Kenenkä soundchekkiä siellä kuunnellaan?@nummenkallio n ja puolison kanssa malminkartanonaukiolla juomassa piristäviä juomia ja kuuntelemassa soundchekkiä.
Kenenkä soundchekkiä siellä kuunnellaan?@nummenkallio n ja puolison kanssa malminkartanonaukiolla juomassa piristäviä juomia ja kuuntelemassa soundchekkiä.
Haltialassa Wanhan Pehtoorin ravintolassa kylmällä oluella. Ai että.
Jep, samaa mieltä. Blanc on laatuolutta!On muuten helvetin hyvää toi kyseinen olut. Viimeksi kun sitä tuli juotua, niin homma lähti lapasesta. Ollaan kutsuttu itsemme saunoon josta mentiin 2 paikalliseen. Jälkimmäisessä paikassa en edes tiedä käyneeni.
Työkaveri siitä informoi maanantaina.
Mutta joo itse mökillä just ja ilta-aurinko paistelee
Nummis varmaan kuunteli puolisoni soundchekkiä. Kuuli varmaan liikaa kun tuo puhuu liikaa.Kenenkä soundchekkiä siellä kuunnellaan?
Minä nukuin, sori. Olen kyllä tulossa. Eikös sitä puhuttu, että seiskan pintaan jossain.Olohuoneessani oluttölkki seuranani. Kohta paukkaan kylille ensiksi pussikaljoille ja sen jälkeen Tavastialle Kyyriaa kyttäämään. Ainakin @Krepo on rouvansa kanssa paikalla ja ehkä myös @nummenkallio vaan ei voi olla jälkimmäisestä varma, kun ei vastaa puheluihin tai viesteihin.
Sama tilanne, eri rakennus.Istun autossani parkkipaikalla ja odotan, että kaverini tulisi ulos tuosta edessäni olevasta rakennuksesta.
Sielläkään ei tykätä omien juomien nauttimisesta.Nautin juuri omia juomia Pub Ikkunassa. Siitä ei tykätty. No nyt Tavastialle!
Pitää olla ovelampi. Olin liian avoin, kaadoin omia kaljoja tuoppiin ja se nähtiin.Sielläkään ei tykätä omien juomien nauttimisesta.
Pääsispä höyryjunan kyytiin joskus.Viinijärvellä höyryjunan kyydissä odottaessa höyryjunan matkaa takaisin Joensuuhun.
Sama juttu. Olen kyllä päässyt useampaan otteeseen -80 - ja 90 -luvuilla tutustumaan Keravan asemalla seisseeseen Hv3 -höyryveturiin, sillä vielä 30 vuotta sitten sinne kiipeily oli pojankoltiaisten suurta huvia. Minäkin kävin naskalina monta kertaa ihmettelemässä ohjaamoa sekä hiilivaunua ihan sisältä päin. Sittemmin veturia on hieman siirretty alkuperäisestä paikastaan ja se on saanut ympärilleen kohtalaiset aidatkin, mutta ei tuollainen muistomerkki - niin hienolta kuin se näyttääkin - korvaa aitoa kokemusta.Pääsispä höyryjunan kyytiin joskus.
Pääsispä höyryjunan kyytiin joskus.
Höyryjuna Ukko-Pekka kulkisi ensi viikon viikonloppuna lauantaina Kouvolasta Loviisan satamaan ja takaisin ja sunnuntaina Kouvolasta Lappeenrantaan ja takaisin:Sama juttu. Olen kyllä päässyt useampaan otteeseen -80 - ja 90 -luvuilla tutustumaan Keravan asemalla seisseeseen Hv3 -höyryveturiin, sillä vielä 30 vuotta sitten sinne kiipeily oli pojankoltiaisten suurta huvia. Minäkin kävin naskalina monta kertaa ihmettelemässä ohjaamoa sekä hiilivaunua ihan sisältä päin. Sittemmin veturia on hieman siirretty alkuperäisestä paikastaan ja se on saanut ympärilleen kohtalaiset aidatkin, mutta ei tuollainen muistomerkki - niin hienolta kuin se näyttääkin - korvaa aitoa kokemusta.