Missä olet juuri nyt?

  • 251 521
  • 3 226

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Haltialassa Wanhan Pehtoorin ravintolassa kylmällä oluella. Ai että.

On muuten helvetin hyvää toi kyseinen olut. Viimeksi kun sitä tuli juotua, niin homma lähti lapasesta. Ollaan kutsuttu itsemme saunoon josta mentiin 2 paikalliseen. Jälkimmäisessä paikassa en edes tiedä käyneeni.
Työkaveri siitä informoi maanantaina.

Mutta joo itse mökillä just ja ilta-aurinko paistelee
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On muuten helvetin hyvää toi kyseinen olut. Viimeksi kun sitä tuli juotua, niin homma lähti lapasesta. Ollaan kutsuttu itsemme saunoon josta mentiin 2 paikalliseen. Jälkimmäisessä paikassa en edes tiedä käyneeni.
Työkaveri siitä informoi maanantaina.

Mutta joo itse mökillä just ja ilta-aurinko paistelee
Jep, samaa mieltä. Blanc on laatuolutta!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Junassa kohti Helsinkiä. Onneksi pysähdys Kouvolassa oli niin lyhyt, ettei pysyvämpiä traumoja kerennyt syntyä. Tätä samaa toivon myös Lahden kohdalla, johon kohta saavutaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oluella viettämässä Joensuun yötä-tapahtumaa ja viimeistä lomapäivää osa-aikaisesta työstä Joensuun pääkirjastosta
Joensuun uudessa "kauppahallissa". Tämän jälkeen matka jatkuu kohti Pohjois-Karjalan museota ja sen jälkeen käyn syömässä jossain. Kello 19.00 sitten höyryjunamatka Viinijärvelle ja takaisin Joensuuhun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olohuoneessani oluttölkki seuranani. Kohta paukkaan kylille ensiksi pussikaljoille ja sen jälkeen Tavastialle Kyyriaa kyttäämään. Ainakin @Krepo on rouvansa kanssa paikalla ja ehkä myös @nummenkallio vaan ei voi olla jälkimmäisestä varma, kun ei vastaa puheluihin tai viesteihin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olohuoneessani oluttölkki seuranani. Kohta paukkaan kylille ensiksi pussikaljoille ja sen jälkeen Tavastialle Kyyriaa kyttäämään. Ainakin @Krepo on rouvansa kanssa paikalla ja ehkä myös @nummenkallio vaan ei voi olla jälkimmäisestä varma, kun ei vastaa puheluihin tai viesteihin.
Minä nukuin, sori. Olen kyllä tulossa. Eikös sitä puhuttu, että seiskan pintaan jossain.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viinijärvellä höyryjunan kyydissä odottaessa höyryjunan matkaa takaisin Joensuuhun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nautin juuri omia juomia Pub Ikkunassa. Siitä ei tykätty. No nyt Tavastialle!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sielläkään ei tykätä omien juomien nauttimisesta.
Pitää olla ovelampi. Olin liian avoin, kaadoin omia kaljoja tuoppiin ja se nähtiin.

But this is rebel, Nummis rebel.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pääsispä höyryjunan kyytiin joskus.
Sama juttu. Olen kyllä päässyt useampaan otteeseen -80 - ja 90 -luvuilla tutustumaan Keravan asemalla seisseeseen Hv3 -höyryveturiin, sillä vielä 30 vuotta sitten sinne kiipeily oli pojankoltiaisten suurta huvia. Minäkin kävin naskalina monta kertaa ihmettelemässä ohjaamoa sekä hiilivaunua ihan sisältä päin. Sittemmin veturia on hieman siirretty alkuperäisestä paikastaan ja se on saanut ympärilleen kohtalaiset aidatkin, mutta ei tuollainen muistomerkki - niin hienolta kuin se näyttääkin - korvaa aitoa kokemusta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Pääsispä höyryjunan kyytiin joskus.
Sama juttu. Olen kyllä päässyt useampaan otteeseen -80 - ja 90 -luvuilla tutustumaan Keravan asemalla seisseeseen Hv3 -höyryveturiin, sillä vielä 30 vuotta sitten sinne kiipeily oli pojankoltiaisten suurta huvia. Minäkin kävin naskalina monta kertaa ihmettelemässä ohjaamoa sekä hiilivaunua ihan sisältä päin. Sittemmin veturia on hieman siirretty alkuperäisestä paikastaan ja se on saanut ympärilleen kohtalaiset aidatkin, mutta ei tuollainen muistomerkki - niin hienolta kuin se näyttääkin - korvaa aitoa kokemusta.
Höyryjuna Ukko-Pekka kulkisi ensi viikon viikonloppuna lauantaina Kouvolasta Loviisan satamaan ja takaisin ja sunnuntaina Kouvolasta Lappeenrantaan ja takaisin:

 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kotona tietokoneen ja pleikkarin ääressä selaamassa Jatkista ja pelaamassa änäriä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Elokuvissa Kinopalatsissa. Disneyn Elementalia tultiin kaverin kanssa katsomaan tällä kertaa.

Siitä onkin aikaa kun oon ollu leffoissa kattoo animaatioelokuvaa. Tais olla Simpsons elokuva, kun olin vielä reilusti alaikäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös