Missä olet juuri nyt?

  • 249 779
  • 3 210

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ulkojäillä taas. Mikäs täällä ollessa kun kelikin on mahtava: -10 ja pilvetön taivas.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Makaan sängyssä flunssan kourissa. Toinen päivä sairaslomaa. Ei auta kuin yrittää tervehtyä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Krapulassa himassa, kuin juuri jotta IFK:n pukukoppi on sinetöity ja desinfioitu koska flunssa-aalto. Ihan vitun kivaa oli eilen matkustaa 8h dösässä jota jo. joukkue oli edellisenä iltana käyttänyt hml matkaansa, syytän olostani IFK:ta...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Baarissa ollaan. Täällä on hyvät bileet pystyssä. Minä ainakin tykkään, vaikka suurin osa musiikista on kaikkea muuta kuin rockia. Meikäpojalle käy loppuviimeksi oikeastaan kaikki musiikki. Pääasia että rytmi tarttuu ja ihmiset nauttivat.

Meinaakko piparille? Ja miten kävi?

Olen kotona.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainahan se käy mielessä, muttei sitä tullut viime yönäkään. Pahoittelen aiheutettua pettymystä.

Minäkin olen kotona.

Ei me olla pettyneitä. Kohdehan kannattaa valita huolella.

En ole kotona.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin Kaakossa, mutta palasin tänään Stadiin. Korkki tietysti heti auki.

Jostain syystä Kaakossa kestää olla selvinkin päin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä uskotteko jos kerron olevani nukkuvan mieheni vieressä sängyssä. Joo, ei väsytä vielä minua.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Taas taksissa. Juon Jallua. Ja kuuntelen JVG:tä ja Ed Sheerania. Vuorotellen.

Rauhaa ja rakkautta sunnuntaihisi. Juuri sinulle.

Räyh. And peace.

Lets make world better place. Piece by piece.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ajelin Helsinkiin The Circukseen Zakk Sabbathia kuulemaan. Tällä hetkellä lämppäri-DJ soittaa Metallicaa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mä olen töissä. Kävin kotona kahvilla, mutta ei siellä ollut ketään muita kuin kissa. Jauhettiin sitten kissan kanssa shaibaa hetki. Tai se jauhoi, mä join kahvia.

Jännät paikat täällä kun Kiina on tukossa. Ei sieltä saa oikein mitään irti, ja aika monella on duunit siinä vaiheessa että jotain kommenttia tarttis saada.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kotona. Ei vituta kovin paljon.

Kävelin päivällä Kamppikeskuksessa ja tuli mieleen, että toimittaja Sanna Ukkola näyttäytyi siellä muutama viikko sitten siansilmilleni. Siis nyt tuli mieleen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kotona sohvalla. @abianos myös. Onneksi on kulmasohva emmekä ole homoja.
Se, että pitää erikseen mainita "emmekä ole homoja" kyllä herättää kysymyksen ilmoille. Sitäpaitsi vaikka homoilisitte niin kovaa, että kulmasohva menisi rikki, niin mitä sitten?

Kysymys oli retorinen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Metrossa. Hallille vie tie.
 

Glove

Jäsen
Burgerkingissä Oulun keskustassa. Whopperi oli hyvää, ranskalaiset ei. Pari viikkoa tehny mieli käydä pikaruokailemassa nimenomaam hampurilaista ja nyt kun oli tänne keskustaan muutakin asiaa niin päätin käväistä. Edellisestäkerrasta onkin varmaan puoli vuotta.
 

MegaForce

Jäsen
Kuuntelemassa Jukka Jalosen puhetta koulussa. Mitä pitäisi kysyä?
 

Liitteet

  • 15815124804591530641710663380477.jpg
    15815124804591530641710663380477.jpg
    843,8 KB · kertaa luettu: 188

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Panoilla ei mies rehentele julkisesti (oli pano kumpaa sukupuolea tahansa) mutta jatkiskavereiden kyläilyillä kyllä.
Sehän ei kiinnosta oletteko panneet ja vielä vähempi oletteko toisianne jos panohommiksi mennyt. Jatkislaisen tapaamiselle ehdoton peukku.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
ja @pettter (joka ei vieläkään halua kuvaansa tänne, joten sellaista ei nyt tule).
Mitä jos kokeilisitte joskus antaa sille viinaa jos se sit suastus? Eiku...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eräässä hämeenlinnalaisessa hotellissa aamupalalla. Ei, en yöpynyt täällä vaan poikkesin muuten vain aamupalalle tänne. Täällä (-kin) kun saa käydä aamupalalla myös ne jotka eivät hotellissa majoitu.

Täällä on hyvä, monipuolinen aamupala ja kohtahan olen täällä jo tunnin istunut syömässäkin. Kivaa aloittaa lauantai välillä luksusaamiaisellakin. Tai luksusta tämä minulle on.

Hyvä ja runsas aamupala on hyvä perusta sitten taas tapahtumarikkaalle päivälle tai oikeastaan vuorokaudelle. Minulla tämä vuorokausi on varsin monipuolinen ohjelmaltaan. Alkoi reippaalla tunnin kävelylenkillä tänne aamupalalle, sitten olisi ohjelmassa museokäyntejä, kulttuuria, HPK:n ysikymppisiä, liikuntaa ja musiikkia.

Mutta joskus näinkin. Elämän on hyvä olla välillä nautinto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös