Joo kiitti... Ihan lonkalta noita heittelen miettimättä kummempia. Joskus osuu?Taas Iisoppi, sä oot kyllä hyvä noissa...;).
Joo kiitti... Ihan lonkalta noita heittelen miettimättä kummempia. Joskus osuu?Taas Iisoppi, sä oot kyllä hyvä noissa...;).
Sulla osuu usein, tai sitten mää vaan aattelen väärin. Mutta hyviä juttuja, jatka vanhasta välittämättä;).Joo kiitti... Ihan lonkalta noita heittelen miettimättä kummempia. Joskus osuu?
Maltsussa edelleen juomassa kaljaa. Nainen tulee tänne ja haluaa baarikierrokselle lähiöön. Koska hän on svenskatalande ja Tallbergin sukua, niin tulee mieleen tämä:
Shaatana, jos on noin varakkaasta suvusta, niin pidä toi. Ja peukkuja ehtooseen.
Sen olen oppinut tässä vuosien varrella, että aika nöyrää sakkia kuitenkin. Sanotaan mitä sanotaan. Mulla kuitenkin yli kahdenkymmenen vuoden kokemus. Vaihtavat suomeen, kun tietävät, ettei siitä ruotsinkielestä mitään tule. Ilahtuvat toki, jos heille ruotsia puhuu, tai edes yrittää. Jossain vaiheessa puhut/opettelet muutaman lauseen ruotsia, niin johan helpottaa.Kiitos, ja joo, tätä ei saa perseillä. Sen olen kyllä täällä Stadissa asuessani oppinut, että nuo svedutaustaiset eivät ole välttämättä yhtään sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. Siellä on tosi kivaa jengiä, ei yhtään ylimielistä. Ne vain puhuvat keskenään ruotsia, vaikka puhuvat kyllä meille muille suomea. Ehkä vähän huonosti, mutta eivät mitenkään vasten tahtoaan. Välillä tuntuu siltä, että niillä on kovempi todistustaakka meille kuin meillä niille.
City Pubissa kaljalla. Toinen lasi on pian tyhjä. Mikäs tässä tuolilla löhötessä.
Jossain Pohjanmaalla jossain huoltoaseman vessassa laskemassa kaapelia.
Ei niin. Olipas höppänä toteamus. Kuka niin luuli? Kyllähän kaikki tietää minne kannu menee :)Vimpeli ei voita ensi kaudella.
Ei niin. Olipas höppänä toteamus. Kuka niin luuli? Kyllähän kaikki tietää minne kannu menee :)
Saat vielä yhden tsäänssinSotkamoon
Saat vielä yhden tsäänssin
Muista vetää makkara erätauolla. Siis siltä pisteeltä mistä sen saa oluen kaa supertarjouksella. Paras asia Hakametässä on se makkara. Peliähän olet kaiketi matkalla katsomaan?Junassa ollaan. Lähti hetki sitten liikkeelle. Täältä tullaan, Tampere.
Hyvä idea lähtee käännyttämään porukkaa repullisella Ässä-tuotteita. Oon nähny joskus Mouhijärvellä autossa Ilves tarran eli joku oli onnistunut käännyttämään.Joo, peliinhän minä, Tappara vastaan Ässät. Reppu on täynnä fanikamoja. Yksi tuttava on asemalla vastassa. Nyt pysähdyttiin Kokemäen asemalle.
Kuka vaan järkevä ihminen olisi tuohon autoon jysäyttänyt ;)Mä näin täällä jollain autossa Jokerit-logon. Meinasin välittömästi jysäyttää kylkeen, mutta eihän mun riisikippo kiihdy, eikä siitä nyt olis tullut varmaan kuin pieni naarmu.
Joo tuntuu että tänne tulee kirjoiteltua aina perjantaisin kun on viime hetket käsillä duunissa. Sitä vaan odottelee jotta pääsisi ulkoilmaan ja pois täältä helvetin kuumasta toimistosta. Talvi kun nyt on, niin täällä on lämmöt 25 tai yli joka saatanan päivä. Yritä tässä nyt sitten pukeutua, kun ulkona on pakkasta ja sisällä trooppinen ilmasto. Eipä se näitä paikallisia tunnu haittaavan - osa istuu vieläkin pipo päässä sisällä kun on muka niin kylmä. Vittu minen tajua.
Noh, 45 minsaa vielä, ja sitten Daewoo laulaa ja kaljakauppa kutsuu.
Kuka vaan järkevä ihminen olisi tuohon autoon jysäyttänyt ;)
Täällä Oulussa on kuulemma Suomen huonoin liikennekäyttäytyminen, joten tänne jos Jokeriautolla tulis niin se menis suoraan Ruskon kaatopaikalle, kun ois ajokelvoton. Toki en tiedä lähtiskö tommonen Jokerilogolla varustettu romu edes käyntiin. Ehkä sitten kun sen logon ottaisi pois siitä.ja muutenkin täällä on sellaista vesipäätä liikenteessä, että mieluummin kuitenkin ajelisin vaikka T-90:llä.
Kohtahan tuonne taas pääsee ihailemaan paikallisten suorituksia liikenteessä. Onneksi ei tarvitse viikonloppuna kämpästä ulostautua.