Mulla on ainakin ollut Oulussa mukavia viikonloppuja.Hki-Vantaan kentällä nousemassa Ouluun menevään koneeseen. Huh huh, mikähän viikonloppu tästäkin tulee
Mulla on ainakin ollut Oulussa mukavia viikonloppuja.
Kotona - toipumassa viikonlopun rasituksista...
Tuli ensinnäkin ajettua semmoiset 600 km reilun vuorokauden sisällä ja juhlittua mukavalla porukalla aamutunneille siinä välissä, puhumattakaan, että koirien kanssa, jotka tietysti olivat mukana, piti silti lähteä lenkille heti sunnuntaiaamuna eli yöunet jäivät lyhyiksi.
Ei tahdo enää tämän ikäisenä jaksaa tämmöisiä... ja toipumiseen kuluu yhä enemmän aikaa...
Olen kotona ja skidit pitävät hyvää meteliä läheisen päiväkodin pihalla. Niitä on tuossa puistossakin välillä. Yhdellä oli HIFK-paita päällä kun kävelin siitä oliko viime kesänä (aika rientää, saattoi olla 2 v. sitten) ja kerroin nuorelle urholle, että hän on löytänyt oikean joukkueen. Hän vastasi olevansa samaa mieltä. Jokerifanithan vain rääkyvät ja ovat muutenkin rasittavia.
IFK-kannattajat sen sijaan rääkyvät vähemmän, sillä heillä on usein huonot hampaat.
Näitkö huonohampaisen HIFK-miehen? – Poliisi etsii!
Uusi Suomi on ajattelevan, uteliaan ja osallistuvan lukijan päivittäinen uutislehti.www.uusisuomi.fi
FAKE NEWS! Ei HIFK-kannattajilla ole hampaita ollenkaan.
No näin minäkin alkujaan asian muistin olevan. Muistan elävästi otsikon "Poliisi etsii hampaatonta IFK-kannattajaa" mutta en nyt pikaisella googletuksella juttua löytänyt.
Löytyy Hesarin Tapulikaupunki-osiosta. Jokerien uutiset taas ovat Venäjä meni sitten Ukrainana hyökkäämään -osiossa.
Vihapuhetta.
Eikä tuossa vielä kaikki...Ootko hullu? Juhlit? Älä juhli, sillä tavalla välttyy monelta ikävältä asialta. Minä en juhli milloinkaan.
...
Tässä sitä bussissa istutaan matkalla Helsinkiin, tullaan juuri Mikkeliin...Eikä tuossa vielä kaikki...
Ensi viikonloppuna olisi seuraava koitos kurssikavereiden kanssa Suomenlahden saaristossa. Ollaan jo sen verran iäkästä porukkaa, ettei mitään hillitöntä ryyppäämistä ja rymyämistä ole odotettavissa, mutta ainahan joku voi hukkua tai jonkun selkä, polvi, sydän, pää, tms. voi pettää.
Saas nähdä, mikä arpa osuu omalle kohdalleni...