Mainos

Mitä asiaa inhoat yli kaiken?

• 12 119
  • 163

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Hippejä, kettutyttöjä, vasemmistolaisia, mielenosoittajia, USA-vihaajia jne.

Kun nämä kaikki yhdistetään niin saadaankin oikein trendikäs ihmistyyppi, jonka edustajat voitaisiin omasta puolestani kaikki sulloa samaan kuoppaan.

Tästä ihmisryhmästä voidaan käyttää yhteisnimitystä; kettutyttö. Esim. Markus Drake on hieno esimerkki kettutytöstä.

Peace out.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
SOTAA

Tosin historiafriikille ihmiskunnan käymät sodat ovat loputon aarreaitta. Sodat ovat suuresti aiheuttaneet myös sen, että kaikenlainen tekninen kehitys on harppaillut valtavin askelin eteenpäin juuri sotien aiheuttaman tilanteen takia?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mykyrokkaa ja Jokereita. Ja Karjala-olutta. En osta vaikka maksaisivat.

edit. Hetkinen, eikös tämän tyyppinen ketju ollut jo olemassa?

Tuli mieleen tuosta sodasta ja siitä, että ilman sotia ei olisi ydinvoimaa ja sotien takia ei ole aurinko- ja tuulivoimaa...

Viimeksi muokattu:

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Inhoan kapeakatseisuutta, mustavalkoajattelua ja tosikkomaisuutta.

Inhoan myös kaikkia besserwissereitä, perseennuolijoita, seurueen narreja, liiallista pilkunnussintaa raha-asioissa.

Ja ruutulippukorkkista Karjala-olutta.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Putkinäköisiä sekä ennakkoluuloihin ja -asenteisiin mielipiteensä perustavia konservatiiveja. En myöskään pidä ihmisistä, jotka eivät keskustelupalstoilla perustele mielipiteitään, eivätkä myöskään vaivaudu lukemaan ainakaan ajatuksella edellisiä viestejä. Äärimmäisen turhauttavaa yrittää keskustella sellaisten kanssa. Olen ollut havaitsevinani, että usein ensiksimainitut ovat myös viimeksimainittuja.

Tähän on sitten turha sotkea kaikki konservatiivit, on niitä fiksujakin. Itsekin tietyissä asioissa heihin lukeudun. Jääköön lukijan arvioitavaksi, konservatiiveihin vaiko fiksuihin kuulun.. (tähän hymiö)

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti fiftyeight
Mykyrokkaa ja Jokereita.

Mä taas diggaan Jokereita sillai. En siis tollai vaan sillai. ;-)

Ruoka (?): kala, ruispuuro, sydän, maksa, munuaiset, haima, perna, suoli eikä kivekset mene ruokatorvesta alas.

Liikenne: mä inhoon, kun jossain maalaiskylässä ei ole tienviittaa sinne minne olen menossa.

Urheilu: Tappara kahvaa!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Playmaker
mielenosoittajia, USA-vihaajia jne.
Juu kyllä kaikkeen pitää olla tyytyväinen eikä turhaan panna kampoihin. Systeemi kaipaa juuri sellaisia lampaita. Sillä tavalla Adolf Hitlerin ja George W Bushin ja Osama Bin Ladenin kaltaisten heppujen teettämät duunit on oikeutettu. "Tein vain mitä käskettiin".

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IHMETTELEN SUURESTI SUURILLA KIRJAIMILLA SITÄ ASIAA, ETTÄ TÄHÄN MENNESSÄ MINUN LISÄKSENI KUKAAN MUU EI INHOA SOTAA?

Onko meillä Suomessa asiat liian hyvin?

timosusi

Jäsen
Viestin lähetti Predator
IHMETTELEN SUURESTI SUURILLA KIRJAIMILLA SITÄ ASIAA, ETTÄ TÄHÄN MENNESSÄ MINUN LISÄKSENI KUKAAN MUU EI INHOA SOTAA?

Olisikohan aika harvoilla palstan käyttäjistä kokemusta sodista...

EDIT: Niin kuinka vanha käyttäjä Predator olikaan?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi, niitä voisi luetella loputtomiin. Mielestäni maailmassa inhottavia asioita löytyy loputtomiin. Kun vieläpä olen tälläinen inhoihminen, valitettavasti.

Ehkä yksi inhottavuuden suurimpia huippuja on saituus. Erityisen inhottavaksi sen tekee se että olen itse juuri saita ihminen. Joskin olen siitä hieman eroon päässyt, siellä se silti aina kummittelee taustalla.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
HIFK:n kotipeleissä kaudella 2003-2004 "soinut" DNA:n "laa laa laa laaaaaa!" mainos... argh!!! Noutaja#9 osaa laulaa sen läpi jos joku haluaa kuulla...

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
No jos kerran ihan vakavasti kyselet niin tässä lista:

SOTA
VAKAVA SAIRAUS
LUONNON KATASTROFI
KÖYHYYTTÄ
NÄLKÄ
KAIKENLAINEN VILPPI JA KUSETUS

Aikaisemmin otin hieman vasemmalla kädellä (olenhan IFK:n kannattaja ;-) ) ja lähtökohtana oli tämän päiväinen elämäni jossa ei ole yllä mainittuja, ja toivottavasti ei tule olemaan kohdallani.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
HIFK:n kotipeleissä kaudella 2003-2004 "soinut" DNA:n "laa laa laa laaaaaa!" mainos... argh!!!

Aika jännä. Mä pidin siitä. Eihän se siis helvetti lätkämatsiin sopinu mutta mulle tuli jonkin sortin nirvana aina kun kuulin sen ja mua rupes nukuttamaan.
Ehkä mä nyt itsekin ymmärrän miksi et pitänyt siitä...

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Predator

Sota on toki aina hirveä asia, mutta kun otat kotimaamme viestissäsi esiin, meillä ei olisi asiat liian hyvin jos paria kolmea viime vuosisadan sotaa ei olisi käyty.

Sitten omaan listaan:

-Selkäänpuukotus
-Paskantärkeys
-Tekopyhyys
-Kommunismi
-Mustalaiset
-Israelin ja USA:n toiminta lähi-idässä
-euro
-Jehovan todistajat, mormonit ym. hihhulit
-Hipit
-Anarkismi vain anarkian takia (esim. lipun polttajat itsenäisyyspäivänä linnan edessä)
-turun murre

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tottakai sotaa. Tai oikeastaan... en inhoa sotaa, vihaan sitä. Siitäkin huolimatta että ilman sotia olisi moni asia jäänyt keksimättä tai keksitty myöhemmin. Tai ehkä juuri siksi.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Predator

Okei, mä voin ruveta inhoamaan sotaa.

INHOAN SOTAA!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti timosusi
Olisikohan aika harvoilla palstan käyttäjistä kokemusta sodista...

EDIT: Niin kuinka vanha käyttäjä Predator olikaan?

Jos ei sinulla ole omakohtaista kokemusta sodista, niin ei se silti selitä sitä, että olet täysin tunteeton katsoessasi omalta sohvaltasi (perunalastujen ja cociksen seasta) tv-uutisista hiiltyneitä ruumiita ja repaleisia ihmisiä... sotia käydään koko ajan eri puolilla maapalloa. Vai etkö ole huomannut?

Ja mitäs se minun ikäni tähän liittyy? Olen 48-vuotias, jos se sinua jotenkin helpottaa.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti tuuski
Sota on toki aina hirveä asia, mutta kun otat kotimaamme viestissäsi esiin, meillä ei olisi asiat liian hyvin jos paria kolmea viime vuosisadan sotaa ei olisi käyty.

Sitten omaan listaan:

-Selkäänpuukotus
-Paskantärkeys
-Tekopyhyys
-Kommunismi
-Mustalaiset
-Israelin ja USA:n toiminta lähi-idässä
-euro
-Jehovan todistajat, mormonit ym. hihhulit
-Hipit
-Anarkismi vain anarkian takia (esim. lipun polttajat itsenäisyyspäivänä linnan edessä)
-turun murre

Määrittelepä itsellesi termi anarkisti, ennenkuin käytät sitä. Viestistäsi saa äkkiä ihan vääränlaisen kuvan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Okei, mä voin ruveta inhoamaan sotaa.

INHOAN SOTAA!

En usko. Tässä on kuitenkin joku takaportti taas. Ai joo, viestien lukumääräni kasvoi taas kivasti, niinkuin sinunkin kohdallasi.
Viddu me ollaan trollikunkkuja?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vakavasti puhuen:

1. Sodat
2. Kaikki tappavat tai muuten vakavat sairaudet
3. Väkivalta
4. Huumeet
5. Rikollisuus
6. Köyhyys

Huumorilla värittäen:

1. Nykyinen Lopetusministerimme, Tuula Haatainen
2. Krapula
3. Tre Kronor
4. Kansantaloustiede
5. Kettutytöt
6. Paha ruoka
7. Anarkistit
8. Tuulivoima
9. Green Peace
10. Siivoaminen
11. Ruotsin kieli
12. Aikaiset aamuheräämiset
13. Mamba, Suurlähettiläät, Mikko Kuustonen ja Tommi Läntinen

timosusi

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Jos ei sinulla ole omakohtaista kokemusta sodista, niin ei se silti selitä sitä, että olet täysin tunteeton katsoessasi omalta sohvaltasi (perunalastujen ja cociksen seasta) tv-uutisista hiiltyneitä ruumiita ja repaleisia ihmisiä... sotia käydään koko ajan eri puolilla maapalloa. Vai etkö ole huomannut?

Ja mitäs se minun ikäni tähän liittyy? Olen 48-vuotias, jos se sinua jotenkin helpottaa.

Pahoittelen että unohdin laittaa viestiini hymiön.
Ja mitä kysymykseen tulee, niin ihmisen on paljon helpompi inhota jotain itselleen konkreettista. Se ei paljon tavallista suomalaista mattimeikäläistä hetkauta jos raketti niistää 20 arabia, mutta annas olla kun naapuri ostaa uuden auton. Ja tietysti niille arabeille olisi myös ihan sama vaikka karhut söisi suomalaiset sukupuuttoon, kunhan OPEC ei laske öljyn hintaa. Ei sillä että sanoisin sen olevan jotenkin hienoa tai oikein, mutta niin suurin osa ihmisistä kuitenkin käsittääkseni toimii. Suurimmalle osalle palstan lukijoita varmasti sota edustaa ainakin osittain sitä TV-kuvaa, joka kyllä sitten loppuu samaan aikaan kuin uutisetkin. Kunnioitukseni sinne suuntaan mikäli pahoittelet mielessäsi sotien uhrien, keitä he sitten ovatkaan tai missä asuvatkaan, kohtaloa myös silloin kun sieltä televisiosta tulee jääkiekkoa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo sota on vihaamisen kohteena hiukan hankala tapaus. Näin nykysuomen asukkaana tuo sota on aika kaukainen asia, vaikka ei niin kaukaa meidänkin valtion historiasta tuostakin kokemuksia löytyy. Hyvin paljolti nämä veteraanit ja heidän tekonsa kuitenkin tuntuu historialta, jota kunnioittaa siis heidän saavutuksiaan, mutta sen todellisesta luonteesta ei ole monella kunnolla hajuakaan. Kirjoitettu kertoo faktoja karmeitakin kaikessa raadollisuudessaan, mutta ei välitä tunteita silti riittävästi. Ainoastaan ehkä kuvitellaan asioita, mutta totuus on ollut jotain paljon sekavampaa ja hirmuisampaa kuin mitä me ajattelemme pienillä aivoillamme. Näin minä uskoisin, en tietysti voi tuntea jokaisen ajatuksenjuoksua tarkalleen ja määritellä. Ehkä veteraanien lisäksi sota-aikana lapsia olleet ja jossain määrin pula-aikana syntyneet ja eläneet voivat jotain jälkimaininkeja kokea asiasta. 60-luvulta eteenpäin syntyneet voisin kyllä jo täysin laskea pois tuosta vaikutuspiiristä.

Sotaa en osaa vihata, joskaan en tietystikään siitä mitenkään pidä tapahtumana ja sellaisia minnekään toivo. Ilman sotia ei voi kuitenkaan elää, sanotaan nyt tälläkin tavalla ja jos oikein viisastellaan niin eipä voi elää montaa muutakaan inhon ja vihan kohdettakaan. Niin kovin kuin antipatioita tunnetaankin, niin kaiken toimivuuden kannalta ne on tarpeellisia. Sotiakin kun on ollut niin kauan kuin ihmiskunta on ollut olemassa ja tulee olemaan.

Ehkä sodissa vihattavinta on niiden syyt, ei välttämättä sota itsessään, joka on minusta ehkä enemmänkin surullista kuin vihattavaa. Surullista sikäli miten monen kohtalo on siihen joutua tahdostaan riippumatta ja tulevaisuus voi tuhoutua silmänräpäyksessä.

Typerät asiat ovat niitä vihattavimpia. Typerät asiat jotka helposti olisi vältettävissä jos jaksaisi käyttää järkeään ja välttää ne. Asiat jotka aiheuttavat muille ja omalle itselleenkin vain harmia ja surua.

No se siitä viisastelusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy