Missä olet juuri nyt?

  • 250 010
  • 3 210

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kännissä Maltsussa. Katson kendoa. Nainen tulee tänne, kunhan saa pojan yökylään. Sitten voidaan vetää taas kunnon white trash-meiningillä lähiöbaareissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kämpillä Cebu Cityssä. Odottelen Wechat-treffiseuraa. Sitten uima-altaalle juomaan kuoharia tämän kaunottaren kera.
Tulee vähän myöhässä, mutta uteliaisuuttani en voi olla kysymättä että oliko ladyllä suurempi kulli kuin teikäläisellä?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tulee vähän myöhässä, mutta uteliaisuuttani en voi olla kysymättä että oliko ladyllä suurempi kulli kuin teikäläisellä?
Virheistä viisastuneena varmistin etukäteen chatissa, ettei ole kikkeliä hameen alla.
Hyvinkin puolet seuraa tarjoavista, ainakin WeChatissa, ovat leidareita. Siksi pitää heti chattailyn alkuun selvittää asia, jottei tuhlata turhaan kummankaan aikaa.
Manilassa viimeisenä iltana tuli kunnon tarjous saman appsin kauttaa. 22- ja 23-vuotiaat kauniit bi-tytöt olisivat halunneet pitää minusta huolta kohtuuhintaan. Valitettavasti minulla oli jo seuraa, joten lupasin ottaa yhteyttä ensi reissulla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Himassa tietenkin. Huomenna täytyy poistua Manskun tuolle puolen ja se vähän epäilyttää mutta varmaankin menee hyvin. Olen asunut Turussa ja tiedän että niiden kanssa pärjää.


Olen kotona.

Kotona tuijotan tietokoneen näyttöä ja töllöä. Odotan yltyvällä kiihkolla ajatonta klassikkoa.

Olen kotona.

Helsingissä kuten aina.

Kotona. Vittu en mene ulos. Ja kohta ottelu.


Kotona tuolissa. Keksin äsken hauskan jutun. En kerro sitä kenellekään.

Istun kotona.

Jumal'auta! Täällä vain kuvia pannaan eikä ihmistä!

Minä olen kotonani. Raksajätkät tuli seiskalta töihin, voin todentaa tämän, koska minulla oli ikkuna auki ja kello sängyn vieressä. 7.00 alkoi paahto. En todellakaan noussut ylös.

Jatkoajassa.

Minä olen totinen poika. Ilmoitin viestinne jo kaikkialle.

Olen samassa paikassa kuin eilen. Tämä on Kalliota (kaupunginosa siinä hirveässä Helsingissä, missä ihmiset ovat kiireisiä) ja tämä on kotini.

Olen kotona.

Olen edelleen kotona.

Olen kotona.

Kotona. Kävin päivällä ulkona. Huomenna pitäisi käydä maaseudulla, ihan kamalaa, eikä siellä ole edes pesistä odotettavissa.


Olen kotona.
 

Glove

Jäsen
Kotona makaan sohvalla. Voisin kyllä käydä hakemassa keittiöstä lasin ja kaataa itselleni hieman viskiä. Lasi tai kaksi. Huomenna onkin sitten menoa moneen paikkaan. Ensin pitäisi käydä lääkärissä, sitten ajella tuonne äidin kotikunnan terveyskeskukseen hakemaan hautauslupa. Hautaustoimistossa käynti optiona jos virtaa riittää. Viimeisenä kohteena on sitten vierailu äidin poikakaverin luona ja hoidetaan muutamia käytännön asioita. Illaksi kotiin ja tähän sohvalle.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Eteläinen Haaga. En ole kotona.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotona. Maaseudulla jouduin käymään. On tää oma sohva nasta mesta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä. Viikonlopun hulinointien jälkeen olo on kuin tapetulla madolla.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Tangerissa Marokossa. Tai oikeastaan lähimmässä konttisatamassa. Ei ole helppoa tehdä täällä mitään töitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Just kurvasin parkkihalliin. Suuntana citymarketti ja sen vieressä oleva Alko niminen taidelasimyymälä. Sieltä mujjjalle punkeroo ja @Aces High n ohjeistuksesta Jallu-merkkistä vaapukkamehua itelle. Kohta lähtee...

Ps. @Turha Kaukalo Eime kauaa niin oon kotona!
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkin olen kotona. Enkä mee ulos ennen Maanantaita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maltsussa himassa kalsaroimassa. Mietin, että lähtisinkö katsastamaan Myrtsin tai Kantsun kuumaa yöelämää näin torstaina. Se on harmi, ettei paikallisiin viitsi mennä. Toinen on pystyynkuollut olutravintola ja toinen on etnisesti värittynyt kuppila, jossa myllytetään ympäri viikkoa. Jo naapurissa Kantsussa on asiat paremmin, siellä on rehellisiä valkoisia keskarijuoppojen kuppiloita, joissa lauletaan epävireisesti karaokea, mutta ei myllytetä. Siksi viikonloppuisin suuntaan mieluusti Kantsuun, jos en mene ytimeen. Kantsusta käveleekin vielä takaisin, jos kunto riittää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin juuri Myrtsistä (topparista) kotiin ja hiljaista oli. Toki femma aina auki siellä, mutta suosittelen Kantsua, jos siellä olisi enemmän menoa.

Viime lauantaina oltiin muidun (HIFK, Tallberg) kaa Femmassa! Sanoin silloin, että nyt etsitään Czescku täältä. Ei löytynyt. Mutta kyllä me siellä vastakin pyöritään. Ei ole vaikea tunnistaa, ei kellään muulla ole mitään Kouvolan Kiekkoon liittyvää päällä. Lupaan pitää aina ainakin huivia tai pipoa. Jos olet siellä, tule vetäisemään hihasta.

Toki viikonlopun menot painottuvat aina Helsingin suuntaan, mutta usein ne jäävät tosiaan esimerkiksi Kantsuun. Siellä on hyvä meininki. Mutta ilmoittele hyvä mies jos olet Myrtsissä liikkeellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Useimmiten kun olen liikenteessä olen nimenomaan Myrtsissä. Mutta olin femmassa itse asiassa viime torstaina (parin naisen kanssa ja pääsin kotiin aamukasilta). Perjantaina oli kaveri minun luona ryypiskelemässä ja lauantaina ei enää kyennyt mihinkään. Mutta ilmoittele sinäkin vaan jos tänne päin eksyt. Facessakin voi pyytää kaveriksi jos haluaa keskustella muutenkin kuin tämän palstan kautta (olen jo ilmoittanut monta kertaa sen osoitteeni mutta kertauksen vuoksi facebook.com/czescku).

Oolrait, kiva, näin teemme! Viikonloppuna lähdetään kyllä liikenteeseen muidun kanssa, vähintäänkin toisena päivänä, ellei molempina. Muidu asuu Krunikassa ja kyllähän sielläkin on ihan kivaa, mutta olen hyvin saanut hänet houkuteltua tänne lähiöelämään, ja se jopa tykkää siitä. Voitais kyllä tulla käymään Myrtsissä jompana kumpana päivänä, tai siis iltana. Palataan asiaan!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Tukholman keskustassa kahvilla. 1t 45 min päästä pitää viimeistään lähteä bussilla satamaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Messukeskuksen vessassa paskalla. Tai no en silleen varsinaisesti paskalla. Kaljaa tulin tänne juomaan. Jotkut mopomessut, mut en ole landepaukku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös