Mitä odotat juuri nyt?

  • 371 791
  • 2 528

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uutta jääkaappia. Edellisen asukkaan jäjiltä putkimies kävi avaamassa röörit, mutta Aatamin aikainen jääkaappipakastin on vielä tämän viikonlopun ongelmanani. Härveli ei toimi, joten ähky taitaa tulla monta kertaa tulevana viikonloppuna.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ens viikon työhaastattelua. Jännitystä lisää, ettei ole näistä niin hirveästi kokemusta. Pitänee koittaa rentoutua viikon aikana, niin josko se menis hyvin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ens viikon työhaastattelua. Jännitystä lisää, ettei ole näistä niin hirveästi kokemusta. Pitänee koittaa rentoutua viikon aikana, niin josko se menis hyvin.
Minulla noista kokemusta ihan liikaakin. 2009 vuoden viimeisenä päivänä haastattelija kysyi että missä näen itseni 5v päästä. Sanoin että teidän johtavana tutkijana. Siinä meni vain oikeasti vain 3 vuotta. Pomolta kyselin jälkikäteen, että miksi minut valittiin ja vastaus oli motivaatio. Meillä testataan hakijat osin etukäteen ja osin haastatteluvaiheessa, joten kaikki loppuun asti pääsevät ovat päteviä ja motivaatio ratkaisee. Nyt 12v tuli täyteen tuolla.

Isommissa firmoissa voi toki olla omat systeeminsä, mutta en usko että motivaation osoittamalla voi pahasti pieleen mennä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minulla noista kokemusta ihan liikaakin. 2009 vuoden viimeisenä päivänä haastattelija kysyi että missä näen itseni 5v päästä. Sanoin että teidän johtavana tutkijana. Siinä meni vain oikeasti vain 3 vuotta. Pomolta kyselin jälkikäteen, että miksi minut valittiin ja vastaus oli motivaatio. Meillä testataan hakijat osin etukäteen ja osin haastatteluvaiheessa, joten kaikki loppuun asti pääsevät ovat päteviä ja motivaatio ratkaisee. Nyt 12v tuli täyteen tuolla.

Isommissa firmoissa voi toki olla omat systeeminsä, mutta en usko että motivaation osoittamalla voi pahasti pieleen mennä.
Tätä motivaatiota ja koulutustaustaa(ni) toin esiin hakemuksessa joka osin osuu tähän paikkaan. Ja ei tarvinu odottaa kuin seuraavaan aamupäivään kun kysyttiin haastatteluun. Hyvin tuo menee kunhan älyäisin jättää tämän järjettömön stressin taakse.
 

Glove

Jäsen
Ihan kohta alan odottelemaan milloin uni tulisi. Minulla kun se ei ole niin yksinkertaista, että sänkyyn ja silmät kiinni ja herätään aamulla. Toivottavasti on tuuria tänään ja uni tulee kohtalaisen nopeasti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotiin pääsyä. Vielä pari tuntia.
No? Jaksoit ajaa himaan asti?

Odotan että tän päivän diskuteeraminen loppuisi. Tein viikonlopun töitä jotta tilintarkastajat sai tälle päivälle duunia ja sain raivattua samalla aikaa siihen diskuteeraamiseen. Nyt tuo sähköposti laulaa tilintarkastajilta kysymyksiä. Mutta kun pitää diskuteerata.

Sujuvasti kuuntelen tässä norjaa ja näpytän täällä. Pääsisi taas keskittymään oikeaan duuniin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onko tupsu mielessä vai nälkäkö sua vaivaa?
No, sehän se mielessä on, mutta syödään nyt kuitenkin ensin...
Eikäkö ihan vain ikävissäni tässä, kun yleensä tulee jo viiden aikoihin, mutta tänään oli jotain koulutusta.

Btw - minä teen aina ruuan valmiiksi vaimolle ja tietysti yhdessä syödään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No, sehän se mielessä on, mutta syödään nyt kuitenkin ensin...
Eikäkö ihan vain ikävissäni tässä, kun yleensä tulee jo viiden aikoihin, mutta tänään oli jotain koulutusta.

Btw - minä teen aina ruuan valmiiksi vaimolle ja tietysti yhdessä syödään.
Silloin kun oli vaimo, niin yleensä minä aina tein ruuat ja nykyään opiskelen kun kokiksi. Saispa jostain tupsua edes vähäsen.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Koronarajoitusten päättymistä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ehkä eniten odotan tällä hetkellä olympiajääkiekkoa. Toivotaan, että pelit päästään pelaamaan niin normaalisti kuin se näissä olosuhteissa on mahdollista. Lisäksi odotan helmikuun lopun pientä hotellilomaa vaimon ja lapsen kanssa Vuokattiin.

Muutenpa tässä alkuvuoden ankeudessa on odotuksen aiheet melko vähissä. Kunhan rämmitään päivä kerrallaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ens viikon työhaastattelua. Jännitystä lisää, ettei ole näistä niin hirveästi kokemusta. Pitänee koittaa rentoutua viikon aikana, niin josko se menis hyvin.
No, tässähän pääsi käymään niin että sain tuon paikan. Innolla odotan jo helmikuuta, että pääsee aloittamaan hommat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En välttämättä juuri nyt, mutta huhtikuussa pitäisi Helsingin Messukeskuksessa olla parin vuoden tauon jälkeen American Car Show ja sitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Jos ja kun kaikki menee hyvin koronan kanssa, niin myöhemmin syksyllä samassa paikassa olisi tarjolla Auto 22, joka sekin on ollut parin vuoden ajan tauolla.
Noista kahdesta jos pitäisi valita, niin ehdottomasti ensimmäinen tapahtuma kiinnostaa, koska messuhallit ovat täynnä klassikkoautoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös