Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 040
  • 2 528

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tekstari kertoi että saan tänään noutaa uudet lasit. Lisäksi tekstari kertoi että aamupäivällä (tunnin myöhässä) tulee remonttimies katsomaan ja arvioimaan tuon työ/vierashuoneen remonttikustannukset.

Odotan siis että remonttimies tulee ja poistuu. Sitten pääsen hakemaan uudet lasini x2. Odotellessa voi vaikka tehdä töitä.

Ja voisin edellisen innoittamana odottaa milloin @Turha Kaukalo ei enää odota.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tässä venttailen päivän vaalenemista sen verran, että viitsii lähteä koirien kanssa lenkille - "tytötkin" vielä repii unta palloon. Toki, voisi sen tehdä vaikka pilkkopimeässäkin, mutta kun ei ole pakko...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna jälleen työterveyslääkäri. Ja jos odotin aiemmin tällä viikolla paljon tuota jalkaterapiaa niin odotan myös jonkin verran tuota huomista lääkärikäyntiä.

Pikakertauksena taustastani tietämättömälle että minulla on ollut noita jalkapohjakipuja kolmen edellisen vuoden ajan. Tämän viikon torstaina kävin jo jalkaterapiassa ja sain sieltä tarkan ja selkeän diagnoosin kivuistani (tällä palstalla siis sanonut diagnoosin vain tiivistetysti) ja huomenna on lääkäri siis ja odotan että myös lääkärien toimesta alkaa vihdoin kunnolla tapahtumaan.

Aika suppeilta ainakin vaikuttaneet tähän mennessä aiemmmat lääkärien tutkimukset ja nyt odotan että vaikka lääkärienkin toimesta saadaan tarkempaa diagnoosia, tutkimusta ja suunnitelmaa siitä miten nyt jatkossa toimitaan.

Olen kahden lääkärin kanssa ollut nyt tekemisissä tämän sairauslomani aikana ja toinen näistä on kahteenkin kertaan jo puhunut siihen malliin että pian tapahtuu enemmän jos ja kun tarve on. Vähän vain voi vaikuttaa asioiden kulkuun se että minun pitäisi päästä tälle täysin työpaikkamme omalle työterveyslääkärille mutta kun hänelle on vaikea saada nopealla aikataululla aikaa.

Eihän nyt tietenkään yksi kerta vielä minunkaan ongelmia täysin vielä tietenkään korjaa. Jos lainkaan? Mutta se jo olisi iso juttu että rattaat laitetaan kunnolla pyörimään. Nyt on aika.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viikonloppua. Tai no perjantaita noin klo 12 kun @Krepo ehtii Lappeenrannasta tähän kohtaan noukkimaan minut kyytiin. Raumalle, hotelliin, lätkämatsiin, Punamustan bändin keikalle ja hotelliin nukkumaan. Lauantaina kohti Poria ja sama setti, paitsi että yövytään Punamustan luona eikä hän soita sinä iltana ainakaan virallisella keikalla.

Soitin juuri punikselle. Hän odottaa reissua vähintään yhtä paljon kuin mekin. Liian harvoin näitä ympäri Suomea asuvia ystäviä pääsee oikeasti tapaamaan.
 

Glove

Jäsen
Viikonloppua. Tai no perjantaita noin klo 12 kun @Krepo ehtii Lappeenrannasta tähän kohtaan noukkimaan minut kyytiin. Raumalle, hotelliin, lätkämatsiin, Punamustan bändin keikalle ja hotelliin nukkumaan. Lauantaina kohti Poria ja sama setti, paitsi että yövytään Punamustan luona eikä hän soita sinä iltana ainakaan virallisella keikalla.

Soitin juuri punikselle. Hän odottaa reissua vähintään yhtä paljon kuin mekin. Liian harvoin näitä ympäri Suomea asuvia ystäviä pääsee oikeasti tapaamaan.
Tervetuloa vaan, kyllä tuolla Raksilassakin SaiPa joskus pelaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämän illan jääkiekkopeliä HPK-Pelicans. Eli mainoksen mukaan sitä Liigan ainoaa oikeaa paikallispeliä. En vain nyt täysin tiedä mitä pitäisi tästä ajatella että mainoksessa tosiaan mainostetaan tätä ottelua sinä ainoana oikeana paikallispelinä. Kuitenkin legendaarisetkin ottelut Lukon ja Ässien sekä Tapparan ja Ilveksen välillä ovat toimineet jo vuosikaudet hyvin paikallispeleinä. Omasta mielestäni mainos kusee hiukan omille kintuilleen.

Joka tapauksessa, illan lätkämatsi odotuksen kohteena. Ja pelihän tulee myös Subilta.
 

Liitteet

  • 252238721_10158552160848527_4459822307142510238_n.jpg
    252238721_10158552160848527_4459822307142510238_n.jpg
    200,6 KB · kertaa luettu: 71

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Stam1nan Viimeinen Atlantis -juhlakeikan alkamista. Marraskuussa 2019 ostin lipun ja keikan piti olla syyskuussa 2020. Kolme siirtoa ja tänään vihdoin mennään!! Viimeisin nähty livekeikka meikäläisellä on joulukuulta 2019, upeaa lopettaa piiiitkä keikaton putki vielä oman suosikkialbumin juhlakeikkaan, muutenkaan johonkin vuoteen ole tullut käytyä ulkona taloprojektin ja pienten lasten takia, niin tänään mennään ihan vitun lujaa!

Vähän pohjia ja tunnelman nostatusta kotona ja kohta Nordista kohti! Aiettä tätä on odotettu...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Päivän ensimmäisiä tv-uutisia. Saa vihdoin tietää mitä maailmalla on tapahtunut...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä näin ei-jypfaninakin pitää tunnustaa että odotan sitä että kello lyö 15 ja JYP tiedottaa tämän tunteitakin herättävän tiedotteensa.

Uutinen nyt ei varmaan minussa herätä minkäänlaisia tunteita mutta onhan Jyp-osiota tuon jälkeen varmaan ihan mielenkiintoista lukea. Ja mietityttää mikä se uutinen lopulta on ja millaista viestintää Jyp-osiossa tullaankaan käymään. Hyviä veikkauksia siellä on kyllä jo kerrottu ja itsekin luulen että jotain Hytöseen liittyvää sieltä on varmaan tulossa.

Mietin aluksi että ennakoinko jo ja pistän pienen muistutuksen jo poppariketjuun tästä että kello 15 ja siitä eteenpäin voi olla mielenkiintoista olla Jyp-osiossa lukemassa viestejä mutta armeijassa kun jo opetettiin että ennakointi on perseestä niin muotoilin asiani tähän ketjuun kuuluvaksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunan lämpiämistä. Koivuklapia olen kiukaaseen heitellyt ettei siinä pitäisi kauaa mennä että sauna on tarpeeksi lämmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Odotan, että voin illalla korkata työnantajan lahjaviinin ja istahtaa rauhassa nojatuoliin katsomaan KooKoo-IFK-matsia. Paikan päälle pääseminen osoittautui tälläkin kertaa mahdottomaksi töiden takia, koska ylitöiksi menee, mutta saipahan työnantaja sentään sponssata mukavan pikku hiprakan illan matsiin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Odotan, että voin illalla korkata työnantajan lahjaviinin ja istahtaa rauhassa nojatuoliin katsomaan KooKoo-IFK-matsia. Paikan päälle pääseminen osoittautui tälläkin kertaa mahdottomaksi töiden takia, koska ylitöiksi menee, mutta saipahan työnantaja sentään sponssata mukavan pikku hiprakan illan matsiin.

Kuten toveri vallan mainiosti tietää niin se kirjoitetaan isolla S- ja P- kirjaimella. Luulisi jotain kunnioitusta löytyvän jo lyödylle.

Mä odotan että tämä ilta olisi jo päättynyt, nimittäin tiedossa työtovereiden "vuosi pakettiin" -peijaiset. Ideana totaalisen banaalit. Pidän ihmeenä jos joku erehtyisi vaikka puhumaan jostain muusta kuin töistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuten toveri vallan mainiosti tietää niin se kirjoitetaan isolla S- ja P- kirjaimella. Luulisi jotain kunnioitusta löytyvän jo lyödylle.

Sen kerran kun kirjoitan keltaisenjoukkueen nimen väärin, heti tulee joku oikaisemaan. Oikein kirjoitus on minulle oikeasti tärkeä asia, enkä kirjoita väärin edes nälvimis tarkoituksessa.

Mä odotan että tämä ilta olisi jo päättynyt, nimittäin tiedossa työtovereiden "vuosi pakettiin" -peijaiset. Ideana totaalisen banaalit. Pidän ihmeenä jos joku erehtyisi vaikka puhumaan jostain muusta kuin töistä.

Vetäkää kunnon kännit ja alkakaa puhua politiikkaa. Sitä jos mitä teidänkin työyhteisönne kaipaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vetäkää kunnon kännit ja alkakaa puhua politiikkaa. Sitä jos mitä teidänkin työyhteisönne kaipaa.

Meillä yleensä ruiskukat ja ruusut ovatkin aiheena. Ajattelin perversillä tavalla sotkea uskonnon mukaan. Jotta saadaan hyvä soppa niin olen harjoitellut jo fraasit "Luterilaisesta kirkosta eroaminen on verrattavissa maanpetturuuteen", "Ateisti on tosi nisti!" sekä "Islam on rauhan uskonto". Saadaan ne pari takarivin hissukkaakin mukaan. Voi olla että olen kotona jo ennen ilta seitsemää. Alkaisi jo!
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meillä yleensä ruiskukat ja ruusut ovatkin aiheena. Ajattelin perversillä tavalla sotkea uskonnon mukaan. Jotta saadaan hyvä soppa niin olen harjoitellut jo fraasit "Luterilaisesta kirkosta eroaminen on verrattavissa maanpetturuuteen", "Ateisti on tosi nisti!" sekä "Islam on rauhan uskonto". Saadaan ne pari takarivin hissukkaakin mukaan. Voi olla että olen kotona jo ennen ilta seitsemää. Alkaisi jo!

Entä transsukupuolisesten asema naiskilpaurheilussa, sähköauto vs. fossiiliset polttoaineet ja koronapassi?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ulkojäitä ja joulua perheen parissa.. Vaikka tuonne Rovaniemelle on luvattu loppuviikoksi -13-19 asteen pakkasia, niin eiköhän sitä pärjää jäilläkin kun pukeutuu hyvin ja luistelee paljon.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Billy Talentin uutta sinkkua "Judged", joka tulee perjantaina ja eipä se uus albumikaan ole enää kuin muutaman viikon päässä. (ping @Breeze Harbour )
Parina viime viikkona on ollut sen verran laihat uutuuskattaukset Spotifyssa, että tämä uutinen kelpaa kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös