Marimekko huomattu. Mutta pitäähän sitä laatua mökilläkin olla.Mökillä. Takkaa, kosteus pois.
Löytyikö Roope, ei pitäisi olla vaikeaa?Olen Kannelmäen yössä. Juttu on ”Searching for Roope Latvala”.
Kun Suhokin näköjään elää, niin on se tämäkin mies pyydystettävä.
Ei ole löytynyt, ei.Löytyikö Roope, ei pitäisi olla vaikeaa?
Itsehän olen esiintynyt yhdessä Roopen kanssa, en kuitenkaan isoilla lavoilla vaan siinä Kantsun karaokebaarissa vedettiin duettona muistaakseni Kersantti Karoliina.
Nykyäänhän se rakennus on purettu, niinkuin koko ostari.
Hienompi takka sulla kun mulla... mökillä minäkin. Takassa palaa tuli. Saunassa on käyty ja järvessäkin vähän...Mökillä. Takkaa, kosteus pois.
Nyt kuulostaa seksikkäältä. Koska saamme kuulla tuloksia?Taas autotallissa äänittelemässä kännipunkkia.
Julkaisut on sen verran omalla naamalla, että vaikea niitä ehkä tänne laittaa.Nyt kuulostaa seksikkäältä. Koska saamme kuulla tuloksia?
Mistä saa ostaa? Kännipunkki kuulostaa niin hienolta, että sitä voisin rahallisesti tukea.Julkaisut on sen verran omalla naamalla, että vaikea niitä ehkä tänne laittaa.
Ei mistään, paitsi ehkä jostain bandcampilta, jos viittin sinne laittaa. Youtubessa on muutama biisi ja omissa kavereissa pyörii muuten.Mistä saa ostaa? Kännipunkki kuulostaa niin hienolta, että sitä voisin rahallisesti tukea.
Mitäs on lautasella?Vierumäen Matkakeitaalla syömässä...
Lämmin ruoka oli puutarhurin broileria, uunimakkara ja palapaistia paistettujen perunoiden kanssa (oli myös perunamuusia mutta sitä en ottanut).Mitäs on lautasella?
Onneksi et erään 1620-luvun sotalaivan kopion kyydissä. Olisi saattanut upota.Virkistäytymässä jonkun 1780 luvun sotalaivan kopion kyydissä Helsingin edustalla. Tappavan tylsää. En ole purjehtimisesta ollutkaan kiinnostunut ja tämän jälkeen vielä vähemmän.