Missä olet juuri nyt?

  • 249 297
  • 3 205

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyväksytään, taitaa olla kova kaveri.
Kyllä kovempikin kaveri minun käsittelyssä pehmenee. Kyllähän se on hyvä painua uneen rakkaan vierellä kun on kunnolla rakasteltu. Minulle vaan välillä tulee virtaa väsyn sijasta... Mielihyvästä energiaa- ohjelma. Minä kiitin häntä (miestäni) illan lopuksi pizzoista että ne oli kiva yllätys. Hän kiitti minua että olen olemassa kun olen paras vaimo hänelle. Niin meitä, minä höpötän jotain arkista ja hän puhuu yleviä. No hyvä mies hän on minulle mutta en ehkä osaa sanoiksi sitä pukea. Toivon että teot puhuu puolestaan....

Ja edelleen omassa sängyssä ja nyt ihan oikeasti käyn nukkumaan. Hyvää yötä!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä kovempikin kaveri minun käsittelyssä pehmenee. Kyllähän se on hyvä painua uneen rakkaan vierellä kun on kunnolla rakasteltu. Minulle vaan välillä tulee virtaa väsyn sijasta... Mielihyvästä energiaa- ohjelma. Minä kiitin häntä (miestäni) illan lopuksi pizzoista että ne oli kiva yllätys. Hän kiitti minua että olen olemassa kun olen paras vaimo hänelle. Niin meitä, minä höpötän jotain arkista ja hän puhuu yleviä. No hyvä mies hän on minulle mutta en ehkä osaa sanoiksi sitä pukea. Toivon että teot puhuu puolestaan....

Ja edelleen omassa sängyssä ja nyt ihan oikeasti käyn nukkumaan. Hyvää yötä!
Hyvää yötä. Ei ollut tarkoitus mitään ilkeitä heittää, noi sun heittos vaan...
 

MegaForce

Jäsen
Kyllä kovempikin kaveri minun käsittelyssä pehmenee. Kyllähän se on hyvä painua uneen rakkaan vierellä kun on kunnolla rakasteltu. Minulle vaan välillä tulee virtaa väsyn sijasta... Mielihyvästä energiaa- ohjelma. Minä kiitin häntä (miestäni) illan lopuksi pizzoista että ne oli kiva yllätys. Hän kiitti minua että olen olemassa kun olen paras vaimo hänelle. Niin meitä, minä höpötän jotain arkista ja hän puhuu yleviä. No hyvä mies hän on minulle mutta en ehkä osaa sanoiksi sitä pukea. Toivon että teot puhuu puolestaan....

Ja edelleen omassa sängyssä ja nyt ihan oikeasti käyn nukkumaan. Hyvää yötä!

Öitä!

Olen itse Helsingissä, Herttoniemessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Makaan selälläni sängyssäni makuuhuoneessamme. Mies on jotenkin suloinen kun hän nukkuu. Rakastettava... On hän muutenkin suloinen ja rakastettava. Minun kultani. Ehkä pitäisi käydä nukkumaan ettei jutut ihan karkaa...
Flirttailet, ketku. Mutta kenelle?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miehekäs valinta. Mie käyn pari kertaa vuodessa pystiksessä vetämässä Let There Be Rockin. Aina vaativat lisää, yleensä en anna. Joskus harvoin Tähdet, tähdet.

Täytyy mainita, että enpähän kiekaissut The Prisoneria. Wasted Years tuli kuitenkin kuitenkin sen hetkisessä Iron Maiden -fiksaatiossaan lauleskeltua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Flirttailet, ketku. Mutta kenelle?
Yleistä länkytystä vaan... Ketäs täällä nyt kiinnostaa minun sängyssä makoilut ja kattoon tuijottelut... ja sekavien kirjoittelu. Ja mies on edelleen rakas. Minä istun sohvannurkassa ja katselen Pompeiji-dokkaria (kun tämä nyt on se Missä olet juuri nyt- ketju.)

Hyvää yötä. Ei ollut tarkoitus mitään ilkeitä heittää, noi sun heittos vaan...
No hard feelings... Ethän sinä mitään ilkeää kirjoittanut, ihan normaalia höpinää mielestäni. Kyllä tänne juttua mahtuu.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Istun kotona olohuoneen nurkassa nojatuolissa ja katselen Päijänteelle. Näkyy jäätyneen taas yön aikana, olisiko jo viides kerta tälle talvelle. Pysyisi nyt jäässä niin pääsisi luistelemaan.
 
Istun kotona olohuoneen nurkassa nojatuolissa ja katselen Päijänteelle. Näkyy jäätyneen taas yön aikana, olisiko jo viides kerta tälle talvelle. Pysyisi nyt jäässä niin pääsisi luistelemaan.
Täällä etelämpänä on vielä osa pienistä lammistakin sulana. Ei näytä kovin lupaavalta nuo seuraavan parin viikon ennusteet pilkkimisen/luistelun kannalta täällä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keittiössä. Syön eilen valmistamaani lasagnea, kuuntelen Robert Johnsonia ja särvin hissukseen mallasjuomaa. Ihan siedettävä olotila.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Täällä etelämpänä on vielä osa pienistä lammistakin sulana. Ei näytä kovin lupaavalta nuo seuraavan parin viikon ennusteet pilkkimisen/luistelun kannalta täällä.

Huonolta näyttää täälläkin. Vuoron perään -7 ja +4 lämpötiloja. Ei nyt tullut talviurheilun juhlaa tästä talvesta, vaikka tuli ostettua kausikortti paikalliseen hiihtokeskukseenkin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
@kotipub* paikassa Oulu, ei tarvi pelätä liian innokkaita portsareita tai liian kallista holia.

*eli olen kotona...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikäs meno siellä?

Minä olen kotona! Uittu kun riideltiin eilen avokin kanssa ja päädyin Playstation kainalossa äitille ja isille, mutta nyt olen kotona ja kaikki sovittu ja selvitetty ja tyttö kertoi suuren syyn riitaan olleen siinä, että pelkää menettävänsä minut. Vastasin, että valitessani hänet, olen ottanut huomioon kaikki hänen piirteensä, ne kaikista vittumaisimmatkin, ja haluan juuri hänet juuri sellaisena kuin hän on. Tytöllä meni roska silmään ja toistin vielä kaiken sanomani, jotta hän varmasti ymmärtäisi olevansa kaikki kaunis elämässäni, että rakastan häntä hänen suuttuessa ja rakastan häntä hänen sättiessä minua ja vielä rakastan häntä silläkin hetkellä, kun hän vähiten sitä ansaitsisi. Mutta arvatkaas mitä täällä kotona teen!!!? "Mitä sinä teet kotona juuri nyt Lukudu Kikkel? Voi Lukudu Kikkel, kertoisit jo!", palstalaiset huokaisivat jännittyneinä yhteen ääneen!

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten laitan teille kuvan muodossa mitä minä teen. Tai siis, mitä minä katselen ihaillen ja tuntien syvää mielihyvää koko kehossani ja mielessäni.

Sä olet lentänyt pihalle nyt naisen toimesta pari kertaa viimeisen parin viikon aikana. Mitäs luulet, helpottaako se toimintatapa tulevaisuudessa? Ja ei, tässä ei ole vittuilu tms. Ihan vaan oikeasti kiinnostaa.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
@abianos tietääkö sun nainen että sä lähetät sen perseestä kuvia lätkäfoorumille?

Täytyy sanoa että äijällä on kyllä ihan oma meno aina.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei kai huolenpitoa voi vittuiluna ottaa. Ymmärrän hyvin miksi kysyt, mutta jos olisitte kärpäsenä katossa nähden kaiken mitä tapahtui ja miksi, niin ymmärtäisitte tätä naista hyvin. Kyseessä saattaa olla minun toimintatapojeni ongelmallisuus, eikä niinkään naisen. Yhtäkaikki parisuhteemme toimivimpia piirteitä on juurikin riidoista oppiminen ja kun yhdestä aiheesta on riidelty, niin harvoin samankaltaisesta asiasta tulee enää koskaan ongelmaa.

Mä olen vaan nähnyt lähipiirissä ja tietty itsekin kokenut, kun liian kilttejä ihmisiä käytetään hyväksi. Nainen heittää pihalle —-> miehen vika. Nainen aloittaa riidan ——> miehen vika jne. Mitä tahansa tapahtuu ja nainen suuttuu, miehen vika.

Mutta itsehän sä tiedät nämä vain parhaiten!
 

MegaForce

Jäsen
Lahden satamassa kahvila Ulpukassa. Ihan kiva paikka. Jos nyt ketään kiinnostaa niin olen muuttamassa Helsingistä Lahteen, opiskelemaan. Ensimmäinen kerta Suomessa Helsingin ulkopuolella.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden satamassa kahvila Ulpukassa. Ihan kiva paikka.
Pyydän anteeksi että pitää päästä pätemään. Kahvila on nimeltään Kariranta ja viereinen käsityökauppa on Ulpukka. Tervetuloa ja toivottavasti viihdyt Lahdessa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@pettter kanssa nordiksella. @abianos piti tulla myös mutta häneen ei saa yhteyttä. D3 katsomon kaljatiski jos joku haluaa toisella erätauolla tulla moikkaamaan.
Koittakaa saada yheyttä @abianos palstavaikuttajaan. Viimeisimpien viestiensä mukaan ollut väistämätöntä olla ajattelematta että siellä jos jossain tullaan vielä pelaamaan peliä nimeltä "kuka pelkää mustaa miestä". Tuota peliä ala-asteaikoina pelattiin paljonkin, mutta luulisin sen nyttemmin olevan kiellettyä ja mahdollisesti kovin rujoakin joten tarkistakaa palstabron tilanne jos suinkin mahdollista.

Edit. puolapuilla olen ja toivon parasta ja pelkään pahinta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä. Noin kolmen tunnin päästä aukeaa ensimmäinen olut.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ensimmäistä kertaa tulin tsekkaamaan Tampereen G Livelabin, kohta esiintyy Ringa Manner aka The Hearing. Sitä ennen Peura-niminen artisti soitti ensimmäisen keikkansa ikinä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sohvan nurkassa peiton alla penkkiurheilemassa. Kohta pitää siirtyä kakkoselta ykköselle kun yhdistetyn hiihto tulee sieltä. Ei ole mitkään hyvät lähtökohdat suomalaisilla...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maltsussa juomassa kaljaa. Piti lähteä tänään vieraspeliin Lahteen, mutta meni eilisilta pitkäksi keikkoineen ja juopotteluineen ja kotiuduin naisen luota Krunikasta vasta iltapäivällä. Eihän sen jälkeen voi sitten muuta kuin toistaa tuon saman kuvion.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös