Mainos

Mitä asiaa inhoat yli kaiken?

• 12 123
  • 163

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Tunkki
Määrittelepä itsellesi termi anarkisti, ennenkuin käytät sitä. Viestistäsi saa äkkiä ihan vääränlaisen kuvan.

Anarkismi tarkoittaa minulle kaikenlaisen valtiovallan vastustamista ja anarkisti on tällaisen "ajatussuunnan" edustaja.

Mikä on ristiriidassa minkä kanssa viestissäni, JA:n anarkisti nro 1, nimim. Tunkki? :)

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi. Maailmasta löytyisi niin paljon korjattavaa, mutta yli kaiken vihaan rasisteja. En voi ymmärtää, että jotkut kuvittelevat olevansa etuoikeutettuja ihonvärinsä tai muiden fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi. Kyllä tällä pallolla pitäisi kaikkien olla tasa-arvoisia keskenään.

Rasismin vastaisuuttani vielä entisestään jyrkensi Skotlannista kotoisin olevaan englanninopettajaani kohdistunut väkivaltarikos, jonka seurauksena hänen käsivartensa murtui. Äärimmäisen julmaa toimintaa täysin viatonta ihmistä kohtaan. Muutenkin väkivalta kuvottaa.

Toinen ryhmä, jota vihaan koko sydämestäni ovat pedofiilit. Eikä varmaan kaipaa perusteluja.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hei, hei, hei.. hold your horses, folks!

Vihaaminen ja inhoaminen ovat kaksi eri asiaa. Otsikossa kysytäänkin, että mitä inhoat eniten. Esim. käärmeitä, sisiliskoja, hämmähäkkejä jne; eihän niitä vihata vaan inhotaan.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eniten inhoan valehtelua, myöskin ns. valkoiset valheet ovat xxxseestä. Mielestäni samalla ”rahalla” voi puhua tottakin.
Myöskin näkkileivän tai sipsien rouskuttelu inhottaa.
Sähköjohtoroikat kodin lattialla kun yrität imuroida.
Sellaiset lattialistat jotka yrittävät pysyä kiinni hengen voimalla.
Keski-ikäiset änkyräkänniset naiset, jotka senkin jälkeen kun ovat kaatuillessaan kusseet housunsa, huutavat elähtäneelle 60-luvun rokkivaarille, viivontmoor, viivont moor.
Paskantärkeät ihmiset, samoin ylisievistelevät ovat inhokkilistallani.
Perusteeton laiskuus ja ylipäänsä ”lusmuilu” ei nappaa.
Muuten kyllä kohtuu hyvin siedän tätä elämää.

Terveisin tiukkapipo

.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti fiftyeight

Vihaaminen ja inhoaminen ovat kaksi eri asiaa. Otsikossa kysytäänkin, että mitä inhoat eniten.
Hemmetin hyvä pointti! Sillä näinhän se on asianlaita. Itseltänikin tässä tiimellyksessä se unohtui ihan kokonaan että mistä keskustelussa oli alunperin kyse.
Jos sen verran sallitaan että vedän sanojani takaisin, niin toteaisin että en oikeastaan vihaa juurikaan mitään. Viha on ihan liian voimakas tunne että sen voisi nähdä kohdistuvan moneenkaan asiaan. Minun täytyisi olla melkoisen katkeroitunut ja kovia kokenut ihminen että kykenisin jatkuvasti vihaamaan joitain asioita. Se kuluttaisi minut alta aikayksikön. Inhotkaamme siis.

Varmasti tuo viha on päätään nostanut minunkin sisimmässäni, mutta sanontahan on että "viha on lyhytaikainen hulluus". Näin uskoisin sen olevan ainakin omalla kohdallani ja hyvä niin.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Lyrinna
Voi. Maailmasta löytyisi niin paljon korjattavaa, mutta yli kaiken vihaan rasisteja. En voi ymmärtää, että jotkut kuvittelevat olevansa etuoikeutettuja ihonvärinsä tai muiden fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi. Kyllä tällä pallolla pitäisi kaikkien olla tasa-arvoisia keskenään.

Oletko paljon itse tekemisissä tummaihoisten/aasialaisten ym. kanssa?
Kysyn ihan mielenkiinnosta vaan. Itse olen huikean ennakkoluuloinen esimerkiksi Helsingin keskustassa liikkuvia somaleita kohtaan, koska minulla on henkilökohtaisesti heistä huonoja kokemuksia, samoin lähipiirilläni.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla
Niin, se on hassua miten yleensä puhutaan meidän suomalaisten tai ylipäätään "valkoihoisen" rodun harrastamasta rasismista, kun tuo rasismi on ihmiskunnalle ihan tavallista oli se iho ja piirteet minkälaiset tahansa. Ei se rotuun katso. Eli sellaisia valkoisia inhoavia ja vihaavia löytyy muista roduista ihan yhtä lailla. Tämä nyt vaan on siirtomaaherruuksien ja muiden menneisiin liittyvien seikkojen takia esillä tämä meidän rotumme harrastama rasismi, mm. juutalaisia kohtaan (jotka itse nyt tällä hetkellä toimivat kuin mitkäkin natsit ja heidän tekemisiänsä ei toki saa julkisesti arvostella). Totta kai se valkoisen rodun rasismi on meille sillä tavalla tutumpaa kun tunnemme omaa historiaamme paremmin. Rasismi esim. Afrikassa taitaa kuitenkin olla aika yleistä, muutenkin kuin apartheidistä puhuttaessa. Tarkoitan nyt tällä siis alkup. mustaa väestöä ja heidän suhtautumistaan toisiin heimoihin.

Itse tunnen muutamia toisen rotuisia ihmisiä, afrikkalaisiakin ja mukavia ovat. Yleistäminen ei siis kannata, mutta juuri tänään oli veljen kanssa puhe näistä somalijengeistä sun muista mitä pääkaupunkiseudullakin liikkuu terrorisoimassa. Eli valitettavasti ne on olemassaoleva riski ja riesa. Itseäni ei kyllä tippaakaan kiinnosta törmätä tuollaiseen kuonaan ja muutenkin sellaisille kusipäille voisi langettaa kunnon rangaistuksia, oli sitten kuinka pakolaisia, köyhiä, toisenrotuisia tai syrjittyjä tahansa. Joku raja pitää kaikella olla ja minä inhoan kusipäisiä ihmisiä, oli ne sitten minkärotuisia tahansa.

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kysyn ihan mielenkiinnosta vaan. Itse olen huikean ennakkoluuloinen esimerkiksi Helsingin keskustassa liikkuvia somaleita kohtaan, koska minulla on henkilökohtaisesti heistä huonoja kokemuksia, samoin lähipiirilläni.

Nykyään asun maaseudulla, joten en juuri törmää ulkomaalaisiin. Elämäni ensimmäiset 16 vuotta asuin kuitenkin kaupungissa, Helsinkiä pienemmässä, mutta kyllä sieltäkin etnisiä vähemmistöjä löytyy. Henkilökohtaisesti minulla on heistä ihan positiivisia kokemuksia. Huomaan silti itsekin suhtautuvani varauksella esim. romaneihin, kuten monet muutkin valkoihoiset.
Toisaalta, kaikkihan niitä rikoksia tekevät. Oikeastaan pitäisi siis varoa jokaista ohikulkijaa. Kokemuksesta tiedän, että myös mukavia ja rehellisiä romaneja löytyy. Se on väärin, jos valkoihoinen hakkaa kadulla romanin ihonvärin perusteella tietämättä ihmisestä sen enempää.

EDIT: Tuli äkkilähtö koneelta. Piti vielä lisätä, että yleisesti inhoan sitä "me ollaan parempia ihmisiä kuin neekerit" -ajattelutapaa ja itsensä ylentämistä toisten rotujen edelle.

Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin työillan jälkeen voin taas tunteella sanoa inhoavani juoppoja yli kaiken. Vapaapäivänä mielipide voisi olla toinen. Siis näitä täysrappioalkkiksia, jotka ovat viimeksi käyneet suihkussa viime jouluna, haisevat helvetin pahalle ja tappelevat/pokailevat/häiritsevät muita asiakkaita tai muuten vain norkoavat kaupan ovien luona. Saisivat kuolla kaikki. En keksi (enkä ole enää pariin vuoteen keksinyt) mitään hyvää tai positiivista noista pummeista.

Samalla voin kait lämmöllä muistaa ihanaa kesäapulaistamme, joka myy näille paskiaisille kaljaa vaikka kuinka paljon, koska ei uskalla sanoa heille vastaan. Ihanaa että ollaan samassa vuorossa loppuviikko.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Inhoan ja vihaan yli kaiken negatiivisuutta. Siis tiettyjen ihmisten jatkuvaa "voi v*ttu tää on perseestä", "voi saatana se on tollo" etc. jauhantaa, johon nykypäivänä tuntuu törmäävän yhä useammin.

Selvennökseksi vielä, etten inhoa ko. ihmisiä vaan heidän asennettaan.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
Näin työillan jälkeen voin taas tunteella sanoa inhoavani juoppoja yli kaiken. Vapaapäivänä mielipide voisi olla toinen. Siis näitä täysrappioalkkiksia, jotka ovat viimeksi käyneet suihkussa viime jouluna, haisevat helvetin pahalle ja tappelevat/pokailevat/häiritsevät muita asiakkaita tai muuten vain norkoavat kaupan ovien luona. Saisivat kuolla kaikki. En keksi (enkä ole enää pariin vuoteen keksinyt) mitään hyvää tai positiivista noista pummeista.

Mikä on siis tämä paikka, jossa pääkaupunkiseudun miespuoliset Jatkoajan kirjoittajat viettävät aikaansa näin kesäaikaan?

Kysyn siksi, että olen ensi viikolla tulossa Helsinkiin käymään pitkän lomani jälkeen ja olisi mukava nähdä vanhoja tuttuja.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Edelleen minä inhoan punajuuria. Sitten kun punajuuret ovat poistettu maapallolta, niin alan ehkä opettelemaan vihaamaan jo jotakin...

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
Itse inhoan jokereita,tps:ää,pahalle haisevia ihmisiä,suolakurkkuja,ulkomaalaisia kotimaassani(neekerit,kurdit,mannet),hip hoppia,rappia,teknoa,kommunis(mia)teja,hippejä,huumeita,popedaa,eppu normaallia jne jne....

Viimeksi muokattu:

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Jackman
Itse inhoan jokereita,tps:ää,pahalle haisevia ihmisiä,suolakurkkuja,ulkomaalaisia kotimaassani,hip hoppia,rappia,teknoa,kommunis(mia)teja,popedaa,eppu normaallia jne jne....

Niin, koska olet vielä aika nuori. Et ole elänyt silloin, kun Neuvostoliitto oli todellinen uhka, olutta sai ainoastaan, kun tilasi ruokaa, musiikkia kuuli sunnuntaisin kirkossa ja koulun kevätjuhlassa ja Pate Mustajärvi oli lapsi.

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
Viestin lähetti Tunkki
Niin, koska olet vielä aika nuori. Et ole elänyt silloin, kun Neuvostoliitto oli todellinen uhka, olutta sai ainoastaan, kun tilasi ruokaa, musiikkia kuuli sunnuntaisin kirkossa ja koulun kevätjuhlassa ja Pate Mustajärvi oli lapsi.

Arvasin jos kirjoitan tänne asioista mitä inhoan niin se menee tähän mutta tulipa nyt kokeiltua.Jatkakaa te "aikuiset" tästä.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Jackman
Arvasin jos kirjoitan tänne asioista mitä inhoan niin se menee tähän mutta tulipa nyt kokeiltua.Jatkakaa te "aikuiset" tästä.

Jatka ihmeessä vaan. Nyt vasta huomasin, että nimesihän on Tunkkimies!

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
inhokkini:

lapsellinen inttäminen turhista asioista (yleensä koskien G.W.B:ia)

7 päivää

rikotut kaljapullot keskellä katua

verkkolippikset

kaikki muotin (huom.ei muodin) mukainen olemus ja muka tyylikäs pukeutuminen kun kadulla tulevista joka toinen pukeutuu samanlaisiin H&M:n kuteisiin.

nykynuorison pukeutuminen yleensä

EDIT: Lehtikauppiaat ja verkostomarkkinointi

notta perkele.

Viimeksi muokattu:

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suoraan sanottuna mikään ei tunnu niin vittumaiselta kuin jalkapohjista kutittaminen.
Se on asia mihin meikäläinen ei vaan kertakaikkiaan pysty suhtautumaan huumorilla.

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Kyllähän sitä inhottavaa on maailma täynnä, esim. Sodat ja muut hirveydet mitä ympäri planeettaamme tapahtuu...

Mutta, yksi asia mitä tällä hetkellä inhoan on maanviljelijät! Tossa kesä-heinäkuun vaihteessa viikon päivät jouduin kuuntelemaan, kun erään kylän maanviljelijät kehuskelivat millä eri keinoin pystyvät kusettamaan yhteiskunnalta/EU:lta fyrkkaa! Kyllä siinä kovempikin kaupunkilaisloinen reippaasti toiseksi jäi!

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jackman
Itse inhoan jokereita,tps:ää,pahalle haisevia ihmisiä,suolakurkkuja,ulkomaalaisia kotimaassani

Mahtaa olla hankalaa kannattaa HIFK:ta kun inhoat suurta osaa avainpelaajista...Mutta ei siinä mitään, jatka toki valitsemallasi linjalla. Buuaatko muuten aina kun Harkins koskee kiekkoon?

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kahden Minuutin Viha!

Vihaan:

-punikkeja(vasemmistolaiset, kommunistit ja stalinistit)
-mustalaisia
-ääriuskovaisia
-raukkamaisuutta
-varastamista
-välinpitämättömyyttä kanssaihmisistä
-tekopyhyyttä

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Tähän voisin todeta sen, että mielestäni ei ole rasismia suhtautua negatiivisesti huonosti käyttäytyviin ulkomaalaisiin. Samalla tavalla sitä saa vittuuntua ihmiseen rotuun tai syntyperään katsomatta, jos on aihetta.

Sen sijaan rasismia on nimenomaan rodun vuoksi tapahtuva syrjintä, johon ei ole mitään syytä ja joka kohdistuu tiettyihin yksilöihin.

Itselläni ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, koska minulla ei ole heistä huonoja kokemuksia. Työkavereistani suuri osa on ulkomaalaisia ja täytyy ihan nostaa hattua heille. Todella kovasti työtä tekeviä, hauskoja heppuja ja todella päteviä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa. No, inhoan seuraavia asioita:

- jatkuva välinpitämättömyys, itsekkyys ja vastuuttomuus
- Janssonin kiusaus

Siinäpä ne taisivat olla. Henkilökohtaisesti käsitän inhoamisen sellaiseksi tunteeksi, ettei se käy esimerkiksi sotaa kohtaan koettavaksi. Mutta jokainen inhotkoon ihan rauhassa mitä haluaa, kunhan ei anna inhonsa häiritä muita. Eikös sellainen paikkakunta ole olemassa, kuin Inha?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Inhoan niitä "suvaitsevaisia" tyyppejä, jotka eivät vapaamielisyydessään ja suvaitsevaisuudessaan anna muiden ihota toisia kaikessa rauhassa. ;)

Lisäksi inhoan huonosti tehtyä työtä, lupausten rikkomista, pikaruokaa ja kehnoa viskiä, sekä hopeasijoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy