Missä olet juuri nyt?

  • 251 724
  • 3 226

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kohta Lahes.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nordiksella IFK-TPS-matsissa yhteistyökumppanin juotettavana. Ihan kiitettävästi piikki auki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kannusta Tepsiä, ettei Kärpät tipu sääleihin.
Hieman haastavaa, kun yhteistyökumppani laittoi päähäni IFK-pipon. Pitänee vain juoda lisää olutta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kainuussa... iltapäivällä hautajaisissa ja illalla saunassa ja seitinohuissa...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Himassa koitan saada moottoria käyntiin hieman pitkäksi venähtäneiden yöunien jälkeen. Kohta hakemaan miestä väkevämpää kaupasta ja illalla on suuntana Kulttuuritalo ja Ismo Alanko, taas.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sängyssä makoilen ja väsäilen runpuraitaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kotiasemallani eli Pohjois-Haagan asemalla ja odottelen junaa Myrtsiin. Mukana valtava lasti kaliaa. Olen menossa veli @Czescku n luokse. Soittelen stereoista Cheap Trickiä. KooKoo taas pleijareissa. Mikään ei voisi olla paremmin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen hämeenlinnalaisella Suisto-klubilla. Kuuntelemassa jazzmusiikkia, täällä on esiintymässä sellainen bändi kuin Jykä Ahola& Old virgins.

Tuolla Linnajazzeilla kesällä ihastuin jazzmusiikkiin täällä Hämeenlinnassa. Ja kyllä täytyy sanoa että on tämä jazzmusiikki hyvän kuulloista. En olisi uskonut ennen viime kesää että tulen tykästymään jazzmusiikkiin näinkin paljon, luulin että ei ole minun juttuni.

Kyllä täällä viihtyy. Hieman lohtua sen jälkeen kun HPK:n kausi päättyi runkosarjan 12. sijaan tänään. Ja noin viikon päästä sitten samassa paikassa Uniklubin keikka, sinnekin on jo lippu hommattu.
 

MegaForce

Jäsen
Olen kotiasemallani eli Pohjois-Haagan asemalla ja odottelen junaa Myrtsiin. Mukana valtava lasti kaliaa. Olen menossa veli @Czescku n luokse. Soittelen stereoista Cheap Trickiä. KooKoo taas pleijareissa. Mikään ei voisi olla paremmin.
Kuulostaa erinomaiselta. HIFK myös runkosarjan 6:s. Seuraavalla kerralla voisin liittyä seuraan. Terveisiä @Czescku :lle.

Olen kotona, lasissa jotain ipaa, jonka sain ilmaiseksi töistä.
 

Glove

Jäsen
En ole, mutta haluaisin olla Oy Alkoholiliike Ab:n myymälässä. Sen jälkeen kun se lauantaina menee kiinni. Maistaisin hörpyn sieltä, toisen täältä. Kaikkea mitä ei ole ennen maistanut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kiitän vaimoni puolesta.
Mutta joo - Kainuussa kaikki on toisin... ei välttämättä paremmin, minkä tämä aamu todisti...
Täällä on tosiaan kaikki paskaa, paitsi kusi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täällä on tosiaan kaikki paskaa, paitsi kusi.
Noooo....
Olen asunutkin Kainuussa, tosin lyhyen aikaa, mutta ei siellä mun mielestä kaikki lähellekään ole paskaa... tai kusta...
Mutta joo - kainuulainen suhtautuminen ja ilmaisutapa asioihin on vain hyväksyttävä ja nieltävä, jos meinaa sellaisen kanssa elää...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Noooo....
Olen asunutkin Kainuussa, tosin lyhyen aikaa, mutta ei siellä mun mielestä kaikki lähellekään ole paskaa... tai kusta...
Mutta joo - kainuulainen suhtautuminen ja ilmaisutapa asioihin on vain hyväksyttävä ja nieltävä, jos meinaa sellaisen kanssa elää...
Niin - mitäpä se hyvejää.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Hotellissa Teneriffalla. Ahdistaa, että oon taas juonut. Vanha alkoholisti ratkesi taas
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hämmästyttävää kyllä, Kouvolan Prismassa Tommolankadulla...

Näin Kärppä-kannattajana pitäisi kai olla siellä, missä Kärpät ja KooKookin ovat eli Oulussa, mutta nyt kävi näin...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Hämmästyttävää kyllä, Kouvolan Prismassa Tommolankadulla..

Been there. Ikimuistoinen paikka, jonka pihalla navigaattori sanoi mulle, että "en tiedä mitä pitäisi tehdä"

Itse olen parhaillaan onnen kukkulalla. Tai hetkinen, taitaa olla kissa taas kussut tähän laminaatille, joka nyt sitten kupruilee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös