Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 070
  • 2 528

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Orkkua.

sori nyt mut oli pakko
Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.

PS. Odotan kahvihetkeä rakkaan vaimoni kanssa, on tuoretta omenapiirakkaakin. Vaimo on päiväunilla ja.... .... Toisaalta, jos kömpisinkin vaimoni viereen ja odottaisin, jos yksi asia johtaisi toiseen, jne....
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.

Niinpä. Jätin lukijan pohdittavaksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Verenluovuttajat pitäisi aateloida. Teet todella tärkeän jutun kun verta luovutat.
Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.

Mulla on piikkikammo. Enkä voi luovuttaa verta. En kyllä pystyisikään.
 

444

Jäsen
Nyt herää kysymys, tarkoittaako mainittu "orkku" orgasmia vai oravaa? Jos tuo odottaminen kohdistuu molempiin yhdessä, minulta on ilmeisesti jäänyt joitakin biologian oppitunteja väliin. Toisaalta, onhan suomen kielessä hieman alatyylinen ilmaisu "oravapillu", jonka merkityksen voi jokainen halukas itse selvittää.

PS. Odotan kahvihetkeä rakkaan vaimoni kanssa, on tuoretta omenapiirakkaakin. Vaimo on päiväunilla ja.... .... Toisaalta, jos kömpisinkin vaimoni viereen ja odottaisin, jos yksi asia johtaisi toiseen, jne....
Blondi tuli taloon -sarjassa se pikkuneiti kutsui myös orkesteria orkuksi. Äitinsä oli vähän ihmeissään, kun puhui orkusta, kunnes asia selvisi.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi ihan oikeasti muistan tällaisen asian…
 

444

Jäsen
Tärkeää duunia joo, mutta mieli menee vähän sekaisin kaupungilla, jos ajattelee että potentiaalisesti jokaisella vastaantulevalla miehellä saattaa seisokissaan virrata juuri sinun veresi.
Toisaalta jos joku erehtyisi kysymään, että ”ootko pillua saanut viime aikoina?”, niin voisi vastata ihan rehellisesti, että ”periaatteessa joo”.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toisaalta jos joku erehtyisi kysymään, että ”ootko pillua saanut viime aikoina?”, niin voisi vastata ihan rehellisesti, että ”periaatteessa joo”.
Mutta nämä tämmöiset keskustelut sitten ihan kasvotusten. Jos suomalaisella jääkiekkoon keskittyvällä internetin keskustelupalstalla erehdyt tuollaisia kyselemään, niin pelikielto napsahtaa. Ai hitto, taisin muistella menneitä...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Blondi tuli taloon -sarjassa se pikkuneiti kutsui myös orkesteria orkuksi. Äitinsä oli vähän ihmeissään, kun puhui orkusta, kunnes asia selvisi.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi ihan oikeasti muistan tällaisen asian…
Pikkuneitiä näytteli muuten Saara Ylitalo, jolla on nyt ikää 37 vuotta. Äitiä näytteli Anu Hälvä, joka on nyt 57-vuotias. Niin se aika rientää.
 

Baldrick

Jäsen
Että ukot fiksaa asuinalueen verkot, että wifi toimii taas. 4G skulaa vähän nihkeästi meidän torpassa. Kyllä sitä miettii taas, että miten viihdytti itseään ennen internettiä. No silloin olin kyllä sen verran nuori, että se oli helpompaa. Kindlekin jäi toimistolle ja paperikirjoissa ei ole mitään, mitä mielenkiinnolla lukisi. Noh, päätettiin lähteä kävelylle kohta ja tarvittaessa ulkona toimii 4G kans paremmin, heh.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan jonkin verran huomista työvuoroa. En nyt kovin innoissani odottele mitään työvuoroja mutta kuitenkin kuten todettua, jonkin verran.

Syy siihen miksi odotan huomista työvuoroani on se että silloin näen kunnolla missä kunnossa jalkani ovat. Huomenna pitäisi nimittäin tapahtua paluuni sairauslomalta taas työmaalle. Olen ollut kolmatta viikkoa sairauslomalla pahojen jalkapohja- ja varvaskipujen takia ja töissä sen kunnolla vasta näkee missä kunnossa jalat nyt ovat. Siksi huominen työvuoro on odotuksen kohteenani.

Tätä huomista paluuta ennen lääkäri on aina kirjoittanut viikon verran sairauslomaa kerralla putkeen. Ja olen sitten mennyt tekemään viikon välein yhden-kahden työvuoron verran töitä koska töissä tämän kivun pahiten aina tuntee, ei niinkään levossa kotona. Olen kuitenkin aiemmin joutunut toteamaan että kivut on liian pahat ja työnteko siksi jo liiankin kivuliasta. Käynyt sitten aina lääkärissä kääntymässä ja viime kerralla siellä lääkärissä minulla todettiinkin aiempien testitulosten pohjalta kihti ja kihtitulehdus.

Toivon todella itsekin että kykenen tekemään töitä jo huomenna ja siitä eteenpäin. Ettei paluuni jäisi vain yhden vuoron vierailuksi, taas. Mutta, tärkeintä on kuitenkin saada jalat nyt kerralla mahdollisimman hyvään kuntoon ja töitä minä ehdin tekemään sitten jatkossa vielä monta vuotta. Että mennään nyt nimenomaan askel kerrallaan.

Mutta aika toiveikas olen huomisen paluun suhteen. Sillä kihti alkaa olemaan nyt lääkityksenkin ja parantuneen sekä tarkemman ruokavalion vuoksi aisoissa ja kipuja ei ole enää ollut kyllä lainkaan lepotilassa. Ei edes silloin kun painaa tarkoituksella itse jalkapohjia.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ens viikon Vaasan reissua. Jännittää jo vatsanpohjassa kivasti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tässä odottelen kovasti torstaista jalkaterapiakäyntiä Tampereella. Kirjoitteluni ovat nyt viime viikkoina paljon liittyneet näihin jalkakipuihini mutta toisaalta, eipä tässä elämässä nyt muuta oikein tapahdukaan tällä hetkellä.

Jalkaterapiaa odottelen melko isoin toivein. Että siellä löydettäisiin kipuja aiheuttavat syyt jaloistani. Löydetäänkö? No, mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. En ole koskaan myös käynyt jalkaterapiassa. Jalkahoidossa kävin keväällä ja se teki kyllä ihan hyvää jo.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Odotan, että maustetut broilerin koipipalat valmistautuvat uunista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös