Mitä odotat juuri nyt?

  • 373 286
  • 2 528

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Lääkärikäynnin tuloksia.
Rupees nyt pikkuhiljaa pohjustamaan niitä tuloksia vaimollesi kertomalla, että käytyäsi yleisessä WC:ssä, onnistuit nuohoamaan tapillasi vessanpönttöä ja esinahan alle pääsi pöpöjä.

Lycka till, sillä sitä tulet kyllä tarvitsemaan...

Edit: yks' saatanan typo!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rupees nyt pikkuhiljaa pohjustamaan niitä tuloksia vaimolleni kertomalla, että käytyäsi yleisessä WC:ssä, onnistuit nuohoamaan tapillasi vessanpönttöä ja esinahan alle pääsi pöpöjä.

Lycka till, sillä sitä tulet kyllä tarvitsemaan...

No voihan... olet kyllä suuri luonne jos sulle on okei että nimimerkki @Partakus käy vaimosi kanssa yhteisesti harrastamassa aikuisten välistä aktiviteettia. Minä en pystyisi tuohon.

Sori oli pakko.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Rupees nyt pikkuhiljaa pohjustamaan niitä tuloksia vaimolleni kertomalla, että käytyäsi yleisessä WC:ssä, onnistuit nuohoamaan tapillasi vessanpönttöä ja esinahan alle pääsi pöpöjä.

Lycka till, sillä sitä tulet kyllä tarvitsemaan...
Miksi @Partakus niitä tuloksia sinun vaimollesi pohjustaisi?

Odotan että tilaamani pitsa tulisi. Olin laiska, en viitsinyt tehdä itse safkaa.

Ja hidas..
 
K

Kiekkokatsoja

Odotan että ylläolevat kirjoitukset siirtyvät vaikkapa ketjuun, keskustele täällä niinkuin hörhö.
Huomioikaahan että jäsen @Partakus voi odotella tärkeämpää(kin) terveystietoa. En tiedä, mutta tuli vaan mieleen.
Joo, naputin teille, kuin kiukkuinen akka, (tai nykynuori mies netissä päivittäin.)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Odotan että ylläolevat kirjoitukset siirtyvät vaikkapa ketjuun, keskustele täällä niinkuin hörhö.
Huomioikaahan että jäsen @Partakus voi odotella tärkeämpää(kin) terveystietoa. En tiedä, mutta tuli vaan mieleen.
Joo, naputin teille, kuin kiukkuinen akka, (tai nykynuori mies netissä päivittäin.)

Odotan, että @Moderaattorit hoitavat homman.

Muuten odotan sitä, että viitsisin tehdä töitä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mitä tulee itse asiaan niin ei se mua muuten haittaisi mutta Partakusilla on kuulemma iso väline. Vaimo kertoi. Oli jostain kuullut.
Oikein olet kuullut, mutta hurjasti on vettä virrannut Vantaajoessa sitten kuulemasi, sillä kovin on väline pienentynyt. Sen siitä saa kun liiaksi kuksii toisten vaimoja.

Huomiseen jatkunee odottelu. Odotanpa välissä illan pelin alkua.
 

ace

Jäsen
Odotin neljä tuntia että lieteni kaasusäiliö vaihdettaisiin ja pääsisin viimein keittämään valmiiksi kuorimani perunat. Nyt odotan että ne perunat kypsyy ja pääsen tekemään niistä perunamuusia. Elämää Keski-Euroopassa...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ai vittu!!! Sen siitä saa, kun yrittää epätoivoisesti olla hauska...
Saatana, mää heitän tän tabletin ennustavine tekstin- (lue: paskan-) syöttöineen tuonne hankeen!

... mua huvita taas oikein yhtikäs mikään...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Käytiin ystävän kanssa hiihtämässä tuossa pellolla otsalamppujen valaistessa latuamme. Nyt juodaan kaakaota ja odotellaan että sauna lämpiää. Mikäs tässä on ollessa...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomista olympiafinaalia ja maanantaita kun sattuu olemaan ensimmäinen työpäivä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Maaliskuun 13. päivää. Lähden silloin kahdeksi kuukaudeksi Suomen eteläisin pään kaupunkiin, Fuengirolaan työharkkaan. Lentoliput on hommattu, kämppä vielä puuttuu, mutta eiköhän sekin ole kohta plakkarissa.
Siellä onkin otollisemmat olot, jos nimimerkkisi kertoo ammatistasi. Onnea matkaan!
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mä kyllä odotan huomisaamua klo 06.10., tietyistä syistä.
Kello (puhelin) soimaan ekaa kertaa moneen vuoteen :):)
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä kyllä odotan huomisaamua klo 06.10., tietyistä syistä.
Kello (puhelin) soimaan ekaa kertaa moneen vuoteen :):)
Sama vika. Huomenna on vihdoin mahdollisuus pitkästä aikaa jääkiekon olympiakultaan. Näitä tulee niin harvoin, että kyllä se täytyy herätä katsomaan vaikka mikä olisi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Maaliskuun 13. päivää. Lähden silloin kahdeksi kuukaudeksi Suomen eteläisin pään kaupunkiin, Fuengirolaan työharkkaan. Lentoliput on hommattu, kämppä vielä puuttuu, mutta eiköhän sekin ole kohta plakkarissa.
Jos tulee mahdollisuus, niin huolitko moikkaamaan?
En ole koskaan käynyt tuolla aurinkorannikolla. Mikä on Kanarian ohella paikkoja missä kait kaikki ovat käyneet.

Minä en.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos tulee mahdollisuus, niin huolitko moikkaamaan?
En ole koskaan käynyt tuolla aurinkorannikolla. Mikä on Kanarian ohella paikkoja missä kait kaikki ovat käyneet.

Minä en.
Tottakai huolin. Kämppään en majoitus, koska parisänky ja pitää muistaa, että teen töitä melkein joka päivä. Eli kämppä on myös stek.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tottakai huolin. Kämppään en majoitus, koska parisänky ja pitää muistaa, että teen töitä melkein joka päivä. Eli kämppä on myös stek.
Et huoli parisänkyyn? Nyt olen pettynyt.

No toki itselleni majoituksen hommaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt mielenterveysosastolla. Ollut täällä pian jo kolme viikkoa. Onhan tämä pirun rankka paikka, ja olisi myös tylsä jos ei olisi näin kehittynyttä teknologiaa. Esimerkiksi tästä kännykästä paljon iloa täällä.

Kaipaan silti kotiini. Jouduin joulukuun puolivälissä niin legendaariseen paskamyrskyyn että olisi hienoa jos se vihdoin tulisi päätökseen. Tämä osastolla oleminen vielä vahvasti muistuttaa tästä myrskystä koska en olisi tänne päätynyt ilman tätä paljon mainitsemaani paskamyrskyä.

Kaipaan kotiin aika paljon nyt. Ja jokainen päivä tuntuu olevan tällä osastolla aika turhauttava. Minulla on ikävä kotiin ja ikävä sitä kaikkea mitä siellä kotona ja vaikka kaupungilla voi tehdä. Odotankin kotiin pääsyä melko paljon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaksamista ja kärsivällisyyttä - olet lopultakin oikealla tiellä omaan henkiseen kotiisi!

Kiitos. No, oikealla tiellä olen sen myötä ainakin varmasti että ongelmani ovat paljon avautuneet täällä osastollani ollessa. Nämä hoitajat ja lääkärit kai aika paljon täällä tutkineet minun tapaustani ja alkaa paljastumaan kuinka hyvin kartalla ja kuinka paljon asiaa tuo Vilperi lopulta puhuikin. Mutta en näistä asioista täällä palstalla enää läpi käy.

Odotan myös kotiin pääsyä osastolta sen vuoksi että odotan taas tapaamista tuon kiinnostavan typykän kanssa. Niin mukava oli aiempikin tapaaminen ja keskusteleminen ja lähtiessäni mielessäni pyöri vain ajatus että helvetti mikä nainen, wau.

Mutta en koskaan haukkuisi tuota naista. En missään olosuhteissa. En tietenkään nyt varsinkaan mutta jos joku on ajatellut että nämä puheeni ovat pilkkaamista niin sehän on täyttä paskapuhetta. Kyseinen nainenhan on aina ollut mukava kaveri minulle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hammaslääkärillä käyntiä. Huomenna pitää nousta törkeän aikaisin eli hieman jälkeen kuuden, jotta ehtii seitsemän bussiin (yleensä nousen kahdeksan aikoihin). Onneksi bussipysäkki on 30 metrin päässä ulko-ovesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös