä se uskomattoman komea jäbä viipyilee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuusentaimien saapumista... Olen luvannut käydä tekemässä kahteen paikkaan metsän istutuksen. Pidän istutustyöstä, siinä kun pääsee flow-tilaan niin huomaamatta vakka tyhjenee ja 90 tainta on löytänyt paikkansa. Pottiputki maahan, polkaistaan leuat auki, taimi putkeen, putki ylös, leuat kiinni ja pari polkaisua taimen juurelle ja kohden uutta mätästä... Hiki nousee, työnjälki näkyy... Mukavaa liikuntaa kyllä... Joskus toukokuulla ne taimet on tulossa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Odotan että juna saapuu 6min päästä tähän laiturille missä seison
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Posti toi tänään koristeet täytekakun tekemistä varten. Eikä minkä tahansa kakun vaan mestaruuskakun. Mustaa ja oranssia elintarvikeväriä, kullan värisiä nonparelleja, numero yksi-kakun koristeen ja kullan värisiä kakkulautasia. Kun eihän minulla ollut ennestään kakkulautasiakaan, nuo ovat tuollaisia kertakäyttöisiä joten ei nyt mitään hirveän kalliita.

Isä kyllä sanoi että älä törsää sitten kauheasti siihen kakkuun ja voi se olla ihan tavallinenkin kakku, mutta siinä vaiheessa olin jo ehtinyt tilaamaan nuo tuotteet. Täytyyhän sitä mestaruuskakku nyt sentään olla.

Nyt sitten odotan että pääsen viikonloppuna leipomaan ja koristelemaan tuon kakun. Tulee siitä vähän kalliimpi kakku nyt sitten kuin se normikakku, mutta onhan se sentään mestaruuskakku.

Eli odotan minkälaisen luomuksen saan aikaiseksi. En malttaisi olla jo tekemättä tuota kakkua, mutta lauantaina vasta leivon pohjan ja sunnuntaina täytän kakun sekä koristelen sen. Meillä on tarkoitus äitienpäivänä sitten syödä kakkua.
 

Baldrick

Jäsen
Lauttaa Macaulle ja sievoisia voittoja rulettipöydässä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös