Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.Orkkua.
sori nyt mut oli pakko
Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.
Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.Verenluovuttajat pitäisi aateloida. Teet todella tärkeän jutun kun verta luovutat.
Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.
Blondi tuli taloon -sarjassa se pikkuneiti kutsui myös orkesteria orkuksi. Äitinsä oli vähän ihmeissään, kun puhui orkusta, kunnes asia selvisi.Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.
PS. Odotan kahvihetkeä rakkaan vaimoni kanssa, on tuoretta omenapiirakkaakin. Vaimo on päiväunilla ja.... .... Toisaalta, jos kömpisinkin vaimoni viereen ja odottaisin, jos yksi asia johtaisi toiseen, jne....
Toisaalta jos joku erehtyisi kysymään, että ”ootko pillua saanut viime aikoina?”, niin voisi vastata ihan rehellisesti, että ”periaatteessa joo”.Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.
Mutta nämä tämmöiset keskustelut sitten ihan kasvotusten. Jos suomalaisella jääkiekkoon keskittyvällä internetin keskustelupalstalla erehdyt tuollaisia kyselemään, niin pelikielto napsahtaa. Ai hitto, taisin muistella menneitä...Toisaalta jos joku erehtyisi kysymään, että ”ootko pillua saanut viime aikoina?”, niin voisi vastata ihan rehellisesti, että ”periaatteessa joo”.
Pikkuneitiä näytteli muuten Saara Ylitalo, jolla on nyt ikää 37 vuotta. Äitiä näytteli Anu Hälvä, joka on nyt 57-vuotias. Niin se aika rientää.Blondi tuli taloon -sarjassa se pikkuneiti kutsui myös orkesteria orkuksi. Äitinsä oli vähän ihmeissään, kun puhui orkusta, kunnes asia selvisi.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi ihan oikeasti muistan tällaisen asian…
Junaa, joka tuo nuorimman lapseni viikonlopuksi minun luokseni.
Odotan milloin @Turha Kaukalo avaa seuraavan uuden ketjun. Höhö.
Odotan, että pääsisi lounaalle, mutta ruotsalaiset varailevat kokouksia omalle lounastunnille…