Kannusta Tepsiä, ettei Kärpät tipu sääleihin.Nordiksella IFK-TPS-matsissa yhteistyökumppanin juotettavana. Ihan kiitettävästi piikki auki.
Hieman haastavaa, kun yhteistyökumppani laittoi päähäni IFK-pipon. Pitänee vain juoda lisää olutta.Kannusta Tepsiä, ettei Kärpät tipu sääleihin.
Osanottoni myöskin sijaintimaakunnan johdosta.Kainuussa... iltapäivällä hautajaisissa ja illalla saunassa ja seitinohuissa...
Kuulostaa erinomaiselta. HIFK myös runkosarjan 6:s. Seuraavalla kerralla voisin liittyä seuraan. Terveisiä @Czescku :lle.Olen kotiasemallani eli Pohjois-Haagan asemalla ja odottelen junaa Myrtsiin. Mukana valtava lasti kaliaa. Olen menossa veli @Czescku n luokse. Soittelen stereoista Cheap Trickiä. KooKoo taas pleijareissa. Mikään ei voisi olla paremmin.
Noissa oloissa haluisin olla nolla asteisessa paljussa. Semmosta tästä kotisohvasta.Kämpän parvekkeella Torreviejassa. 27 lämmintä. Huomiseksi onneksi luvattu lämpimämpää.
Kiitän vaimoni puolesta.Osanottoni myöskin sijaintimaakunnan johdosta.
Täällä on tosiaan kaikki paskaa, paitsi kusi.Kiitän vaimoni puolesta.
Mutta joo - Kainuussa kaikki on toisin... ei välttämättä paremmin, minkä tämä aamu todisti...
Noooo....Täällä on tosiaan kaikki paskaa, paitsi kusi.
Niin - mitäpä se hyvejää.Noooo....
Olen asunutkin Kainuussa, tosin lyhyen aikaa, mutta ei siellä mun mielestä kaikki lähellekään ole paskaa... tai kusta...
Mutta joo - kainuulainen suhtautuminen ja ilmaisutapa asioihin on vain hyväksyttävä ja nieltävä, jos meinaa sellaisen kanssa elää...
Hämmästyttävää kyllä, Kouvolan Prismassa Tommolankadulla..