Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
En puutu ketjuun sen kummemmin, mutta Beemanin aika kärkkäästä kommentista tuli mieleen, että kuka työmaalla on se korkein auktoriteetti, joka vastaa työmaasta.
Nimenomaan. Beeman on kyllä toivottavasti pohjimmiltaan samaa mieltä, mutta hän pyrkii nyt kääntämään kaiken negatiiviseksi, kun mainitsin kyseisen asian esimerkkinä niistä kahdesta asiasta millä on työmaalla merkitystä, töiden valmistuminen ja työturvallisuus.
Seuraavaksi hän rinnastaa asian nettipersoonaani ja sen persoonan perusteella ajattelee että huutelen "~BREASTS JUOPPO HOMO SUKSI VITTUUN" työmaalla jokaiselle työmiehelle, ja että myhäilen siihen päälle ennenkuin siirryn työmaatoimistoon masterboimaan. Loogista...
(todellisuudessa nimittäin masterboin mieluummin työmaan wc:ssä)
Eli toisin sanoen sinun mielestäsi kun kirjoittaa vapaan puolelle niin voi jauhaa samaa sontaa vuodesta ja viestistä toiseen?
Missä ketjuissa kyseiset termit tai niistä jauhaminen ovat selkeästi häirinneet asiasisältöä tai keskustelua?
Ymmärrän eron ja ymmärrän kaiken muunkin mitä puhuit ilman holhoavaa asennettasikin. Sinäkö olet se korkein auktoriteetti joka päättää kuka on milloinkin tarpeeksi selvä töitä tekemään tai osaa tehdä työnsä tarpeeksi hyvin vai kutsutko peräti poliisit paikalle puhalluttamaan?
Olet kova inttämään ja jos osaat käyttää sitä työelämässäsi puhelimessa esimerkiksi silloin kun paikalle pitää saada pikahälytyksellä nosturi tai väärinlähetetyt tavarat ilmaiseksi nopeasti. Voit olla myös arka hiirulainen joka ei saa suutaan auki silloin kuin pitäisi, tai voit olla kiukkuinen äksyilijä joka haluaisi saada paljon aikaan mutta ei saa. Niin voin olla minäkin. Sepä tässä on, mikä on todellisuutta ja mikä tarinaa netissä. Asioista voi kuitenkin ottaa selvää ja suositeltavaa on ennakkoasenteiden jättäminen kotiin, sillä muuten sinua saatetaan viedä kuin pässiä narikassa.
Siinä vaiheessa vain kun ymmärrät taas tahallasi väärin, kun kyselet haenko poliisin puhallutusta lauseiden "selkeästi häiritsee hänen työntekoaan" ja "kymmenen senttiä metrillä" jälkeen, et edes halua ymmärtää lausetta jonka juuri kirjoitin. Kyllä minä olen kuule juuri tarpeeksi pätevä mies arvioimaan pysyykö mies pystyssä vai ei. Oletko sinä?
Vieläkään ei selvinnyt viestistäsi millainen on koulutustaustasi ja mikä on historiasi työmaalla muun värisessä kuin valkoisessa kypärässä.
Koulutustaustani selviää profiilistani. Työkokemusta duunarina minulla on työmailta vähemmän kuin se pari vuotta. Arviointisi menee kuitenkin täysin pieleen. Ne henkilöt jotka ovat vihoitelleet minulle luettelin jo aiemmin, ja nyt kysynkin ontuvaa logiikkaasi muuten - mistä lähtien hyväntuuliset tyypit ja pillujutut eivät ole kiinnostaneet rakennusmiehiä?
Entä kuinka voit edelleen ymmärtää lauseen "en neuvo heitä töissä jotka he osaavat hyvin" täysin päinvastoin? Minä kun luulin että nuori sälli joka menee neuvomaan vanhaa muuraria siinä miten murikkansa lyödä pinoon oli se torspo?