Kippis. Lonkeŕoni voi toimittaa skumpan virkaa.Meilläpä on. @MegaForce kanssa NATO skumpalla.
Kippis. Lonkeŕoni voi toimittaa skumpan virkaa.Meilläpä on. @MegaForce kanssa NATO skumpalla.
Nokitan: otan yhden oluen Varsovan liitolle, kun pääsen kotiin.Meilläpä on. @MegaForce kanssa NATO skumpalla.
Niin minäkin. Tosin meinaan poistua jo huomenna salille ja kauppaan. Poika jälkikasvuineen tulee su moikkaamaan, niin täytyyhän heille hakea ruokaa. Ja varmaan olisi hyvä mun syödä huomennakin. Jääkaapin sisältö ei siihen ihan riitä, pakkasessa olisi.Kotona, enkä aio poistua täältä ennen sunnuntaita.
Tommoiselle lomailijalle se on ihan oikein.Töissä taas.
Muutaman veisun käyt lurittelemassa, kunnes huomaat, että valomerkki tulikin jo.Oslossa taas. No vain muutama täällä, kun huomenna taas iltavuoro.
No sittenhän sitä voi ottaa ihan huolella kun vasta iltaan meno. Sano kyypparille terveisiä.Oslossa taas. No vain muutama täällä, kun huomenna taas iltavuoro.
No sittenhän sitä voi ottaa ihan huolella kun vasta iltaan meno. Sano kyypparille terveisiä.
Karaoke täällä soi. Kerron kyypparille teeveisiä. Sen verran raskas työvuoro oli, että en jaksa hirveästi ottaa eikä laulaa kuin muiden mukana.Muutaman veisun käyt lurittelemassa, kunnes huomaat, että valomerkki tulikin jo.
Mä kävin siellä myös aiemmin päivällä. Purra ei minua huomioinut, siitäkin voi päätellä jotain, ehkä.Myrtsin Alkossa. Paljon oli kampanjaa menossa, mutta ainoa joka lähestyi, oli kokoomus. Pitäisikö tästä päätellä jotain?
Arveli luultavasti ns. varmaksi äänestäjäksi, eikä jaksanut vaivautua.Mä kävin siellä myös aiemmin päivällä. Purra ei minua huomioinut, siitäkin voi päätellä jotain, ehkä.
No, erehtyikö?Arveli luultavasti ns. varmaksi äänestäjäksi, eikä jaksanut vaivautua.
Valitettavasti en tarkkaan tiedä, mitä veli @vetti äänestää, mutta veikkaan, ettei ykkösvaihtoehto ole persut.No, erehtyikö?
Se on siinä Rähinäkännin ja Krapulan naapurissa.Humalassa. Mikä paikka semmoinen on?
Se on siinä Rähinäkännin ja Krapulan naapurissa.
Molempi parempi.Rähinäkänniä ei varmaan sovi täällä käyttää. Krapula parempi.
Rynnäkkökänni on niistä vähän edempänä,Se on siinä Rähinäkännin ja Krapulan naapurissa.
P. Matikainen asuu kuulemma Seitinohuessa. Samalla seudulla sekin.Rynnäkkökänni on niistä vähän edempänä,
Nurmisen Pasi on paikassa Rähmällään.P. Matikainen asuu kuulemma Seitinohuessa. Samalla seudulla sekin.