Jos kuhaa tai siikaa pukkaa, sa tuoda minulle.Mökillä, kattelen kuuta nousevaa. Ja tiätty olutta, sillai ihan vähän. Tyyni meri, huomenna saattaa olla verkonlaskupäivä. Jos vaikka ahventa tulis.
Tämä se on lutuuria jos mikä. Eipä tässä voi kun olla ja arvostaa.Algeco areenalla Helsingissä. Enpä olisi ihan hevillä uskonut löytäväni itseäni täältä. Paluu reissulla pitsistä sattui Lappeenrannan Pepolla olevan peli täällä ja muut autokunnan jäsenet tykkäävät Pepon pelejä käydä katsomassa, joten mikäettei sitten. @Czescku vietiin kotiinsa tähän lähistölle, joten suurta mutkaa ei tästä syntynyt.
Ala-asteella käytiin tuolla. Olen niin onnellinen puolestasi kun olet siellä.Oulu, Nallikarin majakka. Täydellinen kesäsää.
Se on sitä kun joutuu naaraan naaraamaks.Naaraksen serkun pojan 4v. synttäreillä.
Oli vaan ahvenia, sellasia file- ja savustuskokoisia. No, neljä savustukseen ja loput fileiksi. Nyt kattelen, kun lokit empii tulla jätöspaikalle herkuttelemaan.Jos kuhaa tai siikaa pukkaa, sa tuoda minulle.
Kun luin viestin luulin, että kyseessä oli yöjuna, mutta näköjään meininki on ihan sekopäistä jo varhain illalla.Lähijunassa. Nistit mölyävät, soittavat räppiä ja juovat leijonaviinaa. Mamut pitävät muuten vain meteliä. Lapset huutavat, joitain ehkä pelottaa. Nisti sylkäisee lattialle. Lipuntarkastajat seisovat tumput suorina.
Junassa on tunnelmaa!
Oikeasti muistin taas, miksi kuljen niin mielelläni omalla autolla.
Joo, kyllä noita nistilinjoja menee lähiöiden suuntaan jo aikaisemminkin illalla. Päivällä on aloiteltu keskustassa ja käyty ehkä vähän hakemassa herkkuja Kurvista, ja illalla on sitten varsinaiset juhlat kotona. Ja siinä välissä ne junabileet.Kun luin viestin luulin, että kyseessä oli yöjuna, mutta näköjään meininki on ihan sekopäistä jo varhain illalla.