- Poliittisia puolueita,
erityisesti oikeistoa, vaikka samanlaisia oman edun tavoittelijoita ja valehtelevia paskiaisia ne kaikki on
- Konservatiiveja
- Valtionkirkkoa ja muita kollektiivimassahurmosuskontoja. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, mutta jokaisen uskon pitäisi olla henkilökohtainen asia, eikä mikään itsestäänselvyys, johon tiedoton lapsi aivopestään ilman omaa mielipidettään.
- Raiskaajat, pedofiilit ynnä muut tappotuomion ansaitsevat sekasikiöt
- Amerikka... minä en missään nimessä inhoa mitään yksittäistä amerikkalaista, mutta se koko vitun elämänasenne ja amerikkalainen vitun unelma mättää todella pahasti. Jos ottaa huomioon "intiaanien" laittamisen keskitysleireihin ja mustien kohtelun, ei amerikka jää tuumaakaan jälkeen natsi-saksan touhuista. Eikä kovin järkevä kansa voi valita sellaisia aivokuolleita imbesillejä maansa johtoon... toisaalta äänestäähän joku suomessakin kokoomusta. ;) Land of the free, home of the brave...
- EU:sta ja kaikenmaailman tuista itkevät maajussit
- Suola- ja maustekurkut, majoneesit, sinappi, ketsuppi
- Rikotut lasipullot metsäpoluilla
- Ihmiset, jota koiraa ulkoiluttaessaan keräävät koiranpaskan
muovipussiin ja sitten heittävät sen pussin kuitenkin metsään jonnekin polun varteen! Siis mitä vitun järkeä? Mä ainakin jätän sen paskan vaikka sitten ihan reilusti siihen tielle mielummin, kuin laitan ulkokultaisesti muovipussiin, ettei vaan kukaan pääse paheksumaan, ja kuitenkin dumppaan sen pussin luontoon. Ja niitä luontoon hajoaviakin pusseja on olemassa, tämä niille piheille paskiaisille tiedoksi.
- Koiran helteellä autoon jättävät idiootit ja muutkin >
- Eläinrääkkääjät >
- Teemu Mäki
- 99.9% somaleista. En ole rasisti, mutta jos kaikki muut Afrikkalaiset eivät siedä somaleita, niin jokin vika niissä on oltava.
- Lökäpöksyiset, uhittelevat kakarat lähiöiden ostareilla. Kokeilkaa joskus muitakin vastaan, kuin niitä puolustuskyvyttömiä vanhuksia. Ai niin, mutta eihän niin vitun löysissä housuissa kehity selkärankaa.
- Päivittelijät ja paheksujat yleisönosastoilla, tyyliin "kuinka tällaista ohjelmaa kuin Jackass tai Extreme Duudsonit voidaan esittää suomen televisiossa?!"
- Yltiöisänmaallisuus
- Sodanlietsojat, kuten esim. molemmat Bushit, Osama, Saddam, Blair
- Tekopyhät paskiaiset (Bush, jne.)
Viestin lähetti Ohmi
Olen huomannut, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, minkä olet varmasti sinäkin huomannut. Uutisissa näytetyt ihmisruumiit ohitetaan olankohautuksella, mutta auta armias, jos siellä näytetään poliiskoiran ampuminen tai lehdessä kerrotaan jonkun onnettoman siilirukan räjäyttäminen, niin johan alkaa olla "Pelastakaa Se Ja Se"-yhdityksiä pystyssä. Kaiken kaikkiaan kuvottavaa...
Niin, koska ihmisluonto on kovetettu sillä, että nykyään sensaatiolehtien ja jopa tv-uutisten pitää saada revittää kaikki mahdolliset tapot, surmat, murhat ja muut mahdollisimman yksityiskohtaisesti kuvineen kaikkineen. Kyllä mä olen ainakin siihen pisteeseen asti nähnyt tuota paskaa tv:stä, että ihmisen tappamisen näyttäminen tv-uutisissa ei tunnu enää miltään. Kyllä mä mielummin katson kun joku ählämi pistää toisen ählämin lihoiksi tai amerikkalainenn sotilas astuu miinaan, kuin viattomiin eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tästä syytän yksinomaan mediaa. Asiat voidaan siis kertoa, tottakai ihmisten kuuluu saada tietää tapahtunut, mutta ihmisten
ei ole mitään tarvetta tietää jokaista yksityiskohtaa jonkun panttivangin pään irtileikkaamisesta. Tai kuinka se perheenäiti valmistelikaan sekunti sekunnilta perheensä lahtaamisen. Sairasta ja tarpeetonta mässäilyä.