nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kännissä Maltsussa. Katson kendoa. Nainen tulee tänne, kunhan saa pojan yökylään. Sitten voidaan vetää taas kunnon white trash-meiningillä lähiöbaareissa.
Tulee vähän myöhässä, mutta uteliaisuuttani en voi olla kysymättä että oliko ladyllä suurempi kulli kuin teikäläisellä?Kämpillä Cebu Cityssä. Odottelen Wechat-treffiseuraa. Sitten uima-altaalle juomaan kuoharia tämän kaunottaren kera.
Virheistä viisastuneena varmistin etukäteen chatissa, ettei ole kikkeliä hameen alla.Tulee vähän myöhässä, mutta uteliaisuuttani en voi olla kysymättä että oliko ladyllä suurempi kulli kuin teikäläisellä?
Himassa tietenkin. Huomenna täytyy poistua Manskun tuolle puolen ja se vähän epäilyttää mutta varmaankin menee hyvin. Olen asunut Turussa ja tiedän että niiden kanssa pärjää.
Kotona.
Olen kotona.
Kotona tuijotan tietokoneen näyttöä ja töllöä. Odotan yltyvällä kiihkolla ajatonta klassikkoa.
Olen kotona.
Helsingissä kuten aina.
Kotona. Vittu en mene ulos. Ja kohta ottelu.
Kotona tuolissa. Keksin äsken hauskan jutun. En kerro sitä kenellekään.
Istun kotona.
Jumal'auta! Täällä vain kuvia pannaan eikä ihmistä!
Minä olen kotonani. Raksajätkät tuli seiskalta töihin, voin todentaa tämän, koska minulla oli ikkuna auki ja kello sängyn vieressä. 7.00 alkoi paahto. En todellakaan noussut ylös.
Jatkoajassa.
Minä olen totinen poika. Ilmoitin viestinne jo kaikkialle.
Olen samassa paikassa kuin eilen. Tämä on Kalliota (kaupunginosa siinä hirveässä Helsingissä, missä ihmiset ovat kiireisiä) ja tämä on kotini.
Olen kotona.
Olen edelleen kotona.
Olen kotona.
Kotona. Kävin päivällä ulkona. Huomenna pitäisi käydä maaseudulla, ihan kamalaa, eikä siellä ole edes pesistä odotettavissa.
Kotona. Maaseudulla jouduin käymään. On tää oma sohva nasta mesta.
Kyllä on... Olen oman sohvannurkassa katsomassa Urheiluruutua ja sen jälkeen katselu jatkuu Sorjosella.On tää oma sohva nasta mesta.
Ps. @Turha Kaukalo Eime kauaa niin oon kotona!
Tulin juuri Myrtsistä (topparista) kotiin ja hiljaista oli. Toki femma aina auki siellä, mutta suosittelen Kantsua, jos siellä olisi enemmän menoa.
Useimmiten kun olen liikenteessä olen nimenomaan Myrtsissä. Mutta olin femmassa itse asiassa viime torstaina (parin naisen kanssa ja pääsin kotiin aamukasilta). Perjantaina oli kaveri minun luona ryypiskelemässä ja lauantaina ei enää kyennyt mihinkään. Mutta ilmoittele sinäkin vaan jos tänne päin eksyt. Facessakin voi pyytää kaveriksi jos haluaa keskustella muutenkin kuin tämän palstan kautta (olen jo ilmoittanut monta kertaa sen osoitteeni mutta kertauksen vuoksi facebook.com/czescku).
Olen Tukholman keskustassa kahvilla. 1t 45 min päästä pitää viimeistään lähteä bussilla satamaan.