Minulla noista kokemusta ihan liikaakin. 2009 vuoden viimeisenä päivänä haastattelija kysyi että missä näen itseni 5v päästä. Sanoin että teidän johtavana tutkijana. Siinä meni vain oikeasti vain 3 vuotta. Pomolta kyselin jälkikäteen, että miksi minut valittiin ja vastaus oli motivaatio. Meillä testataan hakijat osin etukäteen ja osin haastatteluvaiheessa, joten kaikki loppuun asti pääsevät ovat päteviä ja motivaatio ratkaisee. Nyt 12v tuli täyteen tuolla.Ens viikon työhaastattelua. Jännitystä lisää, ettei ole näistä niin hirveästi kokemusta. Pitänee koittaa rentoutua viikon aikana, niin josko se menis hyvin.
Tätä motivaatiota ja koulutustaustaa(ni) toin esiin hakemuksessa joka osin osuu tähän paikkaan. Ja ei tarvinu odottaa kuin seuraavaan aamupäivään kun kysyttiin haastatteluun. Hyvin tuo menee kunhan älyäisin jättää tämän järjettömön stressin taakse.Minulla noista kokemusta ihan liikaakin. 2009 vuoden viimeisenä päivänä haastattelija kysyi että missä näen itseni 5v päästä. Sanoin että teidän johtavana tutkijana. Siinä meni vain oikeasti vain 3 vuotta. Pomolta kyselin jälkikäteen, että miksi minut valittiin ja vastaus oli motivaatio. Meillä testataan hakijat osin etukäteen ja osin haastatteluvaiheessa, joten kaikki loppuun asti pääsevät ovat päteviä ja motivaatio ratkaisee. Nyt 12v tuli täyteen tuolla.
Isommissa firmoissa voi toki olla omat systeeminsä, mutta en usko että motivaation osoittamalla voi pahasti pieleen mennä.
Kotiin pääsyä. Vielä pari tuntia.
No? Jaksoit ajaa himaan asti?Kotiin pääsyä. Vielä pari tuntia.
Onko tupsu mielessä vai nälkäkö sua vaivaa?Vaimoa töistä tulevaksi... niinkuin nuo koirakin...
No, sehän se mielessä on, mutta syödään nyt kuitenkin ensin...Onko tupsu mielessä vai nälkäkö sua vaivaa?
Silloin kun oli vaimo, niin yleensä minä aina tein ruuat ja nykyään opiskelen kun kokiksi. Saispa jostain tupsua edes vähäsen.No, sehän se mielessä on, mutta syödään nyt kuitenkin ensin...
Eikäkö ihan vain ikävissäni tässä, kun yleensä tulee jo viiden aikoihin, mutta tänään oli jotain koulutusta.
Btw - minä teen aina ruuan valmiiksi vaimolle ja tietysti yhdessä syödään.
Pahimpaan puutteeseen auttaa tuima napsu.Silloin kun oli vaimo, niin yleensä minä aina tein ruuat ja nykyään opiskelen kun kokiksi. Saispa jostain tupsua edes vähäsen.
Sen minä otin. Koko päivän odotin ja nyt on Tullamore Dewia lasissa.Pahimpaan puutteeseen auttaa tuima napsu.
No, tässähän pääsi käymään niin että sain tuon paikan. Innolla odotan jo helmikuuta, että pääsee aloittamaan hommat.Ens viikon työhaastattelua. Jännitystä lisää, ettei ole näistä niin hirveästi kokemusta. Pitänee koittaa rentoutua viikon aikana, niin josko se menis hyvin.