Missä olet juuri nyt?

  • 258 355
  • 3 241

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Liitteet

  • Screenshot_20230331_154906_Gallery~2.jpg
    Screenshot_20230331_154906_Gallery~2.jpg
    295,7 KB · kertaa luettu: 59

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotona, enkä aio poistua täältä ennen sunnuntaita.
Niin minäkin. Tosin meinaan poistua jo huomenna salille ja kauppaan. Poika jälkikasvuineen tulee su moikkaamaan, niin täytyyhän heille hakea ruokaa. Ja varmaan olisi hyvä mun syödä huomennakin. Jääkaapin sisältö ei siihen ihan riitä, pakkasessa olisi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuossa vähän aikaa sitten vielä laavulla rannassa kahvilla, nyt tässä sohvalla surhvoomassa...

PS. Kuka löytää kuvasta vaanivan pedon?
 

Liitteet

  • 20230331_175848.jpg
    20230331_175848.jpg
    850,1 KB · kertaa luettu: 52
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No sittenhän sitä voi ottaa ihan huolella kun vasta iltaan meno. Sano kyypparille terveisiä.
Muutaman veisun käyt lurittelemassa, kunnes huomaat, että valomerkki tulikin jo.
Karaoke täällä soi. Kerron kyypparille teeveisiä. Sen verran raskas työvuoro oli, että en jaksa hirveästi ottaa eikä laulaa kuin muiden mukana.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Sängyssä lepäämässä. Iski kunnon vatsatauti. Olin vielä aamulla menossa duuniin. Sitten juuri ennen kun pääsisin pajalle alkoi vääntää kunnolla vatsasta. Tuli todella märkä pieru pöksyihin. Meni ne alusvaatteet suoraan roskiin. Nyt pääsin kotiin niin lämmöt huitelee 38,3 ja mikään ei pysy sisällä. Tulee tavaraa molemmista päistä vuorotellen ulos.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Matkalla taas keskustaan, tai tällä kertaa Kallioon. Kaveria (ei jatkislainen) tapaamaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myrtsin Alkossa. Paljon oli kampanjaa menossa, mutta ainoa joka lähestyi, oli kokoomus. Pitäisikö tästä päätellä jotain?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Myrtsin Alkossa. Paljon oli kampanjaa menossa, mutta ainoa joka lähestyi, oli kokoomus. Pitäisikö tästä päätellä jotain?
Mä kävin siellä myös aiemmin päivällä. Purra ei minua huomioinut, siitäkin voi päätellä jotain, ehkä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä kävin siellä myös aiemmin päivällä. Purra ei minua huomioinut, siitäkin voi päätellä jotain, ehkä.
Arveli luultavasti ns. varmaksi äänestäjäksi, eikä jaksanut vaivautua.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Humalassa. Mikä paikka semmoinen on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös