Mistä on pienet nettikirjoittajat tehty?

  • 26 479
  • 170

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älkää ny viittikö, ääliöt, sentään valkoinen kypärä ja kaikkea...

No hyvänen aika, mitäs täällä messutaan, ettekö te neroa ymmärrä vaikka hän rautalangasta vääntää?
Eihän tätä ketjua kenenkään tarvitsekaan itse ymmärtää. Goldenavehan vastaa valmiiksi kaikenlaisten lukioiden ja ajattelijoiden puolesta. Tokassa postauksessaan hän selkeästi neuvoo miten häneen pitää suhtautua niiden jotka tykkää, ei tykkää, dikkaa liikaa ja kelpo ohje löytyy niillekin jotka eivät lainkaan välitä.
Sen verran kuitenkin käytin ihan omin lupineni omaa vajavaista ajattelukykyäni, että sanoisin pikkuisten goldenavejen olevan tehty hyvistä aineista. Ilman kunnon alkuaineita ei kertakaikkiaan pysty huolehtimaan rakennustyömaan turvallisuudesta, ja siitä, että hommat tulee tehtyä ajallaan, häätämään humalikkoja työmailta kotiinsa ja samaan aikaan vielä päivystää hela tiden Jatkoaikaa.

Kateudesta vihreänä: koo
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Onko Golden AWe tukehtunut megapöhöön?



Oletko ollut viime aikoina masentunut, kärsinyt unettomuudesta, nähnyt painajaisia, pannut kaikkea mikä liikkuu, tehnyt käsittämättömiä taloudellisia ratkaisuja tai ollut yltiöpositiivinen tai -sosiaalinen tosielämässä?

Toivottavasti ei ole tukehtunut mihinkään,eihän sitä kenenkään (edes Awen) kuolemaa voi toivoa.

Pannut kaikkea mikä liikkuu? Tuskin se Awen kone mihinkään liikkuu. Naisilta tuskin heruu, jos himassa postailee, että kuinka moni innostuu tästä huomionkipeästä raukasta jonka huomionhaku on jo ällistyttävää.

Toivottavasti paranet AWe.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toivottavasti ei ole tukehtunut mihinkään,eihän sitä kenenkään (edes Awen) kuolemaa voi toivoa.

Pannut kaikkea mikä liikkuu? Tuskin se Awen kone mihinkään liikkuu. Naisilta tuskin heruu, jos himassa postailee, että kuinka moni innostuu tästä huomionkipeästä raukasta jonka huomionhaku on jo ällistyttävää.

Toivottavasti paranet AWe.

En missään nimessä toivo AWen tukehtumista oikeasti, vaan pelkään että miehellä valuu malja yli, sen verran pystyn (muka?) analysoimaan kirjoituksista rivien välistä.

Pidän AWen vapaan puolen kimalaisteksteistä ja osa niistä voi olla tottakin. Minulla on kuitenkin paljon empiiristä kokemusta psykologiasta sekä ihmismielestä ja jotenkin AWen touhu vaikuttaa huolestuttavalta, vaikka se täällä konkretisoituu vain kirjoituksena. Totuus voi olla eri.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
En missään nimessä toivo AWen tukehtumista oikeasti, vaan pelkään että miehellä valuu malja yli, sen verran pystyn (muka?) analysoimaan kirjoituksista rivien välistä.

Pidän AWen vapaan puolen kimalaisteksteistä ja osa niistä voi olla tottakin. Minulla on kuitenkin paljon empiiristä kokemusta psykologiasta sekä ihmismielestä ja jotenkin AWen touhu vaikuttaa huolestuttavalta, vaikka se täällä konkretisoituu vain kirjoituksena. Totuus voi olla eri.

Kuten en minäkään toivo. Malja on valunut yli mielestäni jo aikoja sitten.

Psykologiasta en ymmärrä enempää kuin sika satelliitista, mutta kyllähän noista teksteistä saa todella surkean kuvan ihmisestä, jonka on pakko päästä pätemään edes jollain tasolla. Yrittää olla sitten kuinka hauska tahansa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Psykologiasta en ymmärrä enempää kuin sika satelliitista, mutta kyllähän noista teksteistä saa todella surkean kuvan ihmisestä, jonka on pakko päästä pätemään edes jollain tasolla. Yrittää olla sitten kuinka hauska tahansa.

Tuota minä en allekirjoita, mutta tuollainen ajatuksenriento (mikä on todistettava jo viestien määrästä ja niiden välillä sekavasta sisällöstä ja ylitsepursuavasta (netti)libidosta) saattaa olla merkki jostakin psyyke- tai mielialahäiriöstä. Jos ja kun AWe luet tämän, niin kerro toki hieman muusta elämäntilanteestasi.

Terveisin markan psykologi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jatka Golden Awe samaan malliin. Innostuneisuutesi, energiasi ja asialle omistautuneisuutesi on käsinkosketeltavaa ja tarttuvaa. Jotkut ottavat sen negaationa ja jotkut löytävät siitä virtaa omaan elämäänsä. Nämä ylitse menevät henkilökohtaisuudet tässä ketjussa tekevät työtä kokoajan puolestasi ja en voi sanoa muuta kuin, että vaatii cohonesia edes laittaa itseään likoon näin. Se taito monelta puuttuu. Kiitos,

Suomen Benny Hill, elämäntapa irstailija ja elostelija.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Uleåborgir. Noista psykoanalyyseistäsi tulee mieleen se, kuinka Nirvanan kulta-aikoina asiantuntijat tulkitsivat Dave Grohlin aggressiivisen rummutuksen olevan tapa purkaa patoutunutta kaunaa. Grohl itse oli vähän hämillään ja sanoi että itse asiassa se rumpujen takominen on vain hauskaa.

Terveisin markan psykologi.
Jos markankaan.. ;)
 

Soolo

Jäsen
Osa osoittaa avointa närkästymistä, osa piilovittuilee vihjaamalla "mielialahäiriöön"...no, on niitä vakavampiakin sairauksia olemassa kuin narsismi.
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Mistään tämänlaatuisesta toivottavasti ei ole kyse. Mutta jotakin mielestäni on vinossa. Jotain mikä toivottavasti on korjattavissa.

T. Ei psykologi

Minusta ennemminkin on vinossa kaikilla tämän ketjun whinettäjillä. May I offer some cheeze?

~BEWBS!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Todellakin. Itse olen pannut merkille, että sen vastaanotto saa aikaan neutraalin, jopa hämmästelevän olotilan. Sitten myöhemmin, kun sitä alkaa tahtomattaan kelaamaan, se masentaa. Olen kokeillut tätä, aikaisemmin käsittelemäämme kylmää suihkua jälkeen päin. Kyllä, se auttaa vähän.

Kaikki on oikeastaan ihan hyvin niin kauan kuin näitä tunteita pääsee karkuun. Tietokone ja nettikin ovat sen verran vahva osa kotitaloutta että kun ylittää addiktion rajan koneen äärestä on jossain muodossa vaikea olla pois, jos ei muuten niin levysoittimen helppouden takia. Olen ikäväkseni todennut että roudattuani vinyylisoittimen Poho Josesta olen käyttänyt sitä liian vähän vaikka kaikki Pink Floydit, Zeppelinit, Van Halenit, Johnny Cashit, Anthraxit, Black Sabbathit ja muut vastaavat tulivat siinä mukana. Asunnostani puuttuu enää parveke.

Muutenhan negatiivisuutta pääsee onneksi pakoon luontoon ja oikeiden ystävien seuraan. Kyllä ne aina muokkautuvat siitä suuresta joukosta ajan kanssa. On upeaa todeta että se ei tarkoita pelkkää jutustelua peilin kanssa.

Minä annoin sen yhden siemenen vaimolleni. Tästä siemenestä tuli pieni puu, joka on nyt 11 kuukautta vanha ja antoi minun nukkua tänään, ensimmäisenä lomapäivänä 10:n asti aamulla. En muista milloin viimeksi sain nukkua niin kauan.

Omalla tavallaan muuten DK-historian merkittävin postaus (kimalaisrekisterin™ avaamisen jälkeen toki ;))

Meidän suvussa on monta, jotka ovat kuolleet viime aikoina ja monta, jotka tulevat kuolemaan lähitulevaisuudessa. Kuolema saa joskus pysähtymään, vaikka ei olisikaan itse se kuollut.

Todellakin. Se antaa ajattelemisen aihetta ja vertailupohjaa etenkin sille, mikä on oikeasti tärkeää ja merkittävää elämässä. Kärjistäen: "Suuttuisinko tuolle nettihörhölle siitä että hän vääntelee sanoja vai Jumalalle että hän vei pois perheenjäseneni?" ~HA!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä on masterbointi? Masturboinnin tiedän kyllä ja myös mikä ero on onanisoinnilla ja masturboinnilla.

Ei mulla muuta. Paitsi että tämä ketju on luokattomin ikinä, missään. Taitaa olla modet kesälomilla.

Termi tulee englanninkielen sanasta "master baiting". Nyt vasta hokasin että voidaan itseasiassa myös omahyväisessä tarkoituksessa soveltaa tähän ketjuun. Nettikirjoittaja masturboi verbaalisesti - mestari koukuttaa. En tajunnutkaan kuin vasta nyt että tuo oli ensimmäinen oikeasti nokkela keksintöni seitsemään vuoteen. Myhäilyä...

Miten pidät tätä luokattomana. Pelottaako sinua netin ja nettikirjoittajien tarkastelu? Pelottaako sinua joutua suurennuslasin alle? Pois tutusta ja turvallisesta keskustelupalstasta jossa pääsi sisään ei kurkata?

Awe, onko juomisesi lopettaminen sairauden sanelema, vai puhtaasti omasta tahdosta tapahtunut asia? Tuot meinaan omaa juomattomuuttasi todella paljon esiin. Minkälaista olisi alkoholin käyttösi nyt, jos ei kohdallesi olisi sattunut epilepsia kohtausta aikoinaan?

Kuinka paljon minä tuon sitä esille? Kuinka paljon ihmiset tuovat juomistaan esille? Onko vain että se erottuu joukosta? En minä ole juomista lopettanut, eilenkin nautin paukun viskiä ennen kuin menin Aerosmithin keikalle. Juomisen valtava vähentäminen on tosin ollut huikean valaiseva kokemus. Suosittelen.

Ennen meni pohjina kossu, vajaa kossu vlopussa. Itse alkoholibanni johtuu lääkkeen tuomasta maksarasitteesta. Ei minulla ole ollut kuin kaksi epilepsiakohtausta reippaan kuuden vuoden aikana.

"I used to have a drug problem, now I make enough money"

Luin tätä jopa ajatuksella jonkin aikaa ja ei voi sanoa muuta kun: "Herrajumala mikä ketju!! Juuri tätä varten Internet on keksitty."

~NEROKASTA

Kun luen Golden AWen tekstejä, minulle tulee usein sama tunne kuin kuunnellessani Remun puhetta.
---
Parasta ketjussa on tietenkin tiukkapipojen messuaminen. Olin pari viikkoa sitten muutaman kaverin kanssa Rock 'n Roll Hall of Fame'ssa Clevelandissä.

Minähän olen tosiaan käynyt Remun luona ihan yökylässäkin. Emme nukkuneet vierekkäin, ja olen kertonut tarinan monta kertaa, mutta HEI, Remu ymmärtää kimalaisten päälle. Tuollin mukana oli litukkakimalaisia, ja vielä neljä kappaletta. Todellakin brassailen, oh the grate ole daze!

Tahtoisin nyt selkeästi kehua morningstaria myös että minua ei yllätä yhtään että vertaamatta tai osoittamatta nyt ketään toisenlaista elämää viettävää negatiivisesti sormella, kaveri joka käy reissussa ja jossain Rock N' Roll HOF:ssa, ottaa asiat myös netissä hiukan lunkimmin. Cheers!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko Golden AWe tukehtunut megapöhöön?

Miksi minusta AWe tuntuu, että olet going slightly mad?
Rajusti narsistinen ketjusi (en tarkoita tällä pahaa) viittaa mahdollisesti nyt johonkin häiriöön.

Vedät ehkä hiukan pitkälle meneviä johtopäätöksiä muutaman viime päivän tai jopa viikon perusteella. Ei tämä kyllä niin vakava ole. Kävin ylikierroksilla ehkä viime torstaina ja semivakavasti satunnaisina annoksina sitä ennen. Ompa paha. Nyt loma on kuule lähtenyt kunnolla käyntiin, näin eilen kuinka sedät jaksavat heilua edelleen, "Fuck Handrix, we've got Joe "Cool" Perry. Ajattelin siirtyä lähitunteina Huopalahdesta Espooseen ystävän luokse aamupalalounaalle. Kyseessä ei ole Jatkoajan kirjoittaja eikä Blues-fani.

Toivon hauskaa kesänjatkoa sinulle Uleåborgir.

Psykologiasta en ymmärrä enempää kuin sika satelliitista, mutta kyllähän noista teksteistä saa todella surkean kuvan ihmisestä, jonka on pakko päästä pätemään edes jollain tasolla. Yrittää olla sitten kuinka hauska tahansa.
Mistään tämänlaatuisesta toivottavasti ei ole kyse. Mutta jotakin mielestäni on vinossa. Jotain mikä toivottavasti on korjattavissa.

Mitä kertoo psykologiankirjasi ihmisestä joka yrittää väkisin mollata, leimata ja tuoda alas toista internetissä? Exactly, exactly.

Eihän tätä ketjua kenenkään tarvitsekaan itse ymmärtää. Goldenavehan vastaa valmiiksi kaikenlaisten lukioiden ja ajattelijoiden puolesta. Tokassa postauksessaan hän selkeästi neuvoo miten häneen pitää suhtautua niiden jotka tykkää, ei tykkää, dikkaa liikaa ja kelpo ohje löytyy niillekin jotka eivät lainkaan välitä.

Todellakin. Ketjun alkupuhe ja sisällysluettelo, postaukset yksi ja kaksi. Minusta täällä on mennyt ihan hyvin, ainakin kaikilla jotka malttavat ottaa rauhallisesti. Tuo työasiahan oli tosin niin että työmaalla pyöriessä netinkäyttö on ollut olematonta, toimistossa reippaampaa, siellä kun voi rypistää töitä ryppäinä.

Nämä ylitse menevät henkilökohtaisuudet tässä ketjussa tekevät työtä kokoajan puolestasi ja en voi sanoa muuta kuin, että vaatii cohonesia edes laittaa itseään likoon näin. Se taito monelta puuttuu. Kiitos,

Suomen Benny Hill, elämäntapa irstailija ja elostelija.

Painoni on uhkaavasti taas tippunut hieman, mutta poskeni ovat hiukan pyöreät. Nyt minulla on parta, mutta ilman sitä onnistun myös ainakin irvistämällä näyttämään Benny Hilliltä. Ei huonosti, sieltähän minä aloitin aikanaan "opintoni" 7-8 -vuotiaana. En ihan jokaista englanninkielellä kikkailua varmasti ymmärtänyt, mutta olihan naisten vaatteiden tipahtaminen, heidän auttaminen auton kyytiin aina pebasta tarttuen, ja muu pikakelauksella pyöriminenkin opettavasita.

Tosin se, miten Bennyn oikeassa rakkauselämässä ja terveyden kanssa loppupeleissä kävi, on toivottavasti vältettävissä! (varmaan juu!)
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä on masterbointi? Masturboinnin tiedän kyllä ja myös mikä ero on onanisoinnilla ja masturboinnilla.

Ei mulla muuta. Paitsi että tämä ketju on luokattomin ikinä, missään. Taitaa olla modet kesälomilla.
Toveri, ymmärrän ahdinkosi ja turhautuneisuutesi. Mutta jotta pääsisit elämässäsi eteenpäin, niin kerron sinulle, että on tärkeintä ymmärtää mitä kaveri tarkoitti. Ymmärrys on yhtä hienoa, kuin tarkka selittäminen.

Siis jos ymmärtää, niin oivaltaa myös että kysymys on samasta asiasta, vaikka kirjain tai kaksi lirpsahtaakin. Vähän niin kuin jossain päin maailmaa voidaan ajaa aatolla, kun taas esim. minun piireissäni se tapahtuu autolla.

Ketjun luokattomuudesta sen verran, että ainoa peruste siihen, joka sinulta löytyi, on yksi kirjain, joka oli väärässä paikassa. En siis missään tapauksessa halua leimata sinua herneaivoksi, vaan päinvastoin, oletan, että älykkyysosamääräsi saa täällä myös vastaisuudessa hämmästyttäviä ulottuvuuksia!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minä olen lukenut. Remu Aaltonen: "Seitsemän Ilon kyyneleet".
Kirja kiersi myös ystäväpiirissäni. Eivät lukeneet kokonaan, loppuun asti. Itse yritin kovasti ja sain kun sainkin luettua sen kannesta kanteen. Nero vai sekoileva paappa? En tiedä vieläkään.

Juominen on myös mielenkiintoinen ominaisuus ihmisessä, niin kuin juomattomuuskin. Sillä voi myös peilata ihmistä, kuin hattuun tai pelipaitaan katsoen.

Ei juo tippaakaan, koskaan. - Jaha, niuhottaja, tiukkapipo.
Juo kohtuullisesti. - Älä kerro kenellekään.
Juo paljon. -Hyvä jätkä ja nauraa itselleen kankkusessa aamulla.
Juo liian paljon. -Ei ymmärrä että pitäisi hakea apua.
Juo itsensä kuoliaaksi. -Ei ymmärtänyt lopettaa ajoissa.

Mutta kaikki yllä olevat voidaan tietenkin nähdä positiivisena asiana. Totta kai.

Ei juo tippaakaan, koskaan. - Järkevä, pärjää muidenkin juomien kera.
Juo kohtuullisesti. - Osaa nauttia alkoholia ja pystyy todennäköisesti nauttimaan myös hyvästä sikarista, ilman että vetää 4 askia mallua päivässä.
Juo paljon. -Osaa ottaa rennosti ja kunnolla, kun tilaisuus annetaan.
Juo liian paljon. -Miksei joisi, selvänä vaan ahdistaa.
Juo itsensä kuoliaaksi. -Yhtä hyvä, hän olisi kuitenkin hirttänyt itsensä selvinpäin. Näin kuolemasta tuli "luonnollinen". Ja jos kysymys on jostain tunnetusta henkilöstä, niin hänestä tulee sankari.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juominen on myös mielenkiintoinen ominaisuus ihmisessä, niin kuin juomattomuuskin. Sillä voi myös peilata ihmistä, kuin hattuun tai pelipaitaan katsoen.

Mahtava lista! Juominen tai juomattomuus on tyhmä tapa leimata, ei itse viina vaan käyttäytyminen sen vaikutuksen alaisena, tai ilman sitä, ratkaisee kuitenkin.

Netti, koukuttava siinä missä juominenkin. Parasta nauttia hyvällä mielellä hyvässä seurassa kohtuullisia määriä. Liikakäyttö haittaa sosiaalisia suhteita ja töitä. Netin avulla voi tosin löytää seuraakin, ja päätyä mitä uskomattomimpiin paikkoihin, ja löytää uusia ystäviä entisten lisäksi. Niin, myös oikean elämän puolelle. Itseasiassa Jatkoajassakin, ja sittemmin myös DK:ssa, parasta on että olen viimeisen 1,5 vuoden aikana löytänyt arviolta 30-50 uutta ihmistä jotka olen tavannut sitten oikessa elämässä, ja muutama heistä on nykyään parhaimmistoon kuuluvia kavereitani. Ei viinan avulla semmoisia määriä...mutta ei myöskään Jatkoajan, jos ei olisi oikea, avoin asenne joka on varmaan tuolta Tanskasta eniten peruja, vaikkei siellä ollut kuin muutama e-amerikkalainen.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Olen ollut joskus töissä Tanskassa ja pidän tanskalaisista. He osaavat ottaa elämän jotenkin hieman rennommin. Ruoka ja olut ovat heille yhtä tärkeitä kuin elämä.

Työmaalla ei ollut ruokalaa ollenkaan ja lähimpään ruokapaikkaan oli aika pitkä matka. Mitä puljun johtaja teki tälle? Palkkasi vanhan ämmän tekemään kuuluisia tanskalaisia voileipiä, eikä kukaan viitsinyt enää sen jälkeen lähteä ajamaan oikeaan ruokapaikkaan. Evribadi häpi.

Muistan myös kun eräässä radio-ohjelmassa haastateltiin tanskalaisia eräällä tehtaalla. Tehtaan johto nimittäin pohti oluen juonnin kieltoa työaikana. Eräs trukkikuski sai kysymyksen:
- Miten paljon juot päivän aikana?
- Noh, sellaiset 10-12 pulloa olutta.
- Mitä jos johto kieltää oluen juomisen työaikana?
- Lähden heti kotiin. Me kaikki lähdemme.

Tehtaan johto ei toteuttanut koskaan uhkaustaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehdottomasti vaan jokaiselle käyttäjälle oma ketjunsa tänne. Saadaan karsittua täältäkin ns. turhat pois ja jäljelle jää vain helmet.

11703 uutta ketjua; 11703 helmeä! Jipii!

TML kirjoitti:
Kukaan joka fanittaa Kyle Wellwoodia ei voi todellakaan olla huono ihminen.


Aamen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen ollut joskus töissä Tanskassa ja pidän tanskalaisista. He osaavat ottaa elämän jotenkin hieman rennommin. Ruoka ja olut ovat heille yhtä tärkeitä kuin elämä.

Pitäisikin oikeastaan ottaa selvää miten alkoholilait ovat Tanskan historian aikana kulkeneet. Mielenkiintoinen piirre johon itsekin tutustuin oli myös se että koulullamme oli oma baari. Opettajissa oli samaan tyyliin vaihtelevantasoisia vipeltäjiä mutta se miten laadukkaasti päätyönsä sai valmiiksi ratkaisi, eivät yksittäiset epäolennaisuudet tai pieni irroittelu siellä täällä. Erityisen tärkeää oli myös se kuinka tuli kansainvälisessä porukassa toimeen. Muutama sana espanjaa, tanskaa ja peruskieliä normaalien baaripuheiden ohella auttoi tutustumaan uusiin ihmisiin, tosin sosiaalisuudesta ei olisi ollut mitään iloa pidemmän päälle jos itse koulutyö olisi mennyt pieleen.

Tämä muistuttikin taas nettikeskustelua ja sen sääntöjä, kas kummaa...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minulla hieman pallo hukassa. Omasta mielestäni keskustelu synnyttää keskustelua, kun taas modesedät alkavat joskus jopa uhkailemaan jos keskustelu eksyy raiteille, jotka eivät ole suorassa yhteydessä avausviestin kanssa. Joten tohtiiko täällä enää kovin paljoa avautua? Pitäisikö jatkaa DK:n puolella?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgir. Noista psykoanalyyseistäsi tulee mieleen se, kuinka Nirvanan kulta-aikoina asiantuntijat tulkitsivat Dave Grohlin aggressiivisen rummutuksen olevan tapa purkaa patoutunutta kaunaa. Grohl itse oli vähän hämillään ja sanoi että itse asiassa se rumpujen takominen on vain hauskaa.

Tuollainen analyysi muusikon suorituksista on tekotaiteenomaista paskaa, jonka päälle voi kusta. Mutta tässä tilanteessa, kun AWe syytää paljon tänne kovin polveilevaa tajunnanvirtatekstiä, voisi kyseessä olla esimerkiksi hypomania.

Mutta turhapa noita psykoanalyysejä on nettikirjoitusten perusteella tehdä, vaikka itselläni oli viime syksynä aivan samanlainen vaihe mm. täällä ja Rakkausrunot.fi:ssä yms. foorumeissa. Talvella olinkin sitten osastohoidossa. Rai rai.

Jos markankaan.. ;)

Niinpä, ehkä 25 pennin psykologi.

Osa osoittaa avointa närkästymistä, osa piilovittuilee vihjaamalla "mielialahäiriöön"...no, on niitä vakavampiakin sairauksia olemassa kuin narsismi.

Kyseessä ei ole ainakaan minulta piilovittuilu, vaan oma long shot -teoria siitä, mistä pienet goldenawet on tehty.

Mielestäni yksi osatekijä pienissä goldenaweissa voisi olla hypomania eli psyyken ylikierrokset. Vieläpä kun AWe kertoo vähentäneensä viinanjuontiaan - kuten minä tein viime vuonna - ja mieliala on kohonnut rutkasti, tuo se minulle mieleen oman tilanteeni, joka sitten diagnosoitiin kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi. Hulluja ollaan täten täällä. Slightly tosin.

Vedät ehkä hiukan pitkälle meneviä johtopäätöksiä muutaman viime päivän tai jopa viikon perusteella. Ei tämä kyllä niin vakava ole. Kävin ylikierroksilla ehkä viime torstaina ja semivakavasti satunnaisina annoksina sitä ennen. Ompa paha.

Ei välttämättä vielä paha, mutta voi paheta. Toivon sydämestäni, ettet tipahda kuoppaan, kuten minulle kävi. Toivon, että perusluonteesi vain on positiivinen ja todella impulsiivinen, eikä siihen liity mitään häiriötä.

Nyttemmin olen muuten toipunut aika hyvin talvisesta tilastani mikäli se ketään kiinnostaa.

Toivon hauskaa kesänjatkoa sinulle Uleåborgir.

Samoin sinulle Golden AWe.
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
En tiedä, mitä Golden AWe tarkalleen haki avatessaan tämän ketjun, mutta vaikuttaa siltä, että Finnishninja on ymmärtänyt sen idean täsmälleen oikein.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Minua vituttaa AWen jutut suunnattomasti vain ja ainoastaan siksi etten pysty itse tuottamaan saman kaliiperin tekstiä samalla volyymilla.

Täällä ollaan oikeasti sitä mieltä. Siis minä olen tätä mieltä.

AWe, kadehdin sinua, ihan oikeasti.
 

ditrim

Jäsen
Jatketaan keskustelua uuden otsikon alla, yleisön pyynnöstä.

Moderaattorit


kiitos - Se vanha nimi loukkasi minua ja minun uskontoani. Nyt täällä voidaan puhua meistä kaikista hip jheijaa vittu.

Ei vaan, ketju käytiin. Missä AWe? Missä vihaajat? Onko porukka saanut vloppuna niin rutosti piparia ettei kukaan jaksa tänne kirjoitella. Vai onko kaikilla alkaneet kesälomat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös