Missä olet juuri nyt?

  • 250 168
  • 3 211

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. Takkaa, kosteus pois.
 

Liitteet

  • IMG_0170.jpeg
    IMG_0170.jpeg
    98,8 KB · kertaa luettu: 83

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillähän minä olen...
 

Liitteet

  • IMG_20230909_193516_HDR.jpg
    IMG_20230909_193516_HDR.jpg
    899,4 KB · kertaa luettu: 58

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Työpöydän äärellä. Väännän ensi viikolle vielä yhden setin opetusmateriaaleja ja pidän loppuillan vapaata. Pitäisi kai aloittaa lueskelemaan jo opiskelijoiden esseitä, mutta taidan jättää huomiselle.
 

ace

Jäsen
Olen Kannelmäen yössä. Juttu on ”Searching for Roope Latvala”.

Kun Suhokin näköjään elää, niin on se tämäkin mies pyydystettävä.
Löytyikö Roope, ei pitäisi olla vaikeaa?

Itsehän olen esiintynyt yhdessä Roopen kanssa, en kuitenkaan isoilla lavoilla vaan siinä Kantsun karaokebaarissa vedettiin duettona muistaakseni Kersantti Karoliina.

Nykyäänhän se rakennus on purettu, niinkuin koko ostari.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytyikö Roope, ei pitäisi olla vaikeaa?

Itsehän olen esiintynyt yhdessä Roopen kanssa, en kuitenkaan isoilla lavoilla vaan siinä Kantsun karaokebaarissa vedettiin duettona muistaakseni Kersantti Karoliina.

Nykyäänhän se rakennus on purettu, niinkuin koko ostari.
Ei ole löytynyt, ei.

Olemme siis joskus ryypänneet samoissa porukoissa Kantsussa, mutta en voi häntä sanoa varsinaisesti tuntevani, vaikka ollaan toki juteltu. Noista porukoista näkee kuitenkin ihmisiä aina välillä, ja niiltä voi kysyä, missäs se Roope on.

Nyt ei ollut kellään mitään havaintoa. Ja kyllähän se kiinnostaa, koska yhdestä maan kaikkien aikojen kovimmasta metallikitaristista on kyse. Toivoisin niin, että hänelle kuuluu hyvää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä. Takkaa, kosteus pois.
Hienompi takka sulla kun mulla... mökillä minäkin. Takassa palaa tuli. Saunassa on käyty ja järvessäkin vähän...

Edit. Takka on setäni itse muuraama. Ja pinnassa olevat kivet on otettu mökin rannasta. Eli jos tunnearvoa antaa niin takkamme on "hienompi" kuin mikään ostettu "kakluuni".
 

Liitteet

  • IMG_20230909_210837_HDR.jpg
    IMG_20230909_210837_HDR.jpg
    767 KB · kertaa luettu: 60
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Himassa Raaka-Haagassa. Oli ihan saatanan kovat bileet eilen Kristiinan levynjulkkareissa Lepiksessä, ja myönnän, että tänään oli vähän krapula. Siitä yritän nyt toipua. Pikkuisen tässä toki olen juopotellut pitkin päivää ja katsellut pesistä.

Naisen kanssa meni miten meni, mutta Kristiinan keikka oli tärkein.

Jos olen tarpeeksi humalassa, lähden KooKoon tai Ketterän paita päällä baariin. Saa bongata.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Humalassa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Julkaisut on sen verran omalla naamalla, että vaikea niitä ehkä tänne laittaa.
Mistä saa ostaa? Kännipunkki kuulostaa niin hienolta, että sitä voisin rahallisesti tukea.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mistä saa ostaa? Kännipunkki kuulostaa niin hienolta, että sitä voisin rahallisesti tukea.
Ei mistään, paitsi ehkä jostain bandcampilta, jos viittin sinne laittaa. Youtubessa on muutama biisi ja omissa kavereissa pyörii muuten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vierumäen Matkakeitaalla syömässä...
 

Liitteet

  • IMG_20230911_131138_HDR.jpg
    IMG_20230911_131138_HDR.jpg
    890,8 KB · kertaa luettu: 63

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitäs on lautasella?
Lämmin ruoka oli puutarhurin broileria, uunimakkara ja palapaistia paistettujen perunoiden kanssa (oli myös perunamuusia mutta sitä en ottanut).
Salaattilautasella on salaattia, kurkkua, tomaattia. Sienisalaattia, Italiansalaattia, tonnikala-riisisalaattia ja makaronikinkkusalaattia. Ja vielä pieniä mozzarellapalloja.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Virkistäytymässä jonkun 1780 luvun sotalaivan kopion kyydissä Helsingin edustalla. Tappavan tylsää. En ole purjehtimisesta ollutkaan kiinnostunut ja tämän jälkeen vielä vähemmän.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Virkistäytymässä jonkun 1780 luvun sotalaivan kopion kyydissä Helsingin edustalla. Tappavan tylsää. En ole purjehtimisesta ollutkaan kiinnostunut ja tämän jälkeen vielä vähemmän.
Onneksi et erään 1620-luvun sotalaivan kopion kyydissä. Olisi saattanut upota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös