Mistä on pienet nettikirjoittajat tehty?

  • 26 460
  • 170

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En puutu ketjuun sen kummemmin, mutta Beemanin aika kärkkäästä kommentista tuli mieleen, että kuka työmaalla on se korkein auktoriteetti, joka vastaa työmaasta.

Nimenomaan. Beeman on kyllä toivottavasti pohjimmiltaan samaa mieltä, mutta hän pyrkii nyt kääntämään kaiken negatiiviseksi, kun mainitsin kyseisen asian esimerkkinä niistä kahdesta asiasta millä on työmaalla merkitystä, töiden valmistuminen ja työturvallisuus.

Seuraavaksi hän rinnastaa asian nettipersoonaani ja sen persoonan perusteella ajattelee että huutelen "~BREASTS JUOPPO HOMO SUKSI VITTUUN" työmaalla jokaiselle työmiehelle, ja että myhäilen siihen päälle ennenkuin siirryn työmaatoimistoon masterboimaan. Loogista...

(todellisuudessa nimittäin masterboin mieluummin työmaan wc:ssä)

Eli toisin sanoen sinun mielestäsi kun kirjoittaa vapaan puolelle niin voi jauhaa samaa sontaa vuodesta ja viestistä toiseen?

Missä ketjuissa kyseiset termit tai niistä jauhaminen ovat selkeästi häirinneet asiasisältöä tai keskustelua?

Ymmärrän eron ja ymmärrän kaiken muunkin mitä puhuit ilman holhoavaa asennettasikin. Sinäkö olet se korkein auktoriteetti joka päättää kuka on milloinkin tarpeeksi selvä töitä tekemään tai osaa tehdä työnsä tarpeeksi hyvin vai kutsutko peräti poliisit paikalle puhalluttamaan?

Olet kova inttämään ja jos osaat käyttää sitä työelämässäsi puhelimessa esimerkiksi silloin kun paikalle pitää saada pikahälytyksellä nosturi tai väärinlähetetyt tavarat ilmaiseksi nopeasti. Voit olla myös arka hiirulainen joka ei saa suutaan auki silloin kuin pitäisi, tai voit olla kiukkuinen äksyilijä joka haluaisi saada paljon aikaan mutta ei saa. Niin voin olla minäkin. Sepä tässä on, mikä on todellisuutta ja mikä tarinaa netissä. Asioista voi kuitenkin ottaa selvää ja suositeltavaa on ennakkoasenteiden jättäminen kotiin, sillä muuten sinua saatetaan viedä kuin pässiä narikassa.

Siinä vaiheessa vain kun ymmärrät taas tahallasi väärin, kun kyselet haenko poliisin puhallutusta lauseiden "selkeästi häiritsee hänen työntekoaan" ja "kymmenen senttiä metrillä" jälkeen, et edes halua ymmärtää lausetta jonka juuri kirjoitin. Kyllä minä olen kuule juuri tarpeeksi pätevä mies arvioimaan pysyykö mies pystyssä vai ei. Oletko sinä?

Vieläkään ei selvinnyt viestistäsi millainen on koulutustaustasi ja mikä on historiasi työmaalla muun värisessä kuin valkoisessa kypärässä.

Koulutustaustani selviää profiilistani. Työkokemusta duunarina minulla on työmailta vähemmän kuin se pari vuotta. Arviointisi menee kuitenkin täysin pieleen. Ne henkilöt jotka ovat vihoitelleet minulle luettelin jo aiemmin, ja nyt kysynkin ontuvaa logiikkaasi muuten - mistä lähtien hyväntuuliset tyypit ja pillujutut eivät ole kiinnostaneet rakennusmiehiä?

Entä kuinka voit edelleen ymmärtää lauseen "en neuvo heitä töissä jotka he osaavat hyvin" täysin päinvastoin? Minä kun luulin että nuori sälli joka menee neuvomaan vanhaa muuraria siinä miten murikkansa lyödä pinoon oli se torspo?
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
LOL

Ketjun kaksi ensimmäistä viestiä pistivät kieltämättä kyllä hymyilemään.. ei tosin sisällön, vaan kellonaikojen vuoksi. Kun ketju ei tunnin jälkeen avaamisestaan saanut ainoatakaan vastausta, niin ei muuta kun lisää boldattuja sanoja sikinsokin ja voilà: ketju pinnalla ja oma nimimerkki taas turvallisesti esillä. :)

Terveisin hyvää huumoria ymmärtämätön, kateellinen internet-tosikko.
>:(
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Jumalauta kun sataa vettä ja viimeinen työpäivä takana ja viinipullo tyhjä ja muuten kyllä hyvä fiilis. Vesisade on hieno juttu. Hyvä perunoille ja etanat viihtyy.

Mutta, piti lähteä oikein katsomaan, että mitä se Awe täällä heiluu, kuulemma.

Awen Awaus on kyllä aika neutraalia energiaa ja ajatusta herättävää. Ihan tässä herkistyy, mutta yllättävän moni kohtaa sen negatiivista energiaa ympärilleen levittäen, omalla luvalla.

Kummastelen.​

Moni voi pahoin, vaikka ei ole edes lukenut, mutta pidättää oikeuden kylvää pahaa siementä, kauas ja lähelle.

Awelle itselleen kuitenkin haikh faiv - ketju elää, normaalistihan modesedät tukahduttavat kaikki tällaiset yritykset jo alkumetreillä. Noh, annoit (ennätit) itse vähän vauhtia, etkä jättänyt tuuliajolle. Veri klever...

Analyyzini tuloksena Awea vituttaa, ainakin vähän. Tai turhauttaa, tämä paikka, jossa on kiva lukea ja josta on kiva imeä. Mutta se negatiivinen energia, jota täältä saa aivan liikaa, on jotenkin niin suomalaisen masokistista ja tarttuvaa. En suosittele tämän taudin vastaanottoa.

Ei meillä ole oikeus voida hyvin, ei ainakaan minulla ja silloin ei kyllä sinullakaan. Hä?

Oman itsensä toteuttaminen ja kasvattaminen näppäinten takaa tulisi tapahtua uusin työkaluin. Minä olen antanut jo aikoja periksi, kaverikin lopetti jo hirvittävän tuotantonsa, kieltäytyy heittelemästä lisää helmiä sioille.

Itse en ole koskaan kaivannut ignore-nappuloita, vaan positiivinen/negatiivinen valikko olisi minulle se mieluinen, nappula, josta valita mille linjalle lähtee. Siis jonkinlainen tunnelmafiltteri. Sillä voisi sitten sulkea pois kaikki, jotka tekevät karhunpalveluksen ympäristölleen, myrkyttämällä.

Miksi tullaan tänne nettiin okselle? Äiti kyllä kuuntelee, jos puhuu.

Myös keskustelutraditio Internetissä kaipaa vallankumousta, joka lähtee ihmisesta itsestään, eikä jostain moderaattorista.

Poika heräs. Varmaan paskantanut housuihinsa. Mutta nauraa heti, kun saa lämmintä vettä suihkusta perseeseen. Yksinkertaista. Lapsi voi hyvin.

Oli mulla muutakin, mutta en enää muista.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleenkään kenenkään ei tarvitse mitään muuttavaa vain sen takia että minä en niistä pidä. Ketjua lukiessa tosin tuntuu että niistä pitävät on vähemmistössä muihin nähden.
Tämä ketjuhan on erittäin hyvä siksi, että täällä kaikki voivat purkaa pahaa oloaan häiritsemättä muita ketjuja. Voisi kyllä mun puolesta siirtyä Kierrätyskeskuksen puolelle, niin normikäyttäjää ei hirveämmin haittaisi. Sanoisin myös, että neutraalilla asenteella Awen juttuihin suhtautuvat (=se ylivoimainen enemmistö) ei täällä hirveämmin esiinny.

Sinäkö olet se korkein auktoriteetti joka päättää kuka on milloinkin tarpeeksi selvä töitä tekemään tai osaa tehdä työnsä tarpeeksi hyvin vai kutsutko peräti poliisit paikalle puhalluttamaan? Vieläkään ei selvinnyt viestistäsi millainen on koulutustaustasi ja mikä on historiasi työmaalla muun värisessä kuin valkoisessa kypärässä. Epäilen suuresti että olet suoraan koulusta ison johtajan saappaisiin astunut "know it all"
WTF? Kenen pitäisi pitää huoli työntekijöiden työkunnosta jos ei työnjohtajan? Ottamatta kantaa Awen koulutustaustaan (se tuskin on kenenkään muun asia kuin hänen ellei kertoa halua) miten koulun penkiltä pitäisi tulla työelämään? Kesätöiden lisäksi vähintään 5 vuotta lankunkantoa ennen kuin on lupa pistää valkoinen kypärä päähän? Jos täällä joku on katkera niin...
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mistä on pienet maken veivi jr:t tehty?

Mutta mikä on perusjatkoaikalaisen arvo?

~BREASTS
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kiitos kysymästä. Ikää ketjulla on vasta puolitoista tuntia ja minusta tuntuu että pääsemme vielä alkuun ja tulemme mukavasti toimeen keskenämme kun muistamme löysätä vyötä ja ottaa rennosti.

Hehe. Jälkiviisaasti voisi sanoa, että "totta toinen puoli". Vyö on muutamilla unohtunut ehkä hieman kireälle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos Turenki elemenation game olisi voimassa antaisin Golden Awelle ainakin kaksi miinusta heti kättelyssä, syy: Aivan liian pitkä avaus, ei jaksa lukea. Ihan sama mikä tämän ketjun ideana on.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ketjun kaksi ensimmäistä viestiä pistivät kieltämättä kyllä hymyilemään.. ei tosin sisällön, vaan kellonaikojen vuoksi.

Vitutusketjun toinen viesti näytti aikanaan odottaneen aikanaan ainakin tunnin. Ei minusta yhtään huonosti.

Analyyzini tuloksena Awea vituttaa, ainakin vähän. Tai turhauttaa, tämä paikka, jossa on kiva lukea ja josta on kiva imeä. Mutta se negatiivinen energia, jota täältä saa aivan liikaa, on jotenkin niin suomalaisen masokistista ja tarttuvaa. En suosittele tämän taudin vastaanottoa.

Negatiivisesta energiasta saa aluksi lisää virtaa, mutta jossain vaiheessa se turruttaa. Kumpi on parempaa, olla itsenäinen, yksin ja onnellinen, vai yhdessä onneton ja hapan? Ajatukset ja mielikuvitus eivät ainakaan jälkimmäisessä lennä, eikä synny mitään luovaa. On löydettävä uusi metsä, tai aukea johon istuttaa uusi metsä. Voi olla ettei koskaan ehdi nähdä metsän kasvavan suureksi, mutta tietää että joku siemenistä onnistuu kasvamaan suureksi puuksi.

Oman itsensä toteuttaminen ja kasvattaminen näppäinten takaa tulisi tapahtua uusin työkaluin. Minä olen antanut jo aikoja periksi, kaverikin lopetti jo hirvittävän tuotantonsa, kieltäytyy heittelemästä lisää helmiä sioille.

En aio lopettaa vielä. En ole ratkaisu uudeksi työkaluksi, mutta voin toivottavasti auttaa niiden etsinnässä. Lentoa...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vähän kunnioitusta kaverille, joka on sentään uutteroinut yli 30 viestiä vuorokauden aikana puolustaakseen omaa ketjuaan. My point being:

Jos kaiffari on noin varma itsestään ja omasta egostaan kuin antaa meille ymmärtää, miksi helvetissä hänelle on noin tärkeää perjantai-iltana heinäkuussa vahtia, mitä hänestä kirjoitetaan.

No joo, miksi mulla on aikaa perjantai-iltana heinäkuussa pohtia tämmöisiä koneen ääressä? Ehkä siksi, että olen naimisissa ja isä ja there's no way out.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No joo, miksi mulla on aikaa perjantai-iltana heinäkuussa pohtia tämmöisiä koneen ääressä? Ehkä siksi, että olen naimisissa ja isä ja there's no way out.

Älä hyvä mies selittele vaan lue viestejä. Esim. tämä.

Sitten menet ja etsit ne viestit jossa vakuuttelen olevani itsevarma menestyjä. Onko se että joku ärsyyntyy nettikirjoituksista synonyymi menestykselle? Älä viitsi. En minä niin kaukana todellisuudesta ole.
 
Pistetäänpäs Goldenawelle kysymys, että kasvaako se muna, kun nettipersoonaa tuodaan esiin tällaisten ketjujen kautta?

Ja toisaalta. Toimiiko esim. baarissa iskurepliikki: "Moi, mä oon goldenawe ja mul on muuten jatkoajassa oma ketju."?
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vitutusketjun toinen viesti näytti aikanaan odottaneen aikanaan ainakin tunnin. Ei minusta yhtään huonosti.
Nopean tarkistuksen mukaan 54 minuuttia, ja ketju luotiin aamupäivällä, kun vastaavasti sinun ketjusi viideltä iltapäivällä. Kumpaankohan aikaan yleensä on enemmän käyttäjiä linjoilla? Yhdentekevää mulle, mutta jos vertailemaan aletaan, niin ollaan sitten tarkkoja ja otetaan edellämainitut seikat huomioon.

Jos kerran olit niin varma, että ketjusi tulisi saavuttamaan suuren suosion, sopii varmasti kysyä, miksi ylipäätään lähetit uuden viestin, jonka sisällöllisestä annistakin voidaan olla montaa mieltä, etkä esimerkiksi editoinut sitä jälkeenpäin avaukseesi, jos se välttämättä oli saatava mukaan.

Terveisin utelias tosikko.

P.S. Minä en muuten sitten tarvitse linkkiä lähettämääsi "Kenestä tämä ketju kertookaan?"-viestiin. Olen sen lukenut, enkä kiltisti sanottuna löytänyt siitä juuri asiaa. Kenestähän se sit kertoo??? =O
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
P.S. Minä en muuten sitten tarvitse linkkiä lähettämääsi "Kenestä tämä ketju kertookaan?"-viestiin. Olen sen lukenut, enkä kiltisti sanottuna löytänyt siitä juuri asiaa. Kenestähän se sit kertoo??? =O

En todellakaan ala vertailemaan sillä en tiedä kuinka täysin epäolennaisilla asioilla saivartelu liittyy ketjuun.

Tai no tavallaan, kertoohan tämä myös ihmisistä joilla on liikaa aikaa miettiä mihin aikaan ketjunavaukset ovat syntyneet. Onko täällä jotain ampiaisia huoneessa? Jos tuo viesti on sinulle liian vaikeaselkoinen, tämä koko ketju on selkeä esimerkki kyseisen viestin pakkansapitävyydestä. "He kohtasivat vuoren jota he eivät osanneet kiertää tai ylittää, joten he piirsivät sen kylkeen merkin! Kuudentena päivänä satoi, ja tuo merkki huuhtoutui sateen mukana". Rauhaa ja ja ja ja rakkautta.

Pistetäänpäs Goldenawelle kysymys, että kasvaako se muna, kun nettipersoonaa tuodaan esiin tällaisten ketjujen kautta?

Kiitos Blackie.

Ja toisaalta. Toimiiko esim. baarissa iskurepliikki: "Moi, mä oon goldenawe ja mul on muuten jatkoajassa oma ketju."?

Hei, Lakaisija, kiitos kysymyksestäsi. Suosittelen lukemaan viestejä joissa kerron naisasioistani, sieltä selviää kuinka iskurepliikkini yleensä toimivat. Etsi myös jäihinheittoketju, sillä se sisältää muuten aivan huikeita postauksia, enkä nyt puhu itsestäni.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Mielenkiintoista tässä ketjussa on, kuinka muutamat nimimerkit kokevat Golden Awen persoonallisen tyylin ärsyttäväksi ja selvästi jopa maailmankuvaansa uhkaavaksi. Makuasioita toki, mutta on hämmästyttävää, kuinka jonkun nettipersoona herättää eräissä näinkin voimakkaita tunteita.

Aivan mainio ihmisen sielunelämää tarkasteleva ketju. Pisteet Awelle, keep up the good work, lad! Olet yksi tämän palstan mielenkiitoisimmista kirjoittajista. Haukipudas-taustasta läjä virtuaalisia lisäpisteitä.
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Oma mielipiteeni golden awesta on se että mies osaa kirjoittaa vaikkakin omalla hauskalla tavallaan josta välillä ei ymmärrä mitään. Tälläisiä hemmoja tarvitaan palstoilla jotta meno ei olisi aivan tylsää ja samanlaista kokoajan. Riispekt ju nou! Eikä näitä asioita kannata vakavasti ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Negatiivisesta energiasta saa aluksi lisää virtaa, mutta jossain vaiheessa se turruttaa.
Todellakin. Itse olen pannut merkille, että sen vastaanotto saa aikaan neutraalin, jopa hämmästelevän olotilan. Sitten myöhemmin, kun sitä alkaa tahtomattaan kelaamaan, se masentaa. Olen kokeillut tätä, aikaisemmin käsittelemäämme kylmää suihkua jälkeen päin. Kyllä, se auttaa vähän.

Kumpi on parempaa, olla itsenäinen, yksin ja onnellinen, vai yhdessä onneton ja hapan?
Molemmista löytää taivaan, tai helvetin. Siksi vertailu toimii kyseenlaisella tavalla.

On löydettävä uusi metsä, tai aukea johon istuttaa uusi metsä.
Eks tsäkli. Ja kaikkein ihaninta on nähdä kun se metsä alkaa sitten kasvamaan. Todeta, että on itse istuttanut sen.

Voi olla ettei koskaan ehdi nähdä metsän kasvavan suureksi, mutta tietää että joku siemenistä onnistuu kasvamaan suureksi puuksi.
Minä annoin sen yhden siemenen vaimolleni. Tästä siemenestä tuli pieni puu, joka on nyt 11 kuukautta vanha ja antoi minun nukkua tänään, ensimmäisenä lomapäivänä 10:n asti aamulla. En muista milloin viimeksi sain nukkua niin kauan.

En aio lopettaa vielä. En ole ratkaisu uudeksi työkaluksi, mutta voin toivottavasti auttaa niiden etsinnässä. Lentoa...
Minäkään en ole ratkaisu, mutta työkaluna voin kyllä toimia. Itse asiassa olen tuumaillut tätä paljonkin viime aikoina. Ihmisten kuolema saa ehkä aikaan paljon sellaista tuumailua. Meidän suvussa on monta, jotka ovat kuolleet viime aikoina ja monta, jotka tulevat kuolemaan lähitulevaisuudessa. Kuolema saa joskus pysähtymään, vaikka ei olisikaan itse se kuollut.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tai no tavallaan, kertoohan tämä myös ihmisistä joilla on liikaa aikaa miettiä mihin aikaan ketjunavaukset ovat syntyneet.
Itselläsihän oli myös liikaa aikaa miettiä, kuinka pitkään eräästä ketjunavauksesta ehti kulua ennen kuin ko. ketjuun vastattiin. Täysin merkityksetöntähän se on, miten vitutusketju aikoinaan syntyi, mutta itsepähän sen mukaan vedit.

Viestisi ei muuten ollut vaikeaselkoinen, vaan itseasiassa yksi selvimmistä, mitä sinulta on saanut tässä ketjussa lukea. Olen vain eri mieltä sen paikkaansa pitävyydestä. Saattaahan tämä ketju jotain vastaajistakin kertoa, mutta väittäisin, että myös hyvin paljon sinusta. Loppujen lopuksi se, mitä tämä ketju kertoo yhtään kenestäkään, on aika yhdentekevää minulle.

P.S. Lomalla kun olen, niin onhan tässä aikaa kirjoitella JA tehdä vaikka mitä muuta. Liikaa aikaa? Niin no, ei minusta. Ja ihan rennostikin tässä otetaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
... ja että myhäilen siihen päälle ennenkuin siirryn työmaatoimistoon masterboimaan. Loogista...

(todellisuudessa nimittäin masterboin mieluummin työmaan wc:ssä)
- - -

Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä on masterbointi? Masturboinnin tiedän kyllä ja myös mikä ero on onanisoinnilla ja masturboinnilla.

Ei mulla muuta. Paitsi että tämä ketju on luokattomin ikinä, missään. Taitaa olla modet kesälomilla.
 

Rinkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Awe, onko juomisesi lopettaminen sairauden sanelema, vai puhtaasti omasta tahdosta tapahtunut asia? Tuot meinaan omaa juomattomuuttasi todella paljon esiin. Minkälaista olisi alkoholin käyttösi nyt, jos ei kohdallesi olisi sattunut epilepsia kohtausta aikoinaan?
 

lihaani

Jäsen
Luin tätä jopa ajatuksella jonkin aikaa ja ei voi sanoa muuta kun: "Herrajumala mikä ketju!! Juuri tätä varten Internet on keksitty."

Poistun takavasemmalle nauramaan.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä on masterbointi? Masturboinnin tiedän kyllä ja myös mikä ero on onanisoinnilla ja masturboinnilla.

Älä nyt hyvä mies tee itsestäsi vielä idiootimpaa kuin itse ketjun puheenaihe. Näillä mennään jo pelottavan liki.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä on masterbointi? Masturboinnin tiedän kyllä ja myös mikä ero on onanisoinnilla ja masturboinnilla.
Eikö se ole onanointia eikä onanisointia, häh? Ja masterbointi on sitä, kun mesulla on kanki kädessä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kun luen Golden AWen tekstejä, minulle tulee usein sama tunne kuin kuunnellessani Remun puhetta. Sähäkkää ja eteenpäin rullaavaa, jossa mukana kaikki huumorin perusrakenteet. Mutta juuri kun olen aikeissa hörähtää, joudun toteamaan, etten tajunnut tekstistä mitään ja nauru jää piippuun. Ja tämä oli sitten kehu, jos joku ei sitä ymmärtänyt. Tämä ketju on kyllä silkkaa jalostamatonta raakahuikeutta. Kiitokset AWelle, että sai keskellä kesääkin Jatkoaikaan jotain joka herättää kiinnostusta.

Parasta ketjussa on tietenkin tiukkapipojen messuaminen. Olin pari viikkoa sitten muutaman kaverin kanssa Rock 'n Roll Hall of Fame'ssa Clevelandissä. Siellä oli jollain käytävällä kuvia 50-60 -lukujen kurttunaamaisista poliitikoista ja alla heidän kuolemattomia lausahduksiaan, kuten "Perustuslain ensimmäisen lisäyksen (sananvapaus) ei tulisi koskea Rock 'n Rollia." Sanoin tuolloin pojille, että nuo kaverit ovat yhtä tärkeä osa Rockin historiaa kuin Elvis tai Led Zeppelin. Noille sitä juttua tehtiin ja tehdään siinä missä meille faneillekin.

Siltikin minun on vaikeata käsittää, miten Golden AWe voi saada noin suuren joukon kirjoittajia lähes pois tolaltaan. Ymmärrän, jos joku oikea trolli alkaisi vituttaa, mutta että AWen kaltainen harmiton höpsöttelijä, jolla kaiken lisäksi on usein paljonkin annettavaa asiakeskusteluun. Ja että vielä bannejakin on yritetty tarjoilla. Saatana jos scholl, Rontti tai AWe lähtee, niin tack för ingenting hela fittans jatkoaika.

Jatka AWe tyylilläsi, toivoo fanisi morningstar.

B~NZAI!
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mutta missä on Golden AWe?

Onko Golden AWe tukehtunut megapöhöön?

Miksi minusta AWe tuntuu, että olet going slightly mad?
Rajusti narsistinen ketjusi (en tarkoita tällä pahaa) viittaa mahdollisesti nyt johonkin häiriöön.

Oletko ollut viime aikoina masentunut, kärsinyt unettomuudesta, nähnyt painajaisia, pannut kaikkea mikä liikkuu, tehnyt käsittämättömiä taloudellisia ratkaisuja tai ollut yltiöpositiivinen tai -sosiaalinen tosielämässä?

Onpa tuosta kokemusta. Jarruta hyvä mies, rekyyli voi olla pitkä ja tuskallinen.

Niin, ja minäkin olen pelle. Silti minulla on monia sydänystäviä. Nyt olen masentunut ja ahdistunut. Mielenrauha on mennyttä, mutta ystävät ovat jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös